Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Bespreek hier dit event.
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nou aan dit event ga ik niet meedoen (heb aan deze een hekel) komt achteraf nog goed uit ook.
    Succes voor degene die wel mee doen.
     
    tineke150 vindt dit leuk.
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Ja is wel een lastige maar ga wel meedoen hoor zie wel hoe het uitkomt
    S6 voor degene die meedoen
    Grt Tineke
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoi Klaartjuh,

    Zouden jullie kunnen vragen of dat BP dit event wilt afblazen? ten eerste is de mini-game een tijds spelletje en ten tweede moeten de spelers voor optimale resultaat (snel) meerde mini games achter elkaar doen om optimaal gebruikt te kunnen maken van de oogstbonussen die te verdienen zijn, 1 ddos aanval en BP kan opnieuw met dit event gaan beginnen ( en dan heb ik het nog niet eens over de massale klachten en boosheid van de spelers die daarop volgen)
     
    farro en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Nee, dan had ik dat wel gedaan voordat ik mijn vrije avond besteed aan een FAQ te maken voor dit event. Als BP daaraan gaat beginnen moeten alle events stoppen zo ook het hele spel. Ik gok dat ik ook dan de nodige onaardige opmerkingen te horen ga krijgen ;)
     
    boermars, farro, kian2003 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-baron

    Ik snap dit niet. Waarom zouden, als BP dit event stopt, ook alle niet-DDOS-gevoelige events moeten stoppen?
     
    farro vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat begrijp ik maar wij spelers moeten voor dit event heel veel Supermest en Susi susi mest inzetten en de meeste gooien hun slots vol met oogstbonussen om binnen de 8 uur zoveel mogelijk gewassen te kunnen oogsten, mocht er een ddos aanval zijn dan halen de spelers niet het gevraagde eventgewas, geen wolkenrij zijn al hun ingezette SM en alles kwijt en het mod team zit dan met de gebakke peren
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga het er gewoon op wagen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik (een deel van) de oogstbonussen misloop, maar het voordeel daarvan is weer dat ik dan ook geen supermest hoef te gebruiken xD 0ogstbonussen voor de slots heb ik even niet, dus daar maak ik me ook geen zorgen om.
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2023
  9. Larachia

    Larachia Forumleerling

    Als je dit event niet leuk vindt doe je toch gewoon niet mee. Ik vind dit juist wel leuk en zie dus wel hoe ver ik er mee kom.
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit is een heel leuk en uitdagend event om binnen de oogstbonussen van 8 uur zoveel mogelijk eventgewas te kunnen oogsten van hele akkers, mocht er net een langdurige ddos aanval zijn op het moment dat jij als speler bezig bent met oogsten van het eventgewas dan wordt het heel snel een minder leuk event :oops:xD
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar dat risico is er altijd natuurlijk. Je event kan ook ten prooi vallen aan een storing bij ziggo, of je laptop geeft een seconde na het 55e puzzelspelletje de geest, of de buurman belt aan en houdt je anderhalf uur aan de praat.
     
    Susannamaria, Vitani94, boermars en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je moet het inderdaad goed plannen, maar het probleem met dit event dat als er iets misgaat aan de kant bij BP dat het niet te compenseren valt voor de spelers die op dat moment met het eventgewas bezig zijn, dan kunnen ze dit event beter uitstellen totdat het spel weer even langdurig zonder problemen speelbaar is
     
    farro vindt dit leuk.
  13. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    In de faq, rechterkolom, rij 67 staat WaterbesValleiroos - is het of of inleveren of is er een typfout :)
     
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja het is al een lastig event want je krijgt bepaalde zaadjes bijna niet en de wolkenrij heeft ook geen zin in het begin
    Ben het met je eens de frustratie word steeds groter helaas
    S6 all
    Ik wil nog wel even zeggen dat ik blij ben dat De beide Dropitems nu op alle velden is compliment daar voor ;)
    Anders had je de zegelring alleen maar op 3
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2023
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En dat gaan ze dus niet doen. Je kunt er gelukkig wel zelf voor kiezen om de gok niet te wagen.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zit er inderdaad over te denken om het eventgewas niet te gaan zaaien op hele akkers met alle toeters en bellen, ik heb bijvoorbeeld 5 jacks cadeau die ik zou willen inzetten

    edit:

    Ik vraag mij alleen af of dat je zonder de toeters en bellen de sier-items aan de rechterkant wel kan halen :oops: (de wolkenrij zit aan de linkerkant en de sier-items aan de rechter kant)

    Ik herinner me van de vorige keer nog dat er nauwelijks aanbod van eventgewas op de markt was.
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2023
  17. zidewing

    zidewing Forumbeginner

    Wees blij dat er mensen zijn die hier zoveel energie dat WIJ en leuk spel met events kunnen en mogen spelen.
    Er word geprobeerd zoveel mogelijk spelersbezig te houden dit verdient een compliment.
     
    Susannamaria, Renske45, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Larachia

    Larachia Forumleerling

    Helemaal mee eens
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor de sieritems moet je rechts tot en met 50 spelen en daarvoor heb je 2175 cactusschimmel, 2505 valleiroos en 2430 waterbes nodig. Dat zijn in totaal 7110 gewassen. Links zijn er in totaal 908 zadenzakjes te halen, als je bij de minigame gebruik maakt van het kruisje. Ieder zaadje levert op een groot veld met wac en susi's (dus zonder de bonussen) 10 gewassen op, dus me dunkt dat die items wel haalbaar zijn zonder toeters en bellen. Zeker als je even een bergje manta's of zo levert, zodat je de zaadjes 1 op 1 kunt ruilen. Het hele event halen gaat niet lukken zonder oogstbonussen trouwens.

    De rij is in ieder geval erg leuk met die kistjes, en er zitten in totaal 5 piccolo's in het event (waarvan 4 aan de linkerkant) dus ik ga zeker meedoen.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2023
    jolanda13, -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou phoe ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik vind dat met die zaadjes en gokken altijd wel leuk. Deze mini games hou ik wel van. Maar ik weet ook dat ik met dit gokken ga plannen en dan te veel tijd in het spel steek en niet in rl.
    Daarnaast wil ik het event dan halen en dus ga ik op het laatst veel te lang door op de markt met kopen, verkopen, verkopen en kopen.

    Denk dat het gezonder voor mij is om niet mee te doen met dit event. Al vind ik de staak wel mooi.
    Van mij hadden het geen kistjes hoeven te zijn, geef me maar direct een random van iets ipv weer die kistjes die ik dan weer extra moet openmaken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.