Praatgroep - De jacht op de rode diamant

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Mijn gedachte was dat je na dit tijdevent dan de overige questen met bv ficus sneller kan doorlopen. Natuurlijk levert het bij de tijdquest zelf geen extra boomvruchten op.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb het even getest maar tegenwoordig kan je geen 2 tijdsquesten tegelijkertijd meer aanzetten, dan krijg je een melding dat je de andere moet afbreken :(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Heeft nooit gekund thea:sleepy:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Toch heb ik vroeger de ark van noach en de kinderboerderij bijv. tegelijkertijd aan kunnen zetten

    (of dat toen dan een bug is geweest weet ik ook niet xD )
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat hangt ook ergens in mijn geheugen....:music:
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik zit in level 157 dus ik heb al heel veel questen voorbij zien komen en gemaakt, maar deze Hongerige Standbeelden ga ik niet doen.
    De soorten bomen heb ik wel maar er moeten er zoveel bijgekocht worden om die tijdquest te kunnen halen daar heb ik geen zin in>:(
    en voor de beloningen hoef ik het ook niet te doen.:(
    Wat bezielt BP om zo'n tijdquest te lanceren terwijl er vast heel veel boeren zijn die al die nieuwe bomen nog niet hebben en die al handen en benen nodig hebben om de lopende quests af te krijgen:wuerg:
    Mijn tijd gaat morgen niet in die tijdquest maar in schuren vullen!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. goldpit

    goldpit Junior expert

    Ik WAS lees was helemaal farmerama gek maar zo langzamerhand is het niet leuk meer. Als ik een nieuweling in dit spel zou zijn zou ik allang hebben afgehaakt. Vandaar dat als ik een nieuwe buur krijg in een laag level deze er snel de brui aan geeft. BP zo krijg je geen nieuwe spelers meer!!!
     
    -Mandy- en Borkie vinden dit leuk.
  8. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Is er iemand die wel mee gaat doen? Anders hoeven ze hem morgen niet eens te starten ;)
     
    BoerAnnelies, stien56, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier ben ik het volledig mee eens ik hoor niet anders dat je met de bananen als je begint al helemaal niets kunt zoveel vrij spelen hoor ik van mensen die nu in 60 /70 zitten voor ons is het vaak al moeilijk om de questen klaar te krijgen geen tijd om de schuur bij te vullen laat staan de permanente questen klaar te krijgen jammer
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    deze sla ik ook over,de rode diamand valt ook tegen begon goed met 50 luiaarden en 50 annacondas en dan 1 banaan, kom op zeg wie bedenkt zo iets,slaat nergens op,weer een event verpest jammer
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor mij is het makkelijk besloten: ik heb al die bomen nog geeneens vrijgespeeld xD .

    Maar anders was ik er ook niet aan begonnen. Die bomen nemen veel te veel ruimte in die je nodig hebt voor eventgewas, je koopt je een ongeluk aan bomen bij het rode mandje en de prijzen zijn naatje. Ik zeg het niet gauw, maar dit 'event' is een miskleun van de eerste orde.
     
    -Mandy-, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb pas geopperd dat BP een zeer moeilijke quest moet maken met als hoofdprijs een diamanten of een gouden ambachtsslot. Ze hebben naar mij geluisterd voor wat betreft het eerste. Ze zijn alleen het ambachtsslot vergeten toe te voegen aan de prijzen......
     
    kato-62, LadyPig73, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik ben het helemaal eens met bovenstaande reactie. Ik ben ook ooit als blije enthousiaste boerin begonnen in 2010 en heb jaren met plezier geboerd. Maar tegenwoordig is er niet veel meer aan, de tijdsdruk bij de events wordt steeds erger. Zonder geld is het al bijna niet meer te doen. De events volgen elkaar veel te snel op. Je hebt nog geen tijd meer om tussen door eens gewoon te oogsten en zaaien om je voorraden aan te vullen. Vroeger zat ik spannend te wachten tot er weer een event kwam. Nu ben ik alleen maar aan het zuchten en puffen om er weer aan te beginnen. Als ik opnieuw moest beginnen was ik na een paar maanden al opgehouden met boeren denk ik en ik heb ook al verschillende kennissen die het ooit speelde en vragen of ze nog eens moeten beginnen afgeraden om weer te beginnen. Het is dat ik al bijna 8jaar speel dat ik het zonde vind om te stoppen maar ik heb ook al eens een event overgeslagen en dat was me goed bevallen dus dat ga ik zeker nog meer doen als het zo doorgaat en mogelijk toch nog eens stoppen als het nog erger wordt
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben heel blij dat er geen uitzonderlijke prijs aan deze tijdsquest zit. Een leuke uitdaging voor spelers die na 2 dagen roepen dat ze al klaar zijn. Echt een aanvulling op het gewone event voor de echte die-hards. En met deze prijzen moet je het dus ook echt doen voor de uitdaging en niet voor de beloning. Of ik er aan ga beginnen weet ik nog niet. Ik heb nog maar 1 kapokboom, ben niet zo'n turbomachine.
    Maar als ik het event af heb, ga ik vermoedelijk wel voor 1 of 2 van de tijdsquesten.
    Er wordt aangegeven dat het erg moeilijk is, en gelijk vind iedereen dat BP zoiets niet mag aanbieden. We kiezen er toch zelf voor om wel of niet mee te doen?
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. goldpit

