Praatgroep "De laatste kaars"

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    wow, dat is erg goedkoop momenteel, ik wou dat ik dat kon
     
  2. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    moet de eend, het konijn en het schaap nog.
    We gaan gewoon vrolijk verder en lukt het niet, dan is het jammer.
    Heb in ieder geval al aardig wat supervoer gekregen en op Bahamarama bijna weer een level hoger (joepie)
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vandaag nog lekker veel gefokt met de geitjes, paarden en ezeltjes. Ik heb nog veel sv over, maar dat bewaar ik voor de volgende keer. Een reserve houden voor een eventuele speciale nieuwe fok.

    Iedereen nog veel fok plezier voor het event en de gewone fok.
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    1500 sv op gemaakt sloeg weinig over aan het eind geluk met de varken sloeg er 1 over en heb het spaarvarken
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Woohooo, ik ben klaar :D 355 SV binnen :D
    Morgen kijk ik wel, of ik nog iets anders wil fokken :music: nu eerst even klaar.

    Succes iedereen die nog bezig is!!
     
    -mikmak-, tooske58 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga met de varkens best goed. Niet dat ik morgen al een spaarvarken heb. Maar ben goed op weg. Maar was er vandaaag ook niet. Vanmorgen wel SV gekocht. Morgen met de fok verder. Heb het event vrijdagavond al af gekregen en nog goed verdiend ook. Meer dan 1 miljoen aan BD

    Kon net draaien aan het rad. Win ik toch een matrooseend. Gauw op de markt gezet. Mooie prijs
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2014
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn party molen staat elke keer als hoofdprijs op de TEB. Dus ik wacht nog even met draaien tot die mooie bloemen er weer staan.

    Gisteren lekker gefokt met verschillende dieren. Hier en daar sloeg ie wel een keer wat over, maar kreeg vooral extra dieren. Ben met de struisvogels, paarden, geiten en kalkoenen een mooi stuk opgeschoten. De eenden en de varkens heb ik een begin mee gemaakt en de apen heb ik zover gefokt dat ik ze weer in kon leveren. Ik laat alles staan en ga pas leveren als ik ergens om verlegen zit of ik een fokquest af kan maken (mooie insulie volgens mij, want dat duurt nog jaren).

    Voor nu is het helaas klaar voor mij, heb nog ruim 500SV op voorraad, maar mijn parfum is op en ik heb niet zoveel geduld. Dus.. volgende keer maar weer verder gaan fokken :)

    Oranje kleurmengerij aangeschaft :music:

    PS. Ik heb weer een gaatje vrij tussen mijn buren. Wie wil mijn buurtje zijn en stuurt regelmatig cadeau's? :p
     
    -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat probleem had ik ook maar ik heb gelukkig een flinke voorraad SV.:inlove::music:
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  9. -Tauriel-

    -Tauriel- Forumleerling

    YAY xD ik heb het ook gehaald (level 58 ) met veel kopen, verkopen, omdat ik nog niet zoveel heb. Net op het nippertje de laatste geit kunnen fokken!! Echt super leuk, die hondenhok had ik ook nog niet en nu ook een oranje erbij :D. o_Ok weer op level met mijn SV, 284 stuks :).
     
    eevee60, -Coco1968-, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Hier de quest ook af en héél veel SV binnen geharkt. Nog nooit zo leuk gefokt als deze keer. Niet te overdadig en ook wat in kunnen leveren bij de coöperatie. Kreeg 2x van een buurtje 10 SV, bedankt buufje ik heb nog 472 SV over waar ik zeer zuinig op zal zijn. Nog nooit zoveel bij elkaar gezien
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ook ik heb genoten!! nog nooit zo veel kunnen fokken. o_Ok door fijne buurtjes. Bedankt buufjes:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vond het ook een heerlijk event. Fijn veel supervoer aan overgehouden.
    En flink opgeschoten met de jacht op hoogste level dieren, voor de quest Soep en Vrienden. Volgende keer weer verder.
    Enorm gehandeld met de gevraagde producten en met fokdieren, de miljoenen stroomden binnen, en gingen er aan de andere kant weer net zo hard uit.
     
    langeveentje82 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Als je leest in dit draadje zijn er toch over het algemeen hele positieve geluiden over dit super leuke event.
    Van nog niet zolang bezig tot aan de oudgediende.
    Super BP, ik denk dat dit event een schot in de roos was.;)
    Heel veel buurtjes, waaronder ik zelf, hebben het event met veel plezier gespeeld en gehaald.xD
    Hoera voor de bedenkers en makers van dit event.
     
    tinus138, schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    Ik vond het ook een leuk event. Hoefde alleen maar een soepkip en krullebolschaapje bij te fokken en dat ging redelijk snel met bb vrijdagavond. Voor de makers een dikke pluim.:)
     
    hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Op bovenstaand sluit ik mij bij aan. Was inderdaad een leuk event! :)
     
  16. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Ja. Ik wil nog een keer. :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ben het met je eens was een leuk event was na 10 minuten klaar alles op voorraad en nog geprobeerd een spaarvarken te krijgen met veel sv (1900) ook gelukt maar viel me wel op bij de bb weinig overslag maar net op tijd bij de wratten zwijn 1 overslag naar het spaarvarken en die ging de soep in en naar level 245 op baha in 2 dagen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende


    o_Ok ik vond het een leuk event moest de dieren nog wel ff fokken maar er was SV voldoende voorradig
    waardoor ik het nog dezelfde dag kon afronden
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.