Praatgroep - De tuingeit

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier 186 uit boekweit met een Howie in de boom en een droprat theepot. Plus nog een aantal uit toverbomen. Leuke start voor de dag weer.
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier gaf de toverboom geen dropitem af hoor.
     
    Roos vindt dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    Nog 74 drops, dan is het item binnen, gaat beter inderdaad dan eerder!
    En hier ook geen drop uit de toverboom.
    Nu even kijken naar ruilevent voor wat stallen die ik mis.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier doordat ik telkens wegval het 2e item al gemist
     
  5. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Aangehaakt voor de seizoenspunten. Margrieten geplant (nodig voor een quest), bomen bemest.
    Met het eventgewas kon ik gelukkig gisteren al beginnen.
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    Haaahahah.... En ik nog 's morgens de sieritems met de hand oogsten zodat m'n toverbomen na twee uur geoogst konden. Ik had ze nog niet geoogst toen ik het schreef, maar wel daarna en toen aangenomen dat er drops vanaf kwamen.
    Maarreh... nul is ook een aantal toch? In theorie kwamen er dan een aantal vanaf xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Welke akkers doen mee voor die dropitems? gewassen en bomen?
    Op de open plek in ieder geval uit de gewassen niet een ontvangen
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dankzij een oogstbonus had ik vanmiddag alle gewassen voor fase 3 al binnen. Nu nog 31 drops, die zullen morgenochtend wel uit de gewassen komen.
     
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Snif snif.. het is hier heel droevig gesteld, super lang gewas gezet, extra bomen geplant kreeg maar 23 dropitems :wuerg: daar waren de meeste nog van burencadeaus :cry::cry::cry: dat gaat hem zo niet worden.

    Iemand nog tips?
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ja al in je schuur gekeken want de weergave in de pop up klopt niet
     
  12. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik snap er niets van; ik krijg zo weinig dropitems, er staan twee Howie's, lange gewassen en ik kreeg ook niets uit de toverbomen, echt niet leuk. Vaak krijg ik ook de 2 paarse gewonnen party tickets niet die je kan winnen in het rad.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens de FAQ komen deze drops ook niet uit de toverbomen, dus dat klopt helemaal.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Dat had ik ook. Kreeg uit lang gewas maar 34 ofzo, en in de schuur lagen er 111
     
  15. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Ik had gisteren ook geen DI van mijn toverbomen. Kreeg er 149 van riet met 1 Howie op het veld en in de boom, maar van mijn 6 toverbomen kwam helemaal niets pffff. Nou ja ik had er toch genoeg, maar toch...........Zoeken naar support en niet kunnen vinden waar je dan heen moet mailen.

    Verder kwam ik er gisteren ook achter dat je nu eindelijk de kistjes weer normaal kunt openen zonder dat de boel weer terug schiet naar voren. Heel fijn hoor dat dit weer normaal loopt. Het was zo'n geschuif de hele tijd :D
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Staat ook in de faq dat er geen dropitems van de toverboom komen en ook niet bij quest 5

    https://board-nl.farmerama.com/threads/de-tuingeit-dagelijkse-questeenreeks.38434/
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nog 12 di om alsnog item 2 te halen
     
    boermars vindt dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    eentje minder ;)
     
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De sieritems van dit event zijn al te ruil dus als je hem toch niet haalt dan kan je er om vragen. Spelers die elke dag de quest helemaal spelen krijgen de items dubbel.
     
  20. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Ik moet nog 10 schors vinden voor de kas van deze update , is er iemand die nog iets kan sturen? Heb zelf ook nog de mogelijkheid terug te sturen als je nog nodig hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.