Praatgroep "De laatste kaars"

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is al heel erg lang iedere maand een babyboom. Maar omdat de spelers die regelmatig supervoer kopen, de meeste vaste questen wel af hebben, moeten ze wel zorgen dat er regelmatig iets nieuws verzonnen wordt, zodat die spelers ook supervoer blijven kopen. Vandaar de koekoeksquest en de questen bij introductie van een nieuw fokdier. Ik heb nog geen enkel laatste fase dier. En van veel soorten die je opnoemt ook de voorlaatste niet. Gelukkig hoef je die niet te doen voordat je mee mag doen met iets nieuws. Dus bijna alle dieren heb ik wel een redelijk deel gedaan. En de dieren die ik heb voor dit event lever ik mooi in voor het supervoer, ipv die te bewaren om door te gaan voor het supervoer van een fase 10.
     
  2. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    heb alles dus kan het zo inleverenmoester wel watvoorkopen maar geeft niet verkoop watik over heb dushopelijk komt het goed
    wens ieddereen succes allemaal
     
    N00tje vindt dit leuk.
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou zeg, dat komt ook bijna nooit voor.:)
    Ik heb het lijstje van de faq naast mijn schuur gelegt en ja wel hoor.
    Op 2 angsthazen, 2 matroos eenden en 6 donsveertjes na heb ik alles op voorraad.
    Als er nog een babyboom komt en die gezellig meewerkt en een aantal keren overspringt dan is het kippetje eitje, toch??;)
     
  4. joy1978

    joy1978 Gelegenheidsauteur

    Twee angsthazen ontbreken en 1 soepkip niet op voorraad. Helaas heb ik niet alle producten op voorraad, dus snel nog wat werkstallen bijgeplaatst.
     
  5. sopor1

    sopor1 Junior expert

    ja ok, maar 2x in de maand supervoer aanbieding en babyboom zou wel leuker zijn toch?
    ik koop altijd supervoer als het in de aanbieding is.
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zie liever de andere mini-events vaker terugkomen. Iedere maand vind ik al best wel veel.
    De meeste spelers hebben een maandloon, je kunt er misschien voor kiezen om het dubbele te kopen en te fokken in een babyboomweekend. Ik sla regelmatig een babyboom over, omdat ik meestal toch wel binnen 2 uur door mijn supervoer heen ben.
    Zoals ik in mijn eerste reactie aangaf, zondagavond even fokken.
     
    sopor1 vindt dit leuk.
  7. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb hier nu alles binnen miste 1 matrooseend . Ben even gaan fokken en ja heb er ook nog 2 verkocht. o_Ok een aantal producten verkocht.
     
  8. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Helemaal niet blij met alwéér een event met fokdieren.
    Voordeel is wel dat je het voor de prijzen niet hoeft te doen.
    Dus je mist niet echt iets. ;)
    Ik zeg; zie met het ruilevent aan een oranje hondenhok te komen!
    Ik ben erg benieuwd hoeveel farmers alle fokquesten af hebben.
    Ik heb tot nu toe in totaal 1 gouden dier ingeleverd . . .
    Zilver ga ik wèl inleveren.
     
    Laatste bewerkt: 10 December 2014
  9. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Hoi Hoi, leuk dit event, heb alle producten wel op voorraad, moet alleen ff mijn fokdieren nakijken, en in het weekend waarschijnlijk gaan fokken:p

    Succes allemaal
     
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik hoop dat er een babyboom komt om te zorgen dat je sneller de juiste fokdieren krijgt, anders denk ik dat ik weinig zal doen met dit event
     
  11. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier alles op voorraad blij met 310 sv en de partydraaien nu nog een babyboom en kijken of er in soep en vrienden nog wat binnen te halen is oranje hondenhok is mee genomen maar heb er al 7
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is hier rustig zeg!
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ben veel te druk met het verkopen van fokdieren xD
     
  14. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    ik ook, maar ik was er snel mee klaar: 1 dwerggeit, 4 zwarte geiten, 3 kranteneend en nog eentje, maar die ben ik vergeten. xD
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Centjes verdienen haha. Ik ben boomvruchten aan het inslaan en inleveren zodat ik mijn rune eindelijk eens een keer af kan maken :) Gezien ik gisteren goede zaken heb gedaan met het verkopen van producten (top prijzen vergeleken met nu) en dieren had ik weer wat extra geld. 15 van 15 is bijna klaar. Volgende week hoop ik die af te hebben en dan de veelteeltwedstrijd nog, die staat op 13/15. Iemand daar nog tips voor om die sneller te behalen???
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De dieren zijn nu erg duur op de markt, ik heb de veeteeltbeker even in de ijskast gezet. Ik moet, net als jij, ook nog 2 levels.
     
  17. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Honden waren iets duurder dan de waarde. Ik vermoed dat als iedereen straks nog een oranje hondehok erbij heeft de hondjes nog wat goedkoper worden.;)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  18. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Wat ik voor de laatste 2 heb gedaan is dieren die verhoudingsgewijs heel veel waard zijn continu verkopen (kippen en konijnen zijn vaak heel veel waard) en daar kocht ik dan dieren van die amper boven hun waarde uitkwamen.
     
  19. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    super leuk event ...eens wat anders dan alleen maar gewassen...
     
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De mijne staat er naast met alleen de laatste level nog.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.