Praatgroep "De laatste kaars"

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    2 uur geweest. Op een paar dingen na de quest afgerond. Toch wel benieuwd wat de prijzen de komende dagen doen op de markt.
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Iedereen succes. Ze vragen hier op de makrt een half miljoen BD voor een soepkip. Nou ik ga die zelf wel fokken
     
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik moet ook alleen nog een soepkip. De rest is al ingeleverd. Een soepkip kost hier 343000 BD en voor 4 knotsgekke moet je samen 319000 BD neertellen.
    Nog nooit zoveel SV gehadxD.
    Als er vrijdag nog een BBD komt maak ik die soepkip wel zelf.
     
  4. katbla

    katbla Forum freak

    ik moest ook nog alleen een soepkip, en ik had al 4 knotsgekke staan, peace of cake..... dus ik dacht ik ga niet wachten op BBD.
    Heb ze in fokmotel gestopt, 4 parfums erbij en 18 min. later werd er 1 Krielkip! geboren..,-.->:( niet te geloven.....:cry:

    als je hoopt dat het niet overslaat, gebeurt het juist....:wuerg:

    toch maar een bezoekje aan de markt gebracht en 1 te dure soepkip gekocht.....xD
     
    daisy17858, eevee60, nicolle73 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Event klaar.
    Bij de kinderen valt nog wel wat te fokken, daar ga ik vanavond eens even rustig voor zitten.
     
  6. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had gisteren nog "goedkoop" een paar fokdieren gekocht. Ingeleverd op de fokdieren van de eenden en de konijnen na. Wanneer er van het weekend een BBD komt kweek ik die wel zelf. Ben nu zelf lekker producten aan het verkopen op de markt. Wol en donsveertje in overvloed en ik heb nog nooit zoveel SV gehad maar moet eerst nog wat konijnen kweken, daarvoor staan nu gele en oranje konijnenkooien op
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Klaarrrrr :p iedereen succes. Ik heb nog nooit zoveel supervoer gehadxD
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb nu 4 hotels staan. Ben met de kippen begonnen.
     
  9. chuck65

    chuck65 Gelegenheidsauteur

    event is afgerond
     
  10. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Inderdaad, De teller staat nu op 532 sv. Nog nooit zo rijk geweest! En.... ik hoef geen dier meer te fokken voor 'de laatste kaars'. Als er een babyboom komt dit weekend kan ik eens kijken naar al mijn fokquesten of naar de laatse fases van 'soep en vrienden'. Daar zijn aardig wat Tep te verdienen.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  11. Monarc

    Monarc Forumleerling

    ik sla over, als beginnend boertje is dit event met maar 95 supervoer in m'n schuurtje kom ik nergens, volgende keer beter
     
  12. detje81

    detje81 Forum-overlever

    Als je wel genoeg dieren en producten heb zou ik persoonlijk de zilveren levels wel inleveren, levert wel TEP op.

    Groeten Detje
     
  13. Monarc

    Monarc Forumleerling

    ja de zilveren heb ik wel ingeleverd, en als er nog een babyboom komt ga ik ook wel wat fokken, maar verder doe ik niets.\

    groetjes monarc
     
    detje81 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je aan voldoende eenden kunt komen voor die tijd, zou ik dan voor het hondenhok gaan. Je weet nooit wanneer BP opeens besluit meer met zo'n stal te gaan doen. Het beste kun je in ieder geval voor 1 diersoort gaan, en daar proberen diamant van te halen. Dat zijn de leukste prijzen.
     
  15. misty48

    misty48 Forumleerling

    Ja, heb ik ook al meerdere keren gehad. Moest ik opnieuw met boerderijtje starten zou ik deze knop niet meer gebruiken. Jammer dat deze niet afzonderlijk kan geactiveerd worden (zoals bv. vakantiemodus). Soms vier extra dieren is natuurlijk ok, maar fokdier overslaan is niet altijd handig, dan beter wachten tot babyboom.

    boerderij level 92
    baha level 205
     
    Laatste bewerkt: 11 December 2014
  16. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    weet iemand of er een babyboom komt dit weekend?
     
  17. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik heb alle zilver ingeleverd en van 3 soorten dieren heb ik 8 stuks van level 4 (level 5 moet je inleveren). Met 6x fokken heb ik deze straks ook. Nu nog op zoek naar 2 angsthazen en 2 krullenbolschapen (of die ervoor). Ik moet de neiging sterk onderdrukken om niet NU te gaan fokken, ik hoop nog op een babyboom.
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nog niet. De laatste tijd begint babyboom vrijdag om 5 uur, dus over ruim een half uur weten we het. Een OA mag 24 uur van te voren geplaatst.
     
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de laatste kaars al helemaal afgerond
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  20. Monarc

    Monarc Forumleerling


    Heb ik ook aan zitten denken om dat te doen, maar heb ik 135 supervoer voor nodig ga ik niet redden met 95 in de schuur, misschien als er nog een babyboom komt ga ik het proberen, voorlopig wacht ik rustig af en doe ik geen gekke dingen haha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.