Praatgroep - De Schaap-hellehond fokevent/questenreeks

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikevanloenen

    mikevanloenen Forumleerling

    wow super ik zie het nu dankjewel
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    Spannende fok hoor, manta's had ik in zitten leveren in een quest, heb er gelukkig nog genoeg en stuk of 6 op de markt te knallen. Bij mij zijn de rijzen vanaf 800.000 tot 1,5 milj. op de markt.
    Ga wel mee doen, heb sv genoeg. Maar ga denk ik voorzichtig kijken of het wel nut heeft. Die tandenborstel heb ik al en van die hellehond heb ik al 2 stallen staan.
    Succes allemaal.;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb SV genoeg, flink gespaard.
    heb nu 90 x vogels in het fokhotel,, (10 % kans op extra badge) afwachten maar wat er uit komt. eventueel het hoogste vogel-fokdier nog eens inzetten. hopen op .....
     
    jolanda13, boermars, -Pillow_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er 50x4 papegaaien in gegooid. Hopelijk komt er wat leuks uit waarmee ik door kan fokken :D
     
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik heb er struisvogels inzitten, ook 90 stuks voor nu
    (*edit, 80 stuks, nu ik even gekeken heb)
    Ben bezig met de Soep en Vrienden quest, dan krijg ik 1600 supermest en 60 sv.... Vooral de supermest is erg lekker.

    Ik gooi er nog wel wat kraaien in vanmiddag, mocht dat nodig zijn, dan heb ik eindelijk de fok in jacks shop gekocht.
     
    jolanda13, boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Nou we zulle zien hoe het gaat
    Overslaan geen geluk mee nog nooit in al die jaren dat ik speel de laatste gehad helaas :oops:
    S6 iedereen Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Bij mij en mijn broertje van alle vogeltjes 10 stuks erin gezet.
    later verder kijken wat te doen.....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier 80 fokhotels gevuld met van een variatie van vogels, ben benieuwd. Lever in wat de moeite waard is, sv is geen probleem, manta's zijn me toch echt te duur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Ik heb veel, heel veel manta's, dus stinkend rijk straks, hihi, nee hoor, ik kan er nog geen flesje cola van kopen, met mijn 3.5 miljard of zoiets.
     
    jolanda13 en walter25000 vinden dit leuk.
  10. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    jeetje ik zie nu pas dat je bij de laatse alle dieren en fokdieren kan inwisselen, dus niet per catergorie. Zat weer te slapen dus.:sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me 25 fokhotels met vogels 27 badges gekregen, nu weer 2 fokhotels volgezet, eind volgende week mogen we trouwens weer in totaal 91 keer fokken voor de volle maan weekend quest ( daar zit in de quest ook geen SV in als beloning -.- )
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja lekker he xD. Ik heb nu een veldje libelles staan :music:
     
    jolanda13, harm-jan70 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb hier ook basisdieren ingeleverd en geen fokdieren, daar ben ik zuinig op.
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Precies, ik heb genoeg libelles voor alle quests, hou ik lekker mijn andere dieren voor een volgende keer. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb hier meer dan 4000 luiaard en tijgers op voorraad heb daar maar wat
    van ingeleverd redt ik volgens mij de hele week wel mee
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt me geïnspireerd. De kraaienfok zou ik niet op tijd open hebben gekregen, maar de vleermuisfok gaat nog wel lukken voor Zoogdierendag. Om onnaspeurlijke redenen blijk ik namelijk honderden vleermuizen te bezitten, dus dan ga ik daar lekker mee fokken :D

    Eerste quest is hier klaar, die heb ik helemaal gedaan omdat ik die twee pinguïns graag wilde hebben. Het voeren van de hellehondjes leverde bijna alleen EP en BD op, dat was wel een beetje jammer. Maar het kan nou eenmaal niet altijd feest zijn.
     
    jolanda13, -Pillow_ en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    van 90 x vogels 101 badges gekregen. (1 over dus)
    nu 80 x kikker in het motel gezet.
    ik kreeg van de honden 3 x 2 supervoer.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Waar vind ik de faq van de Fokdieren ?
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Misschien dat ik het verkeert zie hoor, maar bij deze quest De Schaap-hellehond zijn toch alleen maar 2 rode hellehond hokken te verkrijgen ?
    Waar kun je dan de gewone stal vinden, zonder dat je slijm nodig hebt. Want zowel in jack shop en de quest "cerberus. ben jij dat" heb je slijm nodig, en dat heb ik niet.
    Ik weet ook niet hoe je daar aan komt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Slijm kan je maken in de slijmmolen, de werkstal van het slijmmonster. Die kan je kopen bij Jack
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/volle-maan-vernieuwde-faq.33316/

    Welke faq bedoel je? De faq van dit event?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.