Praatgroep De Knoestige Wilg

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 10 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Nu toch op de markt kunnen kopen.......:)......en plotseling 2 x hanzelstekje bij de vervloekte munt....:p..ben benieuwd
     
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    Leuk event.
    Gelukkig heb ik de iepfruit en pecan.
    Heb even wat verkocht, had er zat van.
    Succes allemaal!
     
  3. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Halo miekje9 bedankt voor het maken van de tabel .
    Maar je hebt 2 foutje's gemaakt bij fase 2 daar staat helse spies 300x level dat moet zijn 30 helse spies en de aantal in te leveren
    helse spiesen zijn in totaal 1050 in plaats van 1020 .
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  4. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik heb mijn hele schuur omgespit, ben van alles tegengekomen van de boom vruchten kan ik het net redden, alleen geen pecannoot te vinden, in de hoekjes gekeken zelfs geen raadselbomen, en de markt is leeg.
    dus dat wordt regelmatig de markt afstruinen.
    de vogelschuur door geworsteld en net genoeg dieren in voorraad alleen geen wezels, wel 2 stallen gevonden en die met supervoer op het landje gemikt.
     
    LadyFamerieke, farmermikkie en pino460 vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Oww dat was 1 foutje aangezien de tabel automatisch rekent bij de totalen die is aangepast
    @mmans die van jou is ook aangepast

    Dank voor jullie oplettendheid:inlove:
     
    LadyFamerieke, hendrika73 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik heb vanmorgen de hoofdakker compleet en de woelige weide voor helft vol gezet met stekjes.
    Ik had totaal 0 iepenbomen.
    zeer teleurstellend.
    als er maar1 had ingezeten was ik al tevrden geweest.
    mvg john-j
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2018
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  7. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    voor fruit dat je nog niet hebt of dieren, ze hoeven niet gelijk morgen in geleverd te worden. Als je het geduld hebt om e wachten met de eventgewassen om in e leveren tot zondag of maandag heb je een aantal dagen meer om de markt op te gaan.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    weet ik wel.
    maar ik maak alles zelf.
    En ga geen hoofdprijs betalen nu.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voorlopig alvast de helft van het benodigde iepfruit kunnen bemachtigen. De rest komt nog wel.
     
    boermars, Daxter1966, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Veel stekjes maar hoeveel daarvan waren Hanzel? Want dat is op dit moment de enige waar de iep uit kan komen en ik ken weiniig spekers die er daar ca 270 van in de inventaris hebben/hadden staan.
     
    LadyFamerieke, farmermikkie en Leo.netten vinden dit leuk.
  11. john-j

    john-j Forum-hertog

    dat waren inderdaad niet veel van hanzel.
    Maar vind het gewoon teleurstellen.
    En de reden dat ik ze nu heb geplaatst is dat er zoveel events zijn dus geen ruimte.
    mvg john-j
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat snap ik allebei hoor.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb ondertussen 30 iepenfruit kunnen bemachtigen, hoop dat de laatste 10 zijn ook nog gaan melden. Overschot aan pecan al verkocht.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  14. micchel

    micchel Gevorderde

    Hallo,
    normaal zet ik een lang durend gewas bvb trosgierst voor een begin van event maar varen brengt veel meer ep op. Wat zou het best zijn voor de drops?
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook geen iep en naar de anderen niet gekeken. xD

    Ik sla lekker over. Ik heb niets met die upgrade van al die huisjes.

    Iedereen veel succes!
     
    boermars, Daxter1966, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik ga het gewoon proberen met die varen: die levert 2x zoveel EP als de anjer en duurt maar 1/3 van de tijd! Dus kun je ze 3x zetten op de tijd van die anjers :D Lijkt me meer op te leveren.
    Maar misschien vergis ik me wel :oops:
     
    LadyFamerieke en bjorke-annika vinden dit leuk.
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wat ik een keer heb gelezen op het forum, het gaat niet om de hoeveelheid ep's maar om de duur.
     
    LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Gewoon je langste gewas zetten dat je heb.

    hier staat amelkorn en krokus op me 3 akkers, en heb geen howies dus zal mij benieuwen hoeveel drops ik krijg van 3 akkers.
    ben helaas niet in bezit van een iep dus die al tussentijds eens gekocht nu zijn ze hier 105.000 bd waard heb wel 2 peacan bomen dus kan toch redelijk veel met event meedoen maar denk dat ik al die vruchten ga verkopen en die gordijnen ( fabriek en heksen up-grade) links laat liggen die arm met het supervoer ga ik zeker wel doen die kan je altijd gebruiken, en de hoofbalk is voor iedereen te doen.
    Succes iedereen
     
    LadyFamerieke, -doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ha, bedankt voor de tip, het is op mijn markt niet zo duur, maar ik kan het wel verkopen om de extreme uitgaven van de Pecannoot en Iepenvrucht te compenseren. Kom nog 4 iepenvruchtjes te kort. Ik heb dus geen iep en pecanboom.
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2018
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit: ik kreeg net een iep uit de stekjes. :music:
    Dus zal de rest van de voorraad maar weer op de markt verkopen (sorry, wel voor een leuke prijs; leuk voor mij dus).
     
    boermars, -mikmak-, -doppie- en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.