Praatgroep - De Schaap-hellehond fokevent/questenreeks

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pino460

pino460 Forum-hertog

Hier ook de Hellehond rood binnen en natuurlijk geplaatst .

2. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier de rode hellehond inmiddels ook binnen

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier niet ... Zou niet weten wat ik met dat ding moet xD

harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik ook niet. xD

Heb 4 gewone hellehonden. Met één vollemaanbooster of 2, en wat supervoer, zit zo de hele schuur vol met van die honden indien nodig.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ik wel gewoon op land zetten.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb hem ook :D

Was eigenlijk niet van plan zo ver te gaan maar het viel dusdanig mee met het supervoer-tsjernobyl dat ik toch maar tot het gaatje ben gegaan. Alleen de manta's heb ik niet geleverd.

7. henny

henny Actieve auteur

Nu heb ik toch alles gedaan, fokken tot je een ons weegt en dat betekent voer kopen en dan moet ik nu manta's gaan leveren, die heb ik niet en ik kan ze ook niet kopen wat ze worden niet meer aangeboden, hoe kun je nu deze quest afmaken? Ik koop mysteriestallen, maar heb met al die stallen niet het geluk gehad een manta of een mier te bemachtigen.........wat nu te doen? Gewoon niet verder gaan na alles wat ik heb geinvesteerd?

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Het is niet perse noodzakelijk om de manta,s te leveren ... Je kan die "missen' om het doel te behalen ...
    Misschien komen ze nog op jouw markt te koop ... Niet opgeven hoor ...:inlove:

henny vindt dit leuk.
  9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Je kunt de fase met de manta's overslaan Henny...ik heb ze ook niet ingeleverd!

henny en HofvanDromen vinden dit leuk.
  10. henny

henny Actieve auteur

Maakt dat voor het eindresultaat niet uit? Ik heb boerenduiten genoeg om ze te kopen, maar ze zijn er gewoon niet en die stal heb ik (nog) niet. Om nu na 2 keer voer nog een mand te kopen gaat me te ver.....maar als het voor het eindresultaat niet uitmaakt dan lever ik graag verder....

Edit:
    Jaaaa, 7 miljoen duiten later heb ik 5 mantra's kunnen kopen, het was ff klikken maar dan heb je ze........pffffff zeg

BoerAnnelies, kakelot69 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

Gewoon overslaan die manta's en vrolijk fase 2 en 3 leveren, dan heb je meer dan voldoende voertjes voor de rode hellehond.

Ik heb die manta's zelf ook niet geleverd, ik ben geen gekke Henkie xD

12. Rui-Damien

Rui-Damien Forumleerling

Hoe kom ik aan een Hellehond-hol? Heb wel de update naar Rood III maar kan hem nergens kwijt.

13. kakelot69

Je kunt hem kopen in Jacks Shop en er zit er eentje in de permanente quest 'Cerberus ben jij dat?'

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all
    Ik heb ook de rode hellehond
    s6 all

kakelot69 vindt dit leuk.
  15. john-j

john-j Forum-hertog

ik heb de rode helle hond ook maar het de gewone stal van de helle hond niet en kan er ook niet aankomen.
    mvg john-j

16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

kijk even bij het berichtje van kakelot hier 2 berichten naar boven.
    zij schrijft waar je de normale stal kunt bemachtigen.........

17. john-j

john-j Forum-hertog

heb ik gekeken maar kom nog te veel te kort om daar iets in te kunnen dus word gewoon wachten en verbouwen en dan krijg ik hem wel op een veel later moment.
    mvg john-j

gelderblom vindt dit leuk.
  18. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

alles op zijn tijd john-j kom best wel goed

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier is ie ook binnen, nu de basis nog. Daar heb ik nog wel voor nodig. Of de quest of kopen in de shop. In beide gevallen niet voldoende voorraad omdat ik de laatste dagen bezig ben geweest een andere volle maan quest af te ronden en dit zo snel niet door had. Maar ach hij komt vanzelf :).

Ik vind het een top event!

20. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Heb hier een tandenborstelfabriek, de haaien en een rode krab en salamanderupgrade gescoord:) En 5,5 miljoen boerenduiten verdient met de verkoop van 5 hele manta's :p Ben weer zeer tevreden xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.