Praatgroep - De jacht op de rode diamant

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik nog niet, nog uurtje en dan wel hoor

    facebook gevonden , staat een tip over grot!

    thanksssssss oja 251 drops, tikt lekker aan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik heb dit hele event niet gezien... Gister wel gezien dat het fokevent kwam. o_Ok gezien dat er nog een event was maar nooit meer bij nagedacht. Heb op alle akkers stallen staan en lekker zitten oogsten vanochtend en nog een serie rond 13.00u. Ik heb nu wel 44 drops, nog nooit zo'n bedroevende score gehad :p Heel veel stallen nog lang niet klaar op Baha, elke stal die ik kan oogsten gaat er nu af en leg ik groot veld met eventgewas en SM. Ik zal er vast wel weer komen :) alleen duurt het dit keer wat langer haha.
     
    LadyFamerieke, Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier staat nu ook alles op kwartjes. Nu nog maar dertien keer oogsten en dan ben ik klaar xD
     
    LadyFamerieke, Borkie, Boeretrien1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    205 meslemmet binnen en met 1 druk op de knop 50 luiaards gescoord :music:
     
    LadyFamerieke, Reggaefeeks, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draaide net een +1 oogstbonus voor zes uur, dus dat scheelt alweer xD

    En morgen ben ik vrij, dus vannacht zet ik de wekker om nog een keertje eventgewas te kunnen zaaien. Ergens rond zondagavond moet ik dan de eventgewassen wel bij elkaar kunnen hebben, en dat zonder noemenswaardige kristalwatervallen.
     
    LadyFamerieke, Borkie, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik sluit af met 414 meslemment en 2790 eventgewas.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gaan er vannacht op baha evntgewas op en op de farm anjers en dan morgen afwachten op de volgende faq.
    In het 2de scherm moet je rechtsboven klikken voor de volgende beloning :music:
     
    Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga vannacht in grot 3 overnachten
    Is er nog iemand die mij gezelschap komt houden??:music:
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vandaag onverwachts amper tijd voor de farm gehad, ben rond 15u begonnen door alles te oogsten en vol te zetten. Tussen de bedrijven door 2 keer kunnen oogsten. Nu de kwartveldjes die ik heb, vol staan. Sluit verder af met 348 DI, volgens mij is dat wel lekker.

    o_Ok fijn dat dit event alleen op baha te spelen is (of mis ik wat)? Op de gewone farm gewoon grote velden en mijn dieren staan!
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wat je nog mist is wat wij ook missen. Een faq van tempel event die er nog bij komt:wuerg:
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  11. venlo1

    venlo1 Gelegenheidsauteur

    schiet lekker op. Al 50 luiaards en 50 anaconda's gescoord
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier net tweede kapokboompje gezet
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Daarvoor kwam ik 2 knipmessen tekort...wachten op de gewassen...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier staan de twee kapokbomen op het veld. Leuk event dit, niet moeilijk en erg fijne extra prijzen!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo hehe, de bekers hangen in de boom hoor. En mijn anjers zijn al een klein beetje veredeld: ze groeien nu 12% sneller :music:
     
    Reggaefeeks, Borkie, pipelepo en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb een vaag vermoeden dat we die in een komende quest weer in moeten zetten......
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik heb ook al goudenbanaan en ananas gevonden:music:
     
    Borkie, kakelot69 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Spoiler!

    xD
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Misschien een idee om hier niet te delen van wat je als extra cadeautjes kan vinden, ik vind het zelf leuk om dit te ontdekken.
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou die is binnen! Ik zoeken en zoeken, heb de nieuwe bomen al wel vrijgespeeld maar nog niet op het land staan. Wacht nog niet eens aangeschaft. Dat maar even snel doen, al gaat het om een tijdsquest en heb ik eerst de bomen uit dit event nodig.
    Moeilijk gaat het wel worden.

    Per oogst haal ik 927 eventgewassen binnen omdat ik niet alles er af wil en ga halen. De stallen zijn wel allemaal eraf op de 2 fabriekjes na. Verder veel bomen en sieritems. Kost mij 17x oogsten om alles binnen te halen. Met het geen wat ik al binnen heb kost het mij nog 15x oogsten (klopt ergens iets niet, want ik heb vannacht en vanmorgen al een keer volledig geoogst en gisterenavond een begin gemaakt). Zal dus om 14x gaan ook omdat de laatste keer 4 per kwartveldje oplevert en niet 3.
    Hoeveel oogsten kun je per dag halen? 5 per 24uur, in de nacht kan ik oogsten maar dan zet ik geen wekker. Dus zegt maar 4 oogsten per 24uur. Dat houd in dat ik nog 3,5dg bezig ben en dus maandag klaar ben :oops:
    Zou allemaal net kunnen en dan de bomen er achter aan met eh.. een ananastaartje toch?
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.