Praatgroep De Kruidenpuzzel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event helemaal klaar pfff wel een lamme arm van het klikken op de marktxD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier net het laatste boventallige gewas op de markt gegooid .De prijs was nog niet wat ik gehoopt had maar we hebben nog maar 2 uur. Je ziet dat de prijs nu pas 5 cijfers voor alle 3 de gewassen is . Moeite genoeg gedaan om de prijs op te krikken.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier was de prijs zelfs nog minder. Heb ook het overige gewas erop gezet, hopelijk kan iemand het zo net halen. Zelf ben ik tot aan de tgkist van 25 tg gekomen. Wollemiabomen te over en gemsen ook.
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Heel lief van jou van de uitleg, maar zelfs dat helpt niet, pak dan nog de onderste in de rij komt nog steeds product reeds verkocht
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes.....de wolkenrij nog binnen gehaald......:music:
     
    schaapje52, -matthias1952- en venus261256 vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hopen dat ik geen telfout heb gemaakt. De laatste gewassen zijn 10 minuten voor einde event klaar. :oops:
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Succes
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dank je, laatste valleirozen zijn bijna klaar, dus ga het halen. :D
    Edit, dus niet net tekort. Nu snel even proberen nog te kopen. :oops:
    Pff, 5 minuten voor het eind klaar. Niet goed voor mijn bloeddruk. Volgende event maar proberen wat meer tijd over te houden.
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2020
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Heb nog wat op de markt kunnen kopen maar je word zot van klikken:mad::eek:
    en gestrand op 72
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.