Praatgroep "De laatste kaars"

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Moet ik heel eerlijk zijn? Ik vind dit niet echt een leuk event. Toch weer heel veel fokken...of heel duur kopen.......of gewoon ervoor kiezen om niet mee te doen.;)xD
    Tot nu toe ben ik de enige op dit forum die niet zo blij is met dit event, maar eigenlijk hoop ik dat BP niet nog vaak zulke fokevents in petto heeft. Dat gaat (deze) bruin niet trekken.:sleepy:
    Ik ga er nog wel even over nadenken. Ik had alleen de dwerggeiten op voorraad, waarvan eentje extra. Misschien dat ik die voor een aardig prijsje kan kopen.
     
  2. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik ben al begonnen met de markt vol voer te zetten om geld te maken. Ik heb nu 200.000 BD en als ik het geheel wil afkopen, dan kost het me ongeveer 2.500.000 BD. Makkie dus :-D. Ik heb nu al 491 supervoer (uit alle quests) en als daar nog 310 bij zou komen is er hoop. Mits er een babyboom komt natuurlijk, dat bevalt wat prettiger.
     
  3. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Het is geen troost, maar ik vind het ook niet zo leuk. Omdat er zoveel fokdieren en dieren in vorige events ingeleverd moesten worden en nu alweer. Er is nauwelijks tijd om alles weer tot het gewenste niveau aan te vullen. Maar, dat wil niet zeggen, dat ik niet ga proberen om het te halen allemaal. De beloningen zijn ook behoorlijk nl. Zeker de TEP is erg welkom.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ach, dat het om TEP ging had ik dan nog niet zo goed gelezen. Had alleen het oranje hondenhok echt goed gezien. En daarvan had ik er al 2, vind ik wel genoeg.
    Maar ik ben allang overstag, knechtencoupons, partytickets en grote hoeveelheden supervoer. o_Ok best leuke beloningen.Ik heb inmiddels de markt afgestruind en mis alleen nog 1 angsthaas. Die ga ik dan maar zelf fokken (of kopen, maar nu even uitverkocht, of....winnen aan het rad!xD)
    Maar ik blijf zeggen: alsjeblieft niet te veel van zulke fokevents.;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Kan mij niet genoeg van dit soort uitdagingen komen
     
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    De in te leveren fokdieren zijn hier inderdaad ook uitverkocht, maar je komt redelijk goed weg, met het dier daarna. Als je geluk hebt en niet overslaat ( :) ) dan heb je met 4 van die ook genoeg per in te leveren fokdier. Heb net heel wat gekocht en ben niet ontevreden over de prijs die ik moest betalen. Heb ik wel over voor de BAHA puntjes en het extra SV.
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb ondertussen alle fokdieren binnen :inlove:, kan alles zo inleveren, jippiexD
     
  8. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Bedoel je het dier ervoor misschien? Als je de dieren hebt gekocht van fase 6 ben je nl. te ver. Maar wel een idee inderdaad. 4 dieren van fase vier maken ook 1 dier van fase 5. Ik ga weer excel knutselen :-D.
     
  9. mmans

    mmans Forum-hertog

    JA, natuurlijk, was een beetje onduidelijk :)

    En als dat niet lukt, een aantal van fase 3. Het scheelt echt veel SV als je al een eind op weg bent en niet bij fase 1 (de gewone dieren) hoeft te beginnen.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij zijn bijna alleen maar eerste fase fokdieren te koop. Gelukkig 1 angsthaas kunnen kopen. Alleen de schapen is nog 3x niks. Maar voor die 300 supervoer is het ook wel leuk om te fokken. Ik zie wel. Zeker niet voordat het babyboom is.
    Het is dus niet zo dat ik sta te juichen met zo'n event, maar deze maand 2 zaaievents met de verplichting om de zoveel uur te oogsten vind ik wel genoeg. Dus een event er tussen wat je halen kunt met handelen, een beetje fokken en de stallen ipv gewassen, vind ik wel leuk. Of ik alles ga doen, zie ik nog wel. Maar een leuke partij supervoer binnen halen door te handelen, is natuurlijk wel leuk.
     
  11. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    we gaan het gewoon weer proberen allemaal die mee doen veel succes
     
  12. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik wacht ook wel even de babyboom af.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo de 2 krullebolschappen die ik nog nodig had ook gekocht. Koste wel even moeite omdat er elke keer iemand mij voor was, maar het is gelukt.
    Morgen werken, dus als ik thuis kom rond de klok van 24.00uur ga ik mooi alles inleveren haha. Mocht er van het weekend een BBD komen dan ga ik heerlijk fokken met mijn dieren :)

    Oh ja, alle producten die ik op de markt aan had geboden zijn ook alweer verkocht, dat houd mijn centjes wat in balans. Nu kijken of ik nog meer geld kan maken :)
     
  14. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Misschien? en dat hoop ik,komen er wat fokdieren uit de kerst sokken,
    dat zal toch een verrassing wezen?
     
  15. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Net al mijn boerenduiten uitgegeven op de markt. Ik heb nu nog 402 BD. Welk fokdier kan ik daar nog mee kopen? :p
     
  16. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Whoehaha, ik vrees geen enkele. Of misschien een albinovleermuis?
     
  17. chuck65

    chuck65 Gelegenheidsauteur

    laat maar komen dat event, ik heb alles kompleet
     
  18. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had een gigantisch gebrek aan konijnen had al 4 oranje en een rode opstaan steeds goed voor 10 konijnen per oogst maar daar red ik het niet mee ik had anacondavoer gedraaid, dus nu staan er een zooitje gele hokken op want meer oranje heb ik niet gele genoeg dat wel. Ik hoop ook op een BBD anders gaat dit event over ik had speciaal SV gespaard
     
  19. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja uiteindelijk heb ik er ook zo over gedacht. In feite 'koop' je dus nu supervoer voor bd en niet voor tg. En... volgens mij komen we toch iets gemakkelijker aan bd dan aan tg!xD
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  20. sopor1

    sopor1 Junior expert

    ik doe hier niet aan mee, want zo krijg je nooit de kans om de vaste fok questen af te krijgen.
    maar ik heb een vraagje, kunnen jullie wat vaker een babyboom laten komen? dan heb je meer kans om iets af te krijgen,
    want ik heb na 4 jaar spelen alleen kip, vleermuis, koe, varken, schaap, konijn, geit af
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.