Praatgroep De grote ontsnapping

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nou hier nog 11 en 16 op broerlief maar alles is er klaar voor,
     
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik klaag echt bijna nooit over farmerama, maar ik kan geen doolhof meer zien. Een spelletje vind ik wel leuk om te doen, maar nu je 6 dingen moet zoeken en dat meer dan 13x achter elkaar. Dan is de lol er wel een beetje af :p
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  3. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    >:( kan geen doolhof meer zien..
    heb 1 goed voornemen.. dit event nooit meer
    heb daar een aantal redenen voor: :mad:
    1) word gek van telkens de zelfde plaatjes moeten zoeken en stukjes moeten verplaatsen om de weg vrij te maken, kan soms heel het veld door maar moet toch een stukje gaan schuiven. :mad:
    2) duurt te lang die mini game ( ben gemiddeld 6 min per mini game kwijt) >:(
    3) het verbouwen van gewassen. en sparen van drops om dan 1 ontsnapping te mogen doen ( had van mij wel minder mogen vragen)
    4) op den duur tureluurs geworden van al die dolhoven :wuerg:
    5) als je er 75 heb behaald krijg je geen verdere beloningen

    ik klaag weinig over de mini games maar deze komt me dus nu echt me neus uit
    Verder