Praatgroep - de Lynxschuilplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier 166 DI maar de reuzestallen moeten nog geoogst worden. Heb me dit keer niet helemaal goed ingelezen, weinig tijd maar zag hierboven een post dat je de DI dus niet zo hard nodig hebt en met SV kunt werken. Nu eerst werken, niet thuis voor middernacht dus ik zal morgen eens rustig alles lezen. Succes allemaal!
     
    PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    99 DI uit hele velden zwaardlelies en katoen. Zo veel heb ik nog nooit in één keer gehad :D
     
    hildemarc, PancakePeet45, voesje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 169 di's incl de toverbomen:)
     
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 179 DI, heb mijn beestjes er toch maar afgehaald aangezien ik net de +1 bonus draaide voor 6u. Scheelt weer een oogst.
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Lekker begin zonder de boel ervoor te hebben omgebouwd... 178 di op een veld stallen (konijn en eend... wel zoveel mogelijk neon, roze, rood en oranje natuurlijk...:p), een veld bomen (mix van alles met 7 mammoetbomen:music:) en nog een veld stallen (mysterieuze, reuze en de menagerieën en fabriekenxD). Oh ja... en 4 toverbomen en al 2 burenkadootjes;). Zal ook maar ff kadootjes sturen... later!
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 160 di's uit me 3 velden kwartakkers rozenbottels
     
  7. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik doe met je mee buuf ga ook voor de sv , ben ook nog een paar dagen weg en nadenken moet je vooral niet doen als je op vakantie bent.....:p

    Ik had 170 DI, heb ze dit keer niet nodig.
     
  8. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    205 uit Honingklaver/krokus/stallen. Van alles 1 veld. Lekker begin:)
    Succes allemaal, maar weten jullie nou zo uit je hoofd hoeveel verschillende dieren je hebt.:eek:
    Ik heb meer soorten dan Artis en Burgers bijelkaar denk ik en ik raak helemaal in de war:wuerg:
    Succes en de groetjes van,
    Susan
     
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Waarom geen DI nodig?:eek: Snap ik iets niet...:oops: zal maar es ff de FAQ doorspitten:wuerg:

    Edit: zie het al...:music: alleen nodig voor het maken van voer en dat is niet nodig als je SV wilt gebruiken... en na het event is het voer maken goedkoper;)
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    DI zijn nodig om lynxenvoer mee te maken, maar als je SV gebruikt hoeft dat niet.
     
    rikmark, PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, zag het net in de FAQ... heb een beetje oogkleppen op als ik met een event begin... ben alleen maar bezig om zo snel mogelijk eventgewas te krijgen en dixD
     
    rikmark en PancakePeet45 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Met de DI's die ik krijg maak ik gewoon voer voor de nacht. Als ik slaap heb ik tenslotte toch niks aan die tijdwinst.
     
    -freedom5555-, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier begonnen met 195 viskoekjes. geen slecht begin. iedereen succes
     
    PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Maar dan heb je wel ook eventgewas nodig ;)
     
    PancakePeet45, Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tuurlijk, maar niet zo gruwelijk veel. En op zich heb ik SV zat, maar ik ben zo'n doos die het dan zonde vindt om die DI zomaar weg te gooien xD
     
    PancakePeet45, Borkie en -elvira101- vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Haha, ik ook. dus misschien maak ik ook wel een beetje gewoon voer met de drops.
     
    PancakePeet45, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Door de planning van vanmorgen en wetende dat er geen drukte op het event zit heb ik toch pas om 14uur alles geoogst. Ik heb nu 143DI binnen, dat is inclusief een aantal burencadaeu's. De eerste gewassen staan er op, wel met witte onschuld, WAC, SM en suzi. De dieren en bomen heb ik allemaal laten staan. Ga lekker op 2 velden met de hand de kwartveldjes doen om de benodigde kleine 4.000 gewassen binnen te halen. Alles wat we extra binnen halen blijft toch staan en de DI word omgewisseld, dus daar verlies je niks aan. Ik vind het een relax event in mijn hoofd. Morgenochtend ben ik ook de hele tijd weg dus daar hoef ik mij ook geen zorgen over te maken :).
     
    PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  18. voesje

    voesje Oudgediende

    150 koekjes om te beginnen uit drie velden anjers, wat stallen en boomhoekjes. We gaan wel zien waar de lynx strand...
     
    PancakePeet45 en Borkie vinden dit leuk.
  19. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Zo de 4 lynxen staan op het veld . beide accounts maar een supervoertje gegeven.
    Het resterende gewas maar weer gezaaid.
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier staan de 4 lynxen met sv in de menagerie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.