Praatgroep "De laatste kaars"

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Morgen vanaf 18.00 uur is er babyboom tot zondagavond.
     
  2. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier alles al in geleverd. Draai ik net met de partydraai een gele kokosnoot maar kan die nergens terug vinden.
     
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij je ambachten
     
  4. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    ja gevonden. Voor wie nog bezig is succes
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De BBD is reeds aangekondigd en zal vrijdag starten om 18:00 uur :inlove::music:Zie de OA
     
    Cornelly52 en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  6. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    hier nog een krullebollen schaap en een berggeit dan ook af wacht tot babyboom
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alles eerst maar eens even doorgelezen en zojuist begonnen.
    Alles ingeleverd van zilver en fase 3 en 4 kon ik helemaal inleveren.
    Nu nog fase 1, 2 en 5 goud en diamant. Wat een BD wordt er gevraagd voor de soepkip, angsthaas en krullenbolschaap. Deze niet op voorraad. 1 soepkip kost bijna 600.000 BD en een angsthaas bijna 600.00 en een krulschaap bijna 500.000. Ben je een hoop BD kwijt.
    Ik wacht wel even tot BBD en/of de prijs gaat zakken op de markt met BBD.

    Voor nu ben ik dus klaar. :)
     
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    event afgerond! Nog nooit zo snel gedaan:D Zingende tulp gekregen en een aantal fokdiertjes en een bak supervoer voor dit weekend!!!
     
    -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Soepkippen binnen, overschot staat op de markt. Nu naar de angsthazen. Gaat best snel. Ik heb u 6 hokken staan
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  10. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Waarom zou je een wolf willen hebben? Toch niet voor dit event?
     
  11. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik heb geen van de juiste fokdieren op voorraad en ben ook niet van plan om er 600.000 per stuk voor neer te tellen.
    ik hoop dat ik bij de babyboom van komend weekend nog een van de fokdieren kan bemachtigen anders eindigt mijn event bij al het zilver.
     
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Event afgerond!! Van het weekend misschien eens kijken of ik wat bij elkaar kan scharrelen met BBD...ik heb nog 2 cowgirls, 2 spook-struisvogels en 3 vurige ezels nodig om al de farma-fok-questen t/m 8 diamant af te hebben.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb er toch 4 kunnen kopen op de markt. Ik heb maar 1 wolvenverblijf. Nu moet ik er nog 28, dus 14 dagen zonder te kopen op de markt
     
  14. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    waar heb je de wolven voor nodig?
    niet bij het event waar dit draadje over gaat volgens mij
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja ja, een beetje later dan de rest waarschijnlijk, maar ook ik kan het mooie bericht hier plaatsen dat ik het event het AFGEROND in 1 keer. Wat een mooi event is dit zeg. En nu wel ruim 800 SV op voorraad :wuerg: Dat is best schrikken want zoveel heb ik nog nooit gehad in mijn schuur en ik speel dit spel nu ruim 1,5jaar.

    De BBD zag ik ook staan, voor mij word het even puzzelen wanneer ik dat kan doen, want heb de komende dagen (netzo als vandaag) een late dienst van 14.30 - 23.00uur. Gezien ik ook nog een uur moet rijden en nog een zoontje thuis heb die ook graag aandacht wil, vermoed ik dat het vrijdag- en zaterdagavond op dit tijdstip even fokhotels word neerzetten en dan maar zien waar mijn schipje strand. In ieder geval is zeker dat ik dan nog wel SV over hou voor de volgende keer haha.
    Doel: is om de laatste fase dieren voor soep van vrienden te halen, dat zou erg mooi zijn. En een oranje kleurmengerij wil ik erg graag.

    Nu snel mijn bedje opzoeken:inlove:

    Zo druk aan het inkopen op de markt voor mijn bekers, dat ik nu vruchten over heb -.- Maar die heb ik wel gehaald. Heb de bekers nu op 27% staan. De veelteeltwedstrijd komt later, gezien er een BBD aankomt en de dieren belachelijk duur zijn op het moment. Ga mijn oranje hondenhok maar neerzetten, want die leverd 450punten per hond op :)
     
    Laatste bewerkt: 11 December 2014
    -mikmak- vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De originele post heb ik nergens kunnen vinden in dit draadje, terwijl ik er toch meerdere reacties op zie. Ik heb ook geen wolvenverblijf, en geen haan, daarom doe ik het net andersom. De kikkers en egels duur verkopen. Straks zakken overal de prijzen van, kan ik ze dan wel goedkoper terugkopen.

    Wat betreft dit event ben ik op dezelfde manier bezig. Ik had de dag dat de FAQ uitkwam op 1 soepkip na alles weten te kopen. Maar toen de soepkippen bijna 400.000 BD waren de volgende dag, vond ik dat te duur en gisteravond de soepkip er dus maar voor 520.000 BD opgezet. Ik heb het event dus niet af. Dat ga ik alleen afmaken als ik voor die 520.000 2 soepkippen terug kan kopen.
     
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb 1 wolvenverblijf en 3 hanen. De hanen zijn ook al binnen, nu nog 27 wolven dan is die quest ook klaar. Maar ze staan er maar weinig op nog. De wolven dan.

    De angsthazen ook ingeleverd. Nu met de geiten bezig. Het overschot weer verkocht van de konijnen. Zo verdien ik er ook nog iets mee
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Toch leuk dat iemand het event speelt zoals het event bedoeld is.
     
  19. chabo15

    chabo15 Gelegenheidsauteur

    Hoi alle ijverige boeren ,

    Ik ga enkel voor oranje honden stal...
    Ben nu al enige tijd bezig aan het fokken van 1 krullebolleschaap.
    Net nu ik 4 blotebillen schapen heb slaat het fokken 1 stap teveel over en zit ik met een koukleumschaap!!!!

    Opnieuw beginnen zie ik niet zitten....en 450000 BD geven voor een krullebolleke ook niet.
    Jammer eigenlijk..

    groetjes chabo15
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Chabo ik zou zeggen gewoon door fokken vanavond is er Bayboom vanaf 18:00 uur het koukleumschaap komt later wel goed van pas bij de fok quest voor de schapen. Ik zou er in ieder geval blij mee zijn:inlove:
     
    Cornelly52, goldtrix en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.