Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Neem aan dat je de gewassen uit de zaadzakjes wel eerst hebt geplaatst op je velden? Alleen die daar vanaf komen kan je inleveren of verkopen.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  2. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Heb dus inderdaad niet echt goed opgelet , was aan het zoeken waar is mijn gewas, maar ja als je de zaad zakjes dus niet neer zet , ja dan kan je lang zoeken hahahshsh
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier begonnen met de zaadjes, door alle bonussen die ik geactiveerd heb krijg ik nu 43 gewassen per hele akker :oops:xD
    ( 200 % in de diamaten slot, oogstbonus voor gewassen in het gouden slot, + 1 op eventgewassen van 8 uur zonder slot, 5 jacks cadeau geactiveerd en een +1 bonus van de seizoencoupons)

    Aan het rad 100 partytickets en heel veel groene weggedraaid maar geen oogstbonus op gewassen gedraaid :cry:xD
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had 34 gewassen per hele akker, dank zij een paar oogstbonussen van het rad. Links en rechts zijn klaar en nu ben ik op halfjes bezig de overgebleven zaadjes in gewassen om te zetten. Op halfjes heb ik nog steeds 28 gewassen per veldje dus dat is best leuk xD
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier krijg ik van me 88 hele akkers 3784 gewassen :oops:xD, hoef eigenlijk maar 1 rondje te doen met alle 3 de zaadjes 8)xD
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had de wolkenrij ook na één rondje, en het hele event na nog een rondje xDxD
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zou als je genoeg supermest hebt nog ff door gaan voor de markt. Die prijzen zijn ook leuk.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het rad is me nu wat gunstiger gezind krijg nu 49 eventgewas per hele akker, het rad vindt eigenlijk dat ik stallen en bomen had neer moeten zetten :(:cry: ( maar die staan er juist niet op, alleen wat zombieschapen :wuerg:xD )

    Ja hou genoeg eventgewas over voor de markt op deze manier :pxD
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zeg dat wel. Ik heb al 2,5 miljard verdiend en dan moet ik de valleirozen er nog doorheen drukken xDxD
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas geen geluk aan het rad, dus ik moet het voorlopig doen met 21 gewas per akker. Volgens mij moet het daarmee ook te halen zijn.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, dat was me het farmdagje wel. Om acht uur opgestaan, cactusschimmels met supermest op grote akkers gezet, 450 DI uit de grond gestampt met veredelde krokussen, 130 partytickets weggedraaid, 46 keer gepuzzeld, kruidenrij geactiveerd, zes uur lang met de kookwekker geleefd om op tijd te kunnen oogsten, 9000 overtollige gewassen erdoor gejaagd op de markt... als dat elke dag zo gaat kan ik wel salaris gaan vragen voor dit spel xD

    Maar ik heb er naast de rij en de kisten ook nog eens 3,5 miljard BD mee verdiend dus wie doet me wat. Nu weer een paar dagen lekker verder klungelen aan de quests en sparen voor het oogstfeest.
     
  12. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hoezo hele akker, wat heb ik gemist, wie helpt me///
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die zaadjes moet je altijd op hele akkers zaaien voor de meeste opbrengst :oops::)
    ( je kan er zeg maar niet mee door zaaien als je ze hebt geoogst)
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt de opbrengst niet gebruiken als zaaigoed dus je moet zo veel mogelijk gewassen genereren van één zaadje. En dat doe je het best op grote akkers.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik ben n beetje dom denk ik, snap het niet, maar ik ga over op hele akkers, dank je wel.
    Ben vanmorgen begonnen en heb de wolk en items op 1 na bij elkaar dat dan weer wel.8)
    Ga zo op baha gewas met tiki en de hele ratteplan aanzetten, eens kijken wat daar dan aan ringen uit gaat komen.
    Ik heb nog een paar dagen te gaan.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, je moet het zo zien: als je in een normaal event 202 gewassen hebt kun je tot in het oneindige doorgaan met zaaien en oogsten op kwartjes. Als je in dit event 202 zaadjes hebt kun je ze één keer zaaien en oogsten, en daarna zijn ze weg en moet je 202 nieuwe zaadjes bij elkaar puzzelen. Zet je die 202 zaadjes dus op kwartakkertjes met wac, dan heb je er 808 gewassen van. Maar zet je ze op hele akkers met wac, dan heb je er 1414. En die verschillen worden alleen maar groter als je 100% of 200% bonussen hebt lopen.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel kakelot. Het is me nu duidelijk.
    Mag ik jou iets leuks schenken het is nu nog ruilbeurs, roep maar als ik het heb...
     
  18. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    2/3 gewassen op de markt gaan over het miljoen/1 gewas en ze verdwijnen zo snel! Ik had nooit kunnen denken dat spelers zoveel zouden willen betalen voor gewas.
    lol ik had beter het event enkel gedaan voor de verkoop - iets om te onthouden bij een volgend gelijkaardig event.
     
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan na de 60 spelletjes gewoon door gaan met spelen, je krijgt dan 5 zaadzakjes per gespeeld spelletje als je het snel genoeg oplost. De vorige keren was het niet echt interessant om te verkopen omdat BP de beginprijs van het eventgewas erg laag had gezet. Dit keer heeft BP het hoog gezet, net als de eerste keer dat dit event er was. Verkoop is nu erg leuk. Zijn genoeg spelers met veel bd die geen zin hebben om gewas te maken of net iets te kort komen die het graag kopen.
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de maximale prijs voor de catusschimmel nu 113.000 bd is dat laag of normaal als ik hierboven 1 miljoen bd zie staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.