Praatgroep - De jacht op de rode diamant

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik doe het traag. 2 velden en de rest dieren en dingen. ben heel blij dat de drops ook van de gewone boerderij komen.

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Nog 13 kapokbloesem voor fase 3 van hongerige standbeelden, deze zijn morgenochtend om 07.30 uur klaar...de ficus- en java-appelbomen voor fase 4 staan al op het veld...denk dat ik dus wel ga redden voor woensdag ;)

Borkie, rikmark, BoerAnnelies en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nog 2543 gewassen en 40 dropjes :music:

Borkie, farmermikkie en voesje vinden dit leuk.
  4. voesje

voesje Oudgediende

Nog 190 om het af te maken. Eerst nog 90 voor de 20 fase en dan nog 100 voor de laatste fase. Kan dadelijk nog een veldje munt oogsten en dan vanavond weer bisschopmutsen, guarana en wat dieren om de boel weer eens op pijl te krijgen. Moet wel lukken toch? Met nog ruim 52 uur op de klok

Borkie, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hoera. Klaar!

6. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

o_Ok hier is het event afgerond. De dieren maar weer eens opnieuw ingedeeld op Baha. Hopelijk zijn ze tevreden met hun plekje.
    Iedereen die nog bezig is suc6.

Borkie, jannyveurink, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook afgerond :)

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog 2900 gewas en 173 drops..........:p

Borkie, kakelot69, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

o_Ooohhhh, dat gaat makkelijk lukken dus :D

Borkie vindt dit leuk.
  10. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier event ook afgerond

Borkie, bjorke-annika en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. hanweij

hanweij Gevorderde

Ik heb zojuist fase 3 afgerond van de Hongerige standbeelden en fase 4 gestart.
    Deze verwacht ik morgenvroeg te kunnen afronden. Direct hierna de laatste fase starten.
    Als mijn berekeningen kloppen kan ik dan direct de nog 2 resterende kapokbomen inleveren (12 punten).
    Dan heb ik nog 3 volledige oogsten nodig van ieder 5 kapokbomen (3x5x6= 90 punten).
    Als ik morgen vroeg per ongeluk alle 5 bomen oogst dan zal ik of 1 oogst extra of 1x een ananastaart moeten inzetten (waarvoor ik mijn diamanten slot met WAC eerst moet vrijmaken).
    Als alles goed blijft gaan zou ik dinsdagavond de hele quest moeten kunnen voltooien.

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier zojuist de laatste gewassen binnen gehaald. De drops gaat ook nog wel goed komen. Aan de tijdsquesten ben ik niet begonnen.
    Op het andere account toch maar begonnen toen duidelijk werd dat de tijdsquesten blijvend werden. Daar heb ik nu de eerste 3 fases ingeleverd. Ik zie wel hoe ver ik kom. Maar vandaag probeer ik toch maar 3 rondes met water en mest te doen. Gelukkig zijn er al zoveel spelers klaar dat de mest weer betaalbaar is.

Borkie vindt dit leuk.
  13. Jorieke123

Jorieke123 Junior expert

Hum... waar ik dus dacht best lekker bezig te zijn blijkt toch van niet: nog 8200 gewassen en 744 drops .. eventjes een tegenvaller. Maar goed misschien komt het nog goed.

Borkie en jannyveurink vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

Hier is fase 3 ook klaar...over 2 uurtjes kan ik voor fase 4 de ficusvrucht, java-appel en de helft van de kapokbloesem leveren...vanavond dan de kapokbloesem afronden en dan meteen opstarten voor fase 5...

Laatste bewerkt: 18 Maart 2018
    Borkie, rikmark, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier ook, mooi op het gemak en met de hand. Af en toe ivm tijd of omdat ik in de auto zit pak ik een coupon, maar probeer alles met de hand te doen. De stallen heb ik wel van baha verwijderd, maar alle bomen staan er nog gewoon op en op de watervallen de sieritems ook nog.
    Even zitten rekenen: ik heb nog 2 oogsten nodig en dan is het event hier dus klaar. De DI is al binnen, vanavond kan ik nog een keer oogsten en dan in de nacht. Heerlijk! Nu maar hopen dat ik goed gerekend heb haha

De molen draait weer na mijn oogst 9 knipmessen, dan moet ik er nog 20 maken voor de laatste 2 fase's, maar komt dus helemaal goed.

De bonus uit het rad wil helaas maar niet lukken, maar kreeg net wel weer 12uur knechten van mijn superbuur, nu graag weer actieve kuikens ;)

Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  16. sinkieboy

Hongerige standbeelden:
    Fase 4 rond 22:00 uur vanavond klaar...

De plumeria (25st), ficus (22st) en betelnoot (22st) voor fase 5 staan ook al op...deze doe ik in 2 rondes...de kapokbloesem moet in 3x voor deze fase...ik verwacht morgenavond klaar te zijn.

Borkie, rikmark, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. kakelot69

Ik zit nu te wachten op de laatste 1000 eventgewas. De DI zijn binnen, ik heb zelfs al over, een hoeraatje voor de anjers en voor de bekers in de boom xD . Het oerwoud staat nu half vol mysteriestallen, die zijn ongeveer gelijk klaar met het eventgewas dus ik ben benieuwd.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu nog 1600 gewas en 68 drops.........:p....en we ploeteren weer vrolijk verder.

Borkie, rikmark en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier de eerste 5 knipmesjes ingeleverd.xD Fase 1 is klaar. Nu op naar 10 knipmesjes.xD

Borkie, nenek43, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. kakelot69

Zo hehe, de rij staat xD

En mijn stallen leverden hele leuke dingen op, onder andere een roze aap, 2 oranje en een rooie panda en een tapijtknoperij. Van de stekjes werd ik ook heel blij: onder andere een apenboom (ik wist niet eens dat ie bestond haha) en drie slangenfruitbomen. Dat slangenfruit was nog een dingetje, ooit had ik er twee maar die had ik in mijn enthousiasme weggegeven tijdens een ruilevent, in de veronderstelling dat ik er meer had. Dus die heb ik nu mooi weer terug xD .

Ik heb je een dropje gestuurd. Jammer dat ik je niet uit de schuur kan sturen, ik heb voor het eerst van mijn leven gewoon DI over hahaha. Hoe is het nu met je moeder?

Edit: die apenboom, is dat een baobab? Daar staat me iets van bij, van Le Petit Prince. Maar dan moesten we het vertalen met 'apenbroodboom' :music:

Laatste bewerkt: 18 Maart 2018
    Borkie en pipelepo vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.