    goldpit Junior expert

    ik sluit me aan bij Maansteen maar... Coco BP zal ook nieuwe spelers willen krijgen en dat gaat op deze manier niet lukken en aan de oude garde gaan ze geen geld meer verdienen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    >:(:mad:
    Zat al te balen, omdat hier al de hele ochtend alles eruit lag: telefoon, tv en internet! Wordt al de vraag of ik De jacht op de rode diamant nog wel ga halen. Heb nu net pas de gewassen van gisterenavond kunnen oogsten, dus 1 - 2 oogsten met bijbehorende drops gemist, kon nu net de eerste 2 stappen inleveren van het event. Zou Caiway als onkostenvergoeding ook dropitems kunnen geven?>:(

    Gaat BP ook nog met een onhaalbaar event erbij komen, die ga ik zeker overslaan. Ga alles op alles zetten om de rode diamanten nog af te krijgen, zal al genoeg uitdaging zijn.
    Denk dit keer ook dat BP hiermee echt een grote vergissing heeft gemaakt, als zelfs de die-hard eventspelers gaan afhaken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik denk dat aan de oude garde het meest wordt verdiend (knechten, premium, molenabo, en eventueel sv, sm en niet te vergeten tg).
     
    rikmark, Borkie en Susannamaria vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je de faq moet geloven zou je als speler als je morgen begint met spelen aan dit event kunnen meedoen :p xD

    Basis:
    • Actief van: 16-03-2018 circa 14:00 uur tot 21-03-2018 circa 14:00 uur
    • Speelbaar vanaf: lvl 1 op Bahamarama
    • Moeilijkheidsgraad / niveau: Moeilijk

    Maar zonder gekheid als we zo'n event als dit voorgeschoteld krijgen en onze kritiek / feedback niet geven dan blijven ze bij Gamedesign dit soort onzinnige / onhaalbare events bedenken, ik weet niet wie dit bedacht heeft en of getest heeft bij gamedesign maar dit gaat nergens over xD
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik behoor tot de oude garde (febr. 2011), maar heb alles bij elkaar nog geen 5 euro uitgegeven aan dit spel. Ik durf mijn voorraden SV, SM, GB, KC enz. niet te noemen, want dan slaan jullie stijl achterover. Aan mij verdienen ze dus niet veel. Ik kijk wel zo veel mogelijk filmpjes en daar verdiend BP dan ook aan.
    Ik snap best dat ze geld moeten verdienen om dit spel draaiende te houden, maar helaas verdienen ze niet aan mij.
    Ik heb wel enkele collega's en vrienden gehad die in het eerste jaar tientallen euro's uit hebben gegeven, maar die zijn allemaal allang gestopt. Ik denk dat de beginners dus meer geld uit geven.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Belachelijk, hongerige standbeelden..., €-hongerige BP Managers bedoelen ze zeker.
    Ze moeten in een nieuwe tijdsquest Jackfruit gaan vragen, dan weten we zeker dat er niemand meedoet :).
    Te gek voor woorden dat ze zo`n quest lanceren terwijl er maar weinigen zijn die daar aan kunnen voldoen/meedoen.

    Jackfruit zul je denken, ja dat bestaat. Jackfruit ofwel Nanka.
    De Jack kan tot wel 1 meter groot worden en wegen variërend tot 40 kilo !
    Nu maar hopen voor ze dat er niemand met rot fruit gaat gooien, hahaha 40 kilo :D

    [​IMG]
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.