Praatgroep De Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 9 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Bij mij gaat het niet beter. Ik heb nog 3815 riet nodig en maar liefst 240 kalksteen. Ik heb nu anjers staan. De rozen deden het vannacht niet goed.

eevee60, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier inmiddels het event afgerond. Op de bahama paprika er opgehad waar goed de DI uitkwam. En de laatste uit de kattenstallen:music:

-mikmak-, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Gewassen zit ik ook rond dat aantal. Vanavond nog een oogst binnenhalen voor de nachtrust en dan morgenochtend denk ik de laatste ronde binnenhalen . DI's moet ik er nu nog 455, zit nu op 595 stuks. En ik maar denken dat ik zo achter loop vergeleken met anderen. Bij jou is het veel slechter. :cry:

Nog iets minder dan 3 dagen te gaan dus moet het bij jou denk ik ook nog wel lukken. Als je er tijd voor hebt dan kan je volgens mijn ervaringen als je de gewassen compleet hebt het beste met de rozen aan de slag. Ik zal voor je duimen dat je ook alles gaat halen.

-mikmak-, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Nog 240 DI nodig en riet heb ik al voldoende op voorraad...gaat vast lukken :)

-mikmak- en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

We hebben nog even de tijd.

daisy17858 vindt dit leuk.
  6. hanweij

hanweij Gevorderde

Heb deze tijd niet meer nodig. Heb het event vanmorgen al afgerond. Mede dankzij 100% oogbonus aan het rad afgelopen dinsdagavond.
    Tevens vanavond het Tempelevent afgerond. Met voldoende voorraad natuurlijk niet zo'n grote uitdaging.
    Om het verhaal af te sluiten: heb zojuist weer 100% oogstbonus gedraaid aan het rad;)

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wow, mazzelaar. Nee hoor het is je van harte gegeund;)

8. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

• Actief van: 12-09-2016 circa 14:00 uur tot 18-09-2016 circa 14:00 uur
    • Deze eventquest is te vinden op het eventplein, via de eventtimer of via de nieuwspagina.
    ik snap er niks van, log weer in vanavond en geen eventklokje, niks op eventplein, en nieuwspagina zegt: de tijd is nog niet rijp ..........

F5 gedaan, opnieuw ingelogd, nada noppes, kan niets inleveren.............wat nu ??????????????
    HELP !

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er lijkt inderdaad iets mis te zijn, wordt navraag gedaan. Gezien het tijdstip kan duidelijkheid nog even op zich laten wachten.

10. nenek43

Ok Klaartje, we wachten het af, het ligt dus niet aan mij of compu o_O

HOERA, alles 'werkt' weer naar behoren :)

Laatste bewerkt: 15 September 2016
    Klaartjuh, -mikmak- en eevee60 vinden dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Pfft , schrikken buuf. Gelukkig is alles weer als vanouds.

Hier op dit account nog 54 drops, gaat dus helemaal goedkomen:music:

12. nenek43

hier nog 95 drops nodig, ik had geen goede start dit event, niet vooraf lange gewassen b.v. er op gezet voor DI's ....
    gewoon geen erg in gehad.
    Maar het komt goed, schrok wel ff vanavond, alles weg.....huh ....

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ben wat later begonnen nu nog 205 drops dus morgen klaar riet heb ik genoeg.
    Nu alles vol staan met xxl bomen vanavond nog oogsten en morgen 2 maal.

14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De gewassen zijn allemaal binnen, mis helaas nog een boel DI. De boerderij is weer omgebouwd, hoop morgen mooi wat DI binnen te krijgen.

Weet iemand de totalen die nodig zijn; hoeveel DI en hoeveel eventgewassen?

15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

in miekjes tip op de fansite....

16. matthi2806

matthi2806 Forumleerling

ik heb alle gewassen binnen en zet nu anjers en rozen. toch mis ik nog heel wat drops.
    alle hulp is welkom. ik zou al heel blij zijn mocht ik de sieritems kunnen scoren. (heb er reeds 2) en bijna het supervoer.
    iedereen alvast bedankt matthi2806

sproetje06 vindt dit leuk.
  17. voesje

voesje Oudgediende

Pfff, zit net ff te tellen maar ik moet nog 450 drops....Ben benieuwd of dat gaat lukken.

hildemarc, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  18. rikmark

rikmark Forum freak

Zo riet is klaar maar de drops willen niet uit de grond komen moet er nog 277 :wuerg: kennelijk zitten de stenen erg diep in de grond bij mij op de farm :p

daisy17858, eevee60 en sproetje06 vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog 550 drops....pffff

daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. boerinnetje70

boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

ik had een Kalksteen nodig om het deel Rome af te ronden ik oogst de fabriek met vier kikkers kijk op de balk eronder en ja vier kalksteen gekregen gauw naar het plein om de ene steen in te leveren blijkt dat ik maar twee kalkstenen er bij gekregen in plaats van vier dus er is iets mis met de vergoeding van de stenen

eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.