Praatgroep - De Moerasheks

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Kom op bezoek in het moeras, ontwijk de heks en bespreek met elkaar de tactieken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet nog niet of ik aan het event mee ga doen, maar iedereen die er wel mee gaan doen s6.


    Voor diegene die niet bekend zijn met welke cijfers met de desbetreffende velden overheen komen: veld 7 en veld 11 zijn de Volle Maan velden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. ik heb maar 1 volle maan veld, de 2e is maar deels open
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    geraak niet binnen op farmerama , niet via fire fox niet goocgle chrome zelfs client doet het niet
    op forum via onder het aanmeldbord pffff
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    In dat geval zou ik het event laten schieten en de lekker lange vollemaan gebruiken om verder te komen met het paddenstoelenwoud.
     
    hendrika73 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik weet nog niet of ik meedoe. De zaterdag en zondag gezellig met mijn man naar de Veluwe, dus zal dan niet veel op de farm zijn. Ik heb nog wel wat oogstbonussen staan voor in het gouden slotje, maar twijfel of ik de wolkenrij de moeite waard vind om die en een berg supermest te gaan gebruiken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga wel meedoen, maar ik ga er zeker geen extra SM tegenaan gooien. Morgenavond doe ik ook meteen een extra rondje vermeerderen, met de lange gewassen. Dan kan ik die opzetten op mijn werkdag vrijdag en in de nachten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben gek op Vollemaan:inlove: vorige keer volgens mij alles volgestouwd met stallen en bomen, dus kom maar op met die dropjes:p
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je hier genoeg aan?;)xD

    [​IMG]
     
    -mikmak-, vinc051, LucieSchreurs en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Jeetje wat een aantallen. Of verkijk ik me er op?
    Ik start wel, maar als het inderdaad zo pittig is als ik verwacht zal ik hem niet af kunnen maken.
    Mijn vader (alleenwonend) is ziek en bedlegerig, dus ben ik erg veel tijd bij hem. Dus minder tijd om te oogsten...
    Vorig event met comfortvelden gewerkt, maar die hebben ze niet op de VM-velden :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 1 Maart 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Aantallen vallen wel mee, als je beide velden open hebt. Met wac op kwartjes is het vier oogsten zesuursgewas, 3 oogsten achtuursgewas en 6 oogsten vijfuursgewas (5 om te leveren en 1 om de andere gewassen te maken in de molen).
     
    janniekwak, jolanda13, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende


    Nope...xD maar het komt in de buurt....;) die helemaal zwarte zijn mijn favoriet:p ben gek op liquorice:music:
    Ik denk dat ik maar even naar de winkel ga... Engelse dropjes halen:D goed idee van Dijk!8)

    Sterkte @anita-144
     
    janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Dank je, van Dijk. Dank je, Borkie.

    Oeps.. ja... Ik maakte een grote denkfout (zal wel met vermoeidheid te maken hebben).
    Ik ging er even van uit dat ik alle molenproducten zelf moest maken... Vergeet helemaal dat ik die gewoon op de velden moet zetten en vermeerderen.
    En als die van het begin af aan te maken zijn, kan ik natuurlijk op de eerste dag al een start maken met de 2 molenproducten.
    Nah... wie weet is het dan wel haalbaar voor me ;) Wolkenrij ziet er wel leuk uit!
     
    Laatste bewerkt: 1 Maart 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb er zo nu en dan (in positieve zin) last van goede ideeën.:inlove:xD
     
  16. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik ga zeker meedoen want ik kan alleen nog maar paddies kwijt aan mijn laatste quest in de coöp dus anders heb ik niets bijzonders te doen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga het ook proberen om mee te doen en zie wel waar het stopt.
    Ga zeker proberen de 35 sterren te halen. :music: Dan ben ik bij de 2500. :D

    Geen idee wat er nu op staat maar dat zie ik morgen wel. Lukt het niet ga ik gewoon verder met de quests van Volle Maan.

    @ anita-144 sterkte met je vader.
    @Borkie. Ik kom af en toe effe een droppie halen via het moeras. :wuerg:xD

    Iedereen veel speel en griezel plezier. 8)
     
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all Ik ga ook meedoen ,,,s6 all en sterkte Anita met je vader
    Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ga ook meedoen. Heb geen VM questen meer open staan. :)
    Suc6 allemaal....
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ook niet, die heb ik er tijdens de laatste Halloween-vollemaan allemaal doorheen gejast xD

    Ik ben nog wel bezig alle stallen en eventuele upgrades op 8 te krijgen, maar daarmee ben ik ook al een heel eind op streek. En wat ik dan moet gaan doen weet ik niet zo goed, want ik ben niet zo van het voorraden maken. Kan mij het schelen of ik nou 100 gewassen ergens van heb of 10.000, als ik ze nodig heb maak ik ze wel bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.