Praatgroep De Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 9 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voesje

    voesje Oudgediende

    Ok, anders moet ik heel veel struisvogels gaan maken want ik kom er net achter dat ik wel 16 kooien heb maar geeneen vogel:D:D
     
    astrid1960, Borkie, beereekhoorn en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Aha, ik vond het al zo raar, kon minder leveren dan ik had verwacht. Bij mij is het dus fout gegaan.
    Ik had 241 eventgewas om in te leveren, heb dieren en gewas ieder 1 keer ingeleverd, en toen had ik nog maar 1 eventgewas, in plaats van 81.
    Dus bij de ene is dubbel ingeleverd, bij de andere niet. Succes bp met het uitvogelen hoe het zit.
     
    astrid1960, Borkie, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, ik ben ook wel benieuwd. Volgens mij is het bij mij ook niet goed gegaan, maar ik wacht af.
     
    Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik vind het wel jammer dat je bijna alleen maar ep en bd krijgt, die heb ik genoeg. En als je ruim 80 miljoen nodig hebt voor naar het volgende level dan maken die extra ep niet zoveel uit
     
    Borkie en lovely vinden dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alle velden voorzien van comfort met eventgewas. xD Morgenavond maar weer verder met oogsten enz.
     
    daisy17858, Sintra98, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik vind het er geweldig mooi uitzien, eerste ronde tot het 3e pakje klaar, gaat mooi zo.:D
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zeg schaapje je moet wel bellen me de vakbond want die schaapjes werken 24/7 door dat kan niet goed zijn voor ze....
     
    rikmark, daisy17858, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bijna 200DI vandaag binnen gehaald. Hier en daar al wat ingeleverd, stop nu met inleveren want wil morgen alle kwartveldjes wel graag vol zetten. Voor de nacht staan er rozen op en op baha andere gewassen natuurlijk. Meeste stallen zijn weg en de bomen op de hoekjes ook. Op baha alles laten staan. Zie wel waar dit schip strand.
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb toch voor de nacht maar zoveel mogelijk eventgewas gezaaid ipv rozen en honingmeloen... heb nog lang niet voldoende! xD
    Heb iig in mijn pauze de eerste keer eventgewas kunnen oogsten en nu net de tweede keer... net niet voldoende om alle velden met kwartveldjes vol te gooien:wuerg: nu slapen...:sleepy:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  12. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik had mijn akker vol met eventgewassen en mijn woelige weide vol met rozen. Uit beide 17 drops. Verbaast me dat het geen verschil maakt.
     
    daisy17858 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    de middeleeuwen bijna af (gebouw 3)
    ingeleverde dieren: 7 bevers, 48 varkens, 6 ezels, 7 bevers, 8 struisvogels, 6 ezels, 15 paarden, 7 pauwen, 48 varkens, 31 koeien en 7 pauwen (nog in te leveren). laatste fase kan ik net niet bekijken.
     
    daisy17858, farmermikkie en fifatien vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier met de middelste begonnen. Ik denk nog 2 keer leveren.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    48 varkens steekt wel flink boven de andere aantallen uit. Bij mij is de markt leeg. Ik kan ook nog net de 3e keer varkens leveren. En dat is voor mij dan de 7e levering. Ik hoop niet dat ze nog een keer langskomen.

    Ik ga nu eerst zoveel mogelijk eventgewas maken, en daarna de velden ombouwen om stallen op te zetten.
     
    daisy17858, annigjen en sproetje06 vinden dit leuk.
  16. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    de laatste fase van de middeleeuwen is 12 vissen bij mij :)
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De middelste klaar , nu 15 paarden ingeleverd en 7 bevers staan klaar. Eerst drops verzamelen.
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb de eerste klaar. Na de volgende oogst de middelste mee beginnen
     
    Sintra98, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het 3e en het 2e gebouw klaar en het eerste op de helft:p:wuerg:
    De wolken rij staat al actief maar ik moet het laatste item er nog op krijgen, om deze te kunnen activeren
     
    tinus138, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Het eerste gebouw compleet, op naar de 2 e en 3 e, gaat best goed.:D
     
    dutchboy, Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.