Praatgroep De Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 9 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    heel erg bedankt
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb je er 2 gestuurd, dus als het goed is ben je er nu :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Wat een lieve lieve lieve lieve mensen allemaal. Dropjes kwamen binnengestroomd! Duizendmaal bedankt iedereen.
     
  4. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Helaas, gestrand. Moest nog maar twee blokjes voor de bonenstaaklijn maar helaas, te weinig dropitems. Ik heb er nog 17. Gaat zelfs met alle cadeaus van de dag niet meer lukken. Als je weinig buren hebt die trouw eventitems sturen ga je het gewoon niet redden zonder knechten en tulpguldens. Dit is al vaker aangegeven door vele spelers. Ik vind dit toch wel een verbeterpunt voor bigpoint.
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  5. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    Op 1 vakje na niet gehaald. Helaas pindakaas. Kwam 35 kalksteen tekort. Mis dus item van Egypte. Hou mij aanbevolen als iemand 'm wil ruilen als dat event er weer is!
     
    ansimon vindt dit leuk.
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    Hier ook te weinig drops helaas, nog volle velden met rozen en citroengras gezet, maar dat was helaas niet genoeg. Ik had ook niet zo veel tijd voor dit event. Wel mooie dingen binnengehaald hoor!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    jammer heb het niet helemaal gehaald maar het was ook niet echt makkelijk wel leuk verder
     
  8. lovely

    lovely Forummeester

    Misschien een idee voor volgend event.....Zodra je zeg maar 2 dagen van tevoren denkt ik ga het niet redden,doe een oproep hier! Je kunt dan eventueel nog geholpen worden.Dus niet vanaf 1e of 3e dag huilen;) maar verderop in event zal je ongetwijfeld geholpen worden.:) We willen allemaal een event af krijgen maar proberen eerst op eigen kracht zover mogelijk te komen.xD
     
  9. RoelofAnton

    RoelofAnton Junior expert

    Dat ben ik toch niet met je eens, ik krijg ook niet veel burencadeautjes en heb er geen TG tegen aangegooid. o_Ok geen supermest gebruikt behalve bij de eerste tien eventgewas en toch dik 200 drops over. Het kan dus wel zonder extra hulpmiddelen.

    O ja ik heb knechten maar daar staat tegenover dat ik met mijn drukke baan niet altijd op de minuut kan oogsten.
     
  10. ansimon

    ansimon Doorzetter

    o_Ok hier een drukke baan en werken in de weekenden, wisselende diensten.
     
    RoelofAnton en Farmer121965 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.