Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Tafeltennissster eerst veel DI verzamelen.
    Dan de werkwijze goed lezen.
    Molenprodukt maken van de DI en het spel daar mee spelen
    Zaaadzakjes openen en inleveren. Denk erom bonussen gaan direkt draaien
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die moet je bij elkaar harken door het spelletje te spelen.
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    ik merkte dat ik vooral heel weinig zegelringen heb gekregen, hierdoor kon ik voorlopig maar 2 ankhs maken. Op Baha had ik nog overal bomen staan, van toen ik op vakantie was. Ik denk dat ik die dan toch maar even moet gaan vervangen door gewassen. :oops:
     
  4. swesie

    swesie Gevorderde

    waar kan ik die zaadjes vinden,volgens de minigames heb ik die wel al verdient
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Even op 'openen' klikken.
     
  6. swesie

    swesie Gevorderde

    was dus nog niet geactiveerd
     
  7. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Poeh, ik moet maar even goed gaan verzinnen hoe ik aan zegelringen kom want dit schiet niet op. Ik heb nu 7 spelletjes gespeeld, er staan 3 te wachten in de molen en verder heb ik 199 scarabees en 24 zegelringen. Ik vind het leuk om te puzzelen in het spelletje, maar de verdeling van de dropitems vind weer eens om te huilen.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoeveel velden heb je open en wat heb je er op dit moment opstaan? hier zet ik bijvoorbeeld op de 3 farmvelden 2 keer per dag hortensia en op de 3 baha velden 2 keer per dag lablab en inderdaad de zegelringen lopen hier ook wat achter
     
  9. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb alle velden open waar de dropitems van kunnen komen, het enige wat ik niet heb is Howey Donut .Ik heb gisterenavond dingen gezaaid die veel (B)EP opleveren per veld en nu ga ik dingen zaaien die veel EP opleveren per uur, maar de verhouding blijft scheef.
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    2x per dag hortensia, dan denk ik dat je dat met SM doet of met andere versnellers? Met alleen water en mest ga ik dat niet redden.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Wat heb je nu voor gewas op baha staan? het beste kan je op baha een lange groente met een tikimasker neerzetten en eventueel nog de ambachtsproducten op de farm kan jet het beste een lang vereeld gewas zetten en je kan het beste naar de tijd /duur van het lange gewas kijken dan naar de ep per veld, de droprate gaat naar de duur van het gewas

    die heb ik helemaal veredeeld + ambachtsproducten en water en mest en nu de wolkenrij partyticket 1 duurt die hier 10 uur en 43 minuten
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De zegelringen droppen helemaal niet slecht, maar je hebt er zo veel nodig xD

    Ik heb op de farm nu Marokkaanse munt staan die ik over tien minuten kan oogsten, en dan zet ik opaalbasilicum neer (allebei gewassen die niet gruwelijk lang duren maar heel veel ep/uur geven). Tegen die tijd dat de opaalbasilicum klaar is kan ik mijn anjerveredelingen activeren en dan ga ik over op anjers die ik met levensdingen twee keer per dag kan oogsten.

    Op baha heb ik paksoi, die kan ik met tikimasker, essentie der wijsheid en geneeszalf overdag twee keer oogsten en dan zet ik voor de nacht lablab neer met dezelfde buffs.
     
  13. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb nu Jovellana plantjes op Baha neergezet. Niet helemaal degene die het meeste per uur opbrengt maar van deze weet ik wel zeker dat ik hem vanavond nog kan oogsten voor ik naar bed moet.

    Ik heb weinig gedaan met de veredeling van gewassen omdat het steeds zo veel gewassen opslokt en ik steeds pech had met wat er uit de veredeling kwam toen ik het een paar keer probeerde. Hoogste hoeveelheid (T)EP doe ik voor ik ga slapen als ik de volgende dag moet werken, ik kan pas rond lunchtijd oogsten en zolang ik niet ga voor een gewas dat zonder water en mest meer dan 20 uur duurt dan is het geen probleem. Na de eerste oogst van de dag zet ik het naar (T)EP per tijd.
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Op baha moet je echt overstappen op een baha groente met tiki masker ( paksoi, habenero, chayote of lablab) las je deze al hebt vrijgespeeld en net wat voor jou het beste uitkomt qua tijd dat je kan oogsten en op de farm zou ik kiezen voor bijvoorbeeld uien, rozen anjers of hortensia of even kijken op welk lang gewas je wel al een tijdsverkorte vereedeling hebt en daar ook kijken wat het beste qua tijd bij je past

    Hier heb ik overigens nu 28 molenproducten waar ik er al 9 van heb weggespeeld ( bij 10 krijg je de eerste oogstbonus) en heb nog 334 scarabee en 56 zegelringen :oops:xD
     
  15. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Hoe snel moet je eigenlijk de minipuzzel oplossen om 12 zakjes te krijgen?
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De 12 zakjes krijg je soms als beloning als je een puzzel hebt gedaan. Ik heb niet meer dan 5 zakjes extra gekregen (buiten de beloningen uit de lijst) als ik een puzzel snel oploste.
     
  17. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    oh ok, ja ik ook, 5 zakjes max - ik dacht dat we 12 max kregen/puzzel. Misleidend :(
     
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    BP is zo lief geweest om het start bedrag om de gewassen te verkopen hoger te zetten dan de vorige keren, dus is weer interessant om ze te verkopen.
     
    -matthias1952-, vinc05 en pipelepo vinden dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Is erg lief van BP xD
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou, voorlopig valt er voor mij vrij weinig te verkopen nog, ik ben nog druk met DI's verzamelen xD

    Maar morgenochtend ga ik los hoor, de dropjes die ik dan nog tekort kom maak ik wel bij met supermest en veredelde krokussen.
     
    Pipelepo2 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.