Praatgroep - De Kunstenaarstuin

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goed dat je het zegt! bedankt voor de tip! lastig kiezen trouwens!
    iemand een aanrader om aan te schaffen voor mijn sterrenmunten?
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik moet er nog 22 stermuntjes halen om de laatste piccolo kistje binnen te kunnen harken.

    goed dat je het zegt! bedankt voor de tip! lastig kiezen trouwens!
    iemand een aanrader om aan te schaffen voor mijn sterrenmunten?

    Ik doe meestal met het inwisselen van de stermuntjes dat na het laatste spelletje waarbij ik wel van te voren rekening houd met wat ik wil hebben uit de winkel. Nu hoop ik nog die 22 stermuntjes binnen te halen en dan stop ik met dit spel voor dit moment.

    Hoeveel stermuntjes heb je op dit moment?

    En graag gedaan.
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2023
    jolanda13 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  3. ik heb 227 sterrenmutjes... heb nog niets ingewisseld.
    219 tegels gelegd....
    heb nog 2 velden met event gewassen...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het is natuurlijk zo, dat jij kan kiezen wat je wil. En met 227 stermuntjes kan je uit best wel veel keuzes maken. Het is wel zo dat er bij elke optie maar een klein aantal gekocht/geruild (product voor muntjes bedoel ik daarmee) kan worden. Ik persoonlijk zou dan voor bv. piccolo kistje (180 muntjes) gaan en bv. knechten coupon. Je kan ook bv. zeggen ipv piccolo kistje neem ik een Neon 1 of 2 en dan maak je kans op een Neon stal.

    Maar ik zou nog effe wachten met kopen totdat je laatste keer de tegels gelegd heb en dan pas gaan kiezen. Maar ga al wel vast bv. bedenken wat je wil ruilen zoals hierboven al beschreven is.

    Let op: Het zijn tips en welke keuze iemand (in het algemeen bedoeld) maakt is zijn/haar keuze en dat vind ik verder prima. De tips die ik geef zijn meestal uit eigen ervaring en ik kan natuurlijk niet voor iemand anders een beslissing nemen.

    Maar ja dat is ieder zijn/haar keuze natuurlijk.
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2023
    tafeltennisster79, Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zo 667 tegeltjes gelegd, ben er klaar mee alles staat alweer klaar voor morgen.

    Iedereen succes met de laatste lootjes ;)

    Vakantie en een aantal oogstbonussen. xD
     
    jolanda13 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  6. Ja ik snap je! Bedankt voor je advies! Ga ik over nadenken!
    Net de laatste keer geoogst, ik kom 25 tegels tekort voor de piccolo kist. Nu even gaan bedenken wat ik met mijn stermunten ga doen...
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb uiteindelijk 396 stermuntjes gekregen uit 617 lapjes die ik heb kunnen leggen. De keuzes zijn gevallen op 2 piccolo kistjes en 2 party ticket. Dus ik heb nog 0 stermuntjes over.

    S6 iedereen met laatste lootjes bij dit event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben op mijn gemak dit event gaan spelen. Gisteren 1x suzi op mijn kwartveldjes en daarna een ronde met SM op grote velden, dat omdat ik niet op het laatst nog wilde spelen. Vandaag om 19uur heb ik het event volledig afgesloten. Ik had dus nog een oogst kunnen halen en de suzi of SM was niet nodig geweest, maar zo was het prima voor mij.

    Zoals vele van jullie heb ik een wonderkist genomen, kwam net 5 muntjes te kort voor nog eentje, jammer. Daarnaast bomen en toen de muntjes maar wat opgemaakt.

    Met het leggen van de lapjes heb ik best wat SV binnen gehaald, ook suzi, sm en natuurlijk muntjes.
    Een heerlijk event vond ik het.

    Oh ja wat stom, ben hier boven aan het lezen en dan KC... huh.. tja die had ik niet gezien, anders had ik die zeker genomen ipv de bomen en het opmaken van de muntjes :sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier hetzelfde had ik ook pas door toen muntjes op waren xDxD
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    En uit de laatste piccolo kistje kwam een Lichtfestival-pakket, mooi voor de EP's die daarbij vrij komen.
     
    tafeltennisster79 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.