Praatgroep De Kruidenpuzzel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je dan wel goed gebruik gemaakt van de oogstbonussen?
    Ik heb rond de 5000 gewas per soort over. (Heb wel suzi's supermest gebruikt, maar ook zonder had ik een paar duizend per soort over gehad.)
     
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik heb van alles zoveel mogenlijk geprofiteerd.Dus opgelet wanneer de bonus inging.Susimest gestrooid,enz.Dus ,ik snap er geen r.. van.
     
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik heb een deel van de gewassen geoogst met +1, maar veel (t/m 38) met +3. Nu weer gewoon bezig, wel altijd op grote akkers, met WAC en met susi.
    Maar als ik tel, kom ik straks toch ook zo'n 300 per gewas te kort! We zullen zien, misschien draai ik nog een +1 bonus of dubbele oogst, maar het valt me op, dat de kans hierop tijdens dit event niet zo royaal zijn, dan op andere dagen!! Toeval hoop ik.

    Evt. op de laatste dag nog een eventbooster inzetten, maar ik hoop eigenlijk er zonder te kunnen :) :)


    Overigens is het wel belangrijk, om iedere keer die 4 zaadjes te pakken! Of te wel, het spel te stoppen, als je te lang aan het puzzelen bent!! Want dat scheelt aanzienlijk: 60x1 zaadje of 60x4 zaadjes!
     
  4. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ben nu op grote akkers bezig en het lijkt me te gaan lukken om alles af te krijgen.
    Maar met ieder spel nu 4 zaadjes gaat langzaam maar ga het wel redden, houd misschien nog wt bloemetjes over voor de markt ppppfff
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Probeer daar ook nog te komen. :)
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De 4 zaadjes in het spel zijn bonus voor snel voltooien.
    Je krijgt ook nog zaadjes bij het voltooien van stappen (tot stap 40 om en om 12 zaadjes en iets anders, daarna elke stap zaadjes).
     
    breston18 vindt dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier is alles af8) . Nu de overgebleven zaadjes nog uitkweken:p. En dan verkopen:) .Nu de prijs nog wat hogero_O zien te krijgen .
    Had nog wat tikistekjes staan en de uitkomst was geweldig. Allemaal bomen die ik nog niet had juich juich:DxD.


    Ik hoop dat jij het nog gaat redden . Maar anders krijg je het item wel bij de ruil. Hij is wel erg mooi :inlove:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. breston18

    breston18 Forumkenner

    Klopt Ron, maar heb die allemaal al gekregen, maar ben een beetje dom geweest en op kwart akkers geoogst.
    dacht nu dat ik het daarmee gered had kom ik 2 bloemetjes te kort ggrr en geen bloemen op de markt te koop
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je via een ander gewas naar de bloemetjes gaat die je zoekt en je ververst steeds , kan je vast die 2 bloemen bemachtigen.
    Er zijn steeds spelers aan het verkopen maar per 1 omdat de prijs te laag is
     
    breston18 vindt dit leuk.
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    idd , het is me net gelukt de laatste 2 bloemetjes kunnen kopen, ppff wel blij mee, dit was een goede les om goed te blijven nadenken
     
    farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    net de linker kolom klaar gespeeld morgen alle zaadjes gaan zaaien die in nog gekregen heb en volgens mijn berekening moet ik het precies kunnen halen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Bij mij ben ik klaar
    Maar op mijn andere account kom ik er niet krijg geen blauwe zaadjes helaas en nix te koop op de markt jammer :oops:
    Hopelijk morgen geluk
    s6 all
    Gr Tineke
     
  13. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Helaas lukt hier echt niet 20 zaadjes en maar 1 blauwe en die heb ik het hardst nodig pffffffffff
    En niets op de markt
    S6
     
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Jose met wac, susi en een inkomsten bonus voor planten (gouden slot voor 24 uur)
    krijg je 15 bloemen per zaadje op een groot veld.
     
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier nu nog 150 blauwe bes nodig.De andere gewassen houd ik er zelfs van over.Maar bedankt voor de tip.
     
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    je kunt overgebleven zaadjes ook omruilen bij siegfried voor zaadjes die je te kort komt.
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu links 34 x geleverd...:oops:..krijg met geen mogelijkheid die zegelringen uit de grond
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. harriejose

    harriejose Forum freak

    Dat probeer ik, maar ik snap er niets van.Klik ze aan , maar er staat dan niks.
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan alleen de zaadjes ruilen. Niet als ze als op het land geweest zijn.
     
  20. harriejose

    harriejose Forum freak

    Oke, bedankt .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.