Praatgroep - de Lynxschuilplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    ook 4 stallen in de menagerie gezet met SV... en weer verder met het eventgewas...:music:
     
    PancakePeet45 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  2. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook de 4 stallen geplaatst met supervoer deze ronde en weer opnieuw ingezaaid.
     
    PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Hoe zat het ook al weer met witte onschuld en stol? Werkt dat ook nadat je al gezaaid hebt?
    Heb vannacht om een of andere reden niet kunnen slapen en deze info kan ik nu ook niet meer vinden in mijn hoofd.

    Ik heb 144 DI's. Ik had eigenlijk per ongeluk een veld met hele akkers gezaaid en had nog niet alle stallen op kunnen ruimen dus volgens mij is dit best netjes.
     
    Borkie, -freedom5555- en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  4. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    De witte onschuld en stol moeten gebruikt zijn voordat je het supermest erop gooit. Het zaaien maakt niet uit. Het werkt op verkorting van het supermest.
    Ik weet eigenlijk niet of het ook werkt als er al supermest op zit. Dit heb ik nooit uitgeprobeerd.
     
    Borkie, Eleonore_84 en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je al gezaaid hebt, maar nog niet de supermest erover hebt gestrooid, kan je volgens mij de stol en witte onschuld nog wel gebruiken.

    Maar als je de supermest er al op hebt gedaan, dan helpen de stol en witte onschuld niet meer nu op deze akkers.
     
    Borkie, Eleonore_84 en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  6. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ok dank jullie. Jammer, ik had de supermest er al op gedaan. Ben echt zo niet wakker vandaag. Vergeet ook steeds de wolkenrijen te activeren met extra ep voorafgaand aan het oogsten :oops:
     
    Borkie, -matthias1952- en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Weer een mooie score aan di, wel 182 stuks. xD Gauw gewas op het land en nu maar weer wachten. Lekker vroeg thuis, dus nu al begonnen. xD
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook de 4 stallen in de menagerie geplaatst:)met supervoer:)
     
    hildemarc, Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij gebrek aan een menagerie staan mijn lynx-stallen gesupervoerd en wel op de woelige weide, in gezelschap van een keur aan andere mooie stallen en een stel bomen. De twee andere velden gebruik ik voor eventgewas, dat lijkt me meer dan zat. Ik denk dat er zaterdag zelfs wel weer een veldje af kan xD
     
    Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  10. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

     
    Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  11. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

    Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de menagerie kom? Ik heb deze geactiveerd, maar ik weet niet hoe ik er moet komen.
     
    Borkie, PancakePeet45 en Hexia vinden dit leuk.
  12. PancakePeet45

    PancakePeet45 Gevorderde

    Sinds een klein half uurtje de stallen gezet! *Juich!* :inlove:
    Di's iets minder dan wat ik hier van de medefarmers lees; heb precies 50 viskoekjes (inclusief als cadeau! dank daarvoor laiverds!).
    Nah, geen punt. Plan was al SV!xD
    Gewas staat te pruttelen voor een oogst over plm 60 minuten.
    Kan voor vannacht mooi op de kwartveldjes!

    Veel plezier allen!
     
    Borkie en nientje1950 vinden dit leuk.
  13. Hexia

    Hexia Teller

    Het is een mega stal ..je vind hem bij je andere stallen..
    Dan op de radar/tandwiel achtig icoon knopje klikken en je kan je stallen er in zetten..
    het wijst zich vanzelf ..succes:)
     
    rikmark, Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  14. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

    dank je wel. ik heb het gevonden.
     
  15. bepsels

    bepsels Forummeester

    Zo hier eerst maar eens even de menangerie vrijgespeeld. Ik had juist genoeg sterren! Nu maar snel zaaien en oogsten.
     
    Borkie, farmermikkie, PancakePeet45 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Hexia

    Hexia Teller

    Fijn ..
    was nog vergeten te schrijven dat je hem ook net als een gewone stal op het veld kan zetten:)
     
    Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Was pas na 18.00 thuis wel 227 drops dat is inclusief 24 toverbomen. Maar ga sv gebruiken dus niet echt nodig
     
    rikmark, Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat is iedereen snel vandaag. Ik ben een beetje een doos geweest :sleepy:. Heb ik snel met knechten op mijn mobiel geoogst, alles op grote velden laten staan en hop alleen water en mest er op. Dus straks geen oogst op kwartveldjes maar grote velden. Ach we redden het wel die 4000 gewassen, maar heel slim was het niet. o_O
     
    Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    vraagje : net 4 lynx stallen geoogst, 2 ingeleverd voor de snoepstallen. snoepstallen geinstalleerd, overige 2 lynxen weg.... heeft iemand anders dat ook?
     
    Borkie en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Snoepfabriek vraagt 1 voer en 1 lynx.
     
    Borkie, PancakePeet45 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.