Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Denk niet dat ik er goed in ben, maar ik vind het wel leuk
     
  2. jolanda13

    jolanda13 Teller

    dankjewel,kakelot69 voor het uitrekenen,ben nog niet helemaal opgeknapt maar de wolkenrij vind ik mooi dus ik ga er wel voor
     
    kian2003 vindt dit leuk.
  3. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    ben het met je eens, wolkenrijen met veel kisten zijn altijd leuk. Wonderkist piccolo nog leuker
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik ga hem gewoon spelen
    Normaal gesproken haalde ik deze altijd op mijn slofjes
    Dus mocht het mis gaan krijgen we extra tijd en kan ik nog wel een trucendoos open trekken:music:
    succes allemaal
     
    boermars, janniekwak en nientje1950 vinden dit leuk.
  5. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    succes allemaal natuurlijk doe ik ook weer mee
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    je zou er voor kunnen kiezen idd om wat zaden achter de hand te houden mochten er problemen komen, aan extra tijd hebben we niet zoveel als we geen genoeg zaadjes meer hebben :oops:
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Deze sla ik over. Ik zit nu op Mallorca en daar is de internet bagger. Ik doe de volgende ronde weer mee
     
    nientje1950, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. jolanda13

    jolanda13 Teller

    had niks voorbereid,
    zegelring 351 en gouden scarabee 192 magertjes we zien wel waar het schip strand
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga eerst een kudde drops maken
    bloemen op farm met de wolk
    en tiki masker op baha met groente
    ik hield altijd over en kon dan verkopen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ga ik ook doen, precies zo xD

    Aangezien ik maar één howie heb (die ene in de boom) krijg ik per oogst nooit zo belachelijk veel drops, maar zondagmiddag verwacht ik er toch wel genoeg te hebben voor 60 spelletjes. De eerste negen doe ik voor die tijd al, dat ik de zaadjes allemaal kan wisselen voor cactusschimmels (het langste gewas) die ik dan zonder (super)mest op grote velden kan neerzetten voor de nacht. Dan maandagochtend al mijn partytickets wegdraaien in de hoop op een extra bonus, 46 spelletjes wegspelen en gaan met die banaan xD

    En mocht het allemaal helemaal niet willen speel ik wel zonder oogstbonussen, voor de rij. Die vier piccolo's en die rij zijn tenslotte ook niet te versmaden.

    Ik heb die post met berekening een beetje aangepast, want ik had ergens een stapje overgeslagen in mijn betoog xD. Maar de rij is nog steeds te halen zonder bonussen hoor.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zoiets ben ik ook van plan , behalve al me partytickets wegdraaien want dan ben
    ik nog wel even bezig.Maar als ik al 4 kisten en de wolk heb ben ik tevree.
    En de rest zien ik dan wel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draai mijn partytickets altijd meteen weg dus zo veel heb ik er nooit. Ik heb er zelfs wat bij gekocht net. En dan nu de komende dagen op mijn handen gaan zitten en nog een beetje doorsparen xDxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb er maar 2200 op voorraad is toch beetje zonde om het in een keer te doen ;).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is een beetje overdreven inderdaad xDxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben weer even online na ziek te zijn geweest. Ik sla even over en ga een beetje rommelen op de farm en even bijlezen. Ben nog heel snel moe en corona doet wel even een jasje uit.
    Zal proberen mijn buurtjes wel een drop te sturen.
    Succes iedereen die wel dit event speelt. :music:
     
    miekje9, farmermikkie, vinc051 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Fijn dat je er weer bent, net op tijd voor het ruilevent morgen. Kan eindelijk de werkplaatsen van de Libelle naar je sturen. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Corona kan echt naar zijn ja. Maar fijn dat je er weer bent!

    En je komt nog wel een uurtje ruilen toch? Ik heb weer een heleboel warmwaterbronnen en je kreeg ook nog een kameel of zo van mij, maar dat moet ik even opzoeken hoe dat ook weer zat xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank jullie wel.
    O leuk het ruilevent. Zag ook nog hele maand griezelen. Kijken of ik nog een quest af kan krijgen. Draaide gelukkig net 48 uurs knecht.
    Moet nog zoveel questen van volle maan, pffff.
    Een kameel? Als jij het zegt zal het vast zo zijn. Ik weet het echt niet meer. Mijn smaak en geheugen is heel erg de weg kwijt op dit moment. Zal eens even kijken voor het ruilevent.
    o_Ok nog werkplaats van de Libelle.
    Het is nog niet eens begonnen en nu al weer mooie stallen/werkplaatsen.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2023
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    @schaapje52 , het was een neon aap.

    Morgen komt ie eraan!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. Ik sla deze over denk ik... vind geen zaadjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.