Praatgroep - De Schaap-hellehond fokevent/questenreeks

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Het is namelijk zo dat als je de eerste opdracht hebt ingeleverd, in dit geval 5 vissen kan verder met de tweede opdracht, de 20 badges
    En je kan dan ook verder met de tweede fase van de eerste opdracht namelijk de 10 vissen en 10 zeepony's

als je weer die 20 badges hebt ingeleverd staan opdracht 3 ook open voor je, dus die 100.00bd aan dieren

je hoeft altijd alleen maar de eerste opdracht te doen om naar de volgende te komen.

Je hoeft dus die opdracht met de manta's niet te doen, en dan haal je toch genoeg voertjes, omdat je wel alle badges en dieren kan inleveren.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. john-j

john-j Forum-hertog

bedankt voor je antwoord.
    ik denk dat ik weet hoe het die manta kan ontlopen door zilver en goud te doen en dan naar en zo verder.
    beetje vreemde uitleg
    mvg john-j
    ps hoe kom ik aan slijm welke werkstal is dat????

jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Slijm komt uit de slijmmolen, de werkstal van het slijmmonster. Je vindt hem in Jacks Shop, op de laatste pagina rechts naast het slijmmonster.

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

ik ben expert in vreemde uitleg :p

Reggaefeeks, hendrika73 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. john-j

john-j Forum-hertog

bedankt gevonden

jolanda13, kakelot69 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

vreemde uitleg hoort bij onze vreemde boerderij vind ik xD

Reggaefeeks, -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Goedemorgen Pillow,
    even iets dat ik gewoon graag wilde vertellen. Het heeft niets met dit draadje te maken maar ik vind die kat op jouw avatar zooooo enorm leuk, hij/zij tovert elke dag meerdere keren een glimlach op mijn gezicht:inlove: Wat een schatje zo ontspannen als die erbij zit:music:Nou dat was het wat ik vertellen wilde, een fijne dag en groetjes van Susan:D

-Pillow_ vindt dit leuk.
  8. vinc051

vinc051 Forum-overlever

nou dan maar kameleon en anaconda in het hotel voor deze dag.

9. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Oh dank je, wat leuk om te horen.

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Over een half uur kan ik mijn motel weer legen. Ondanks dat het een mega stal is ben ik er inmiddels wel blij mee. Als die losse hokjes die je anders op je land moest zetten. Dit is op zich ideaal, van te voren klaar zetten en ze binnen halen als het tijd is.

Opzet van het event vind ik ook leuk. Elke dag met een andere dier of een categorie fokken. En ja het kost veel SV, maar netzo als anderen hierboven zeggen; SV hier genoeg en ik gebruikt het alleen met events. De openstaande questen blijven mooi openstaan. Daar ga ik niet voor fokken namelijk.

11. kakelot69

Hier net zo. Ik lever wel eens wat in fokquests, maar alleen dieren die ik heb gefokt in fokevents. Verder gebruik ik mijn SV eigenlijk alleen voor de zombieschapen.

BoerAnnelies en -Pillow_ vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Vond dit idd een leuke reden om eens weer wat te fokken, kan zo hier en daar een dier inleveren in de zeer langdurige fokquests.
    Supervoer zakt wel iets met dit event maar komt straks ook wel weer op peil.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik vind het ook een heel leuk event. Kost wel veel SV, maar heb meer over dan ik van tevoren dacht. Mede dankzij buurtjes, die pakketten kopen :inlove:. Dacht onder de 1000 SV te duiken na dit event, maar met nog 1 dag te gaan heb ik er nog bijna 1300 over.

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Ik dacht dat ik mijn hele gespaarde voorraad er doorheen zou draaien, maar ik heb er nu nog 600 over xD

Hier ook wat buurtjes die pakketten hebben gekocht, waarvoor ik ze bij deze allemaal heel hartelijk bedank!

15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier staat de teller op 1550
    o_Ok dankzij buurtjes

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Mijn SV teller staat op 6251 en dat komt vooral omdat ik weinig fok, helemaal niet naast de events en ik redelijk wat buren heb die SV kopen. Daar ben ik heel erg blij mee.
    Daarnaast staat het voer van het de farm tussen de 2000-2300 per dier soort ongeveer (de duurdere voeren niet) en op baha heb ik het voer tussen de 300 -350 per dier soort staan. De molen staat hier eigenlijk NOOIT stil ;). Ik ben er heel blij mee.

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik probeer het ook: molen nooit stil en enkele porties "gewoon voer" tussen de grote aantallen SV te draaien.
    goed opletten en dan komt het allemaal goed. nu speciaal opletten met de lange VM maar het lukt wel.

BoerAnnelies en vinc05 vinden dit leuk.
  18. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Molen staat hier ook nooit stil. Blijf staan op 1200 voer met dank aan mijzelf.

19. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier nog ruim 3200 sv op voorraad, ik draai alleen maar sv. Uit kistjes komt vaak voer en de rest koop ik gewoon op de markt

20. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Zo de rooie Hellehond is binnen .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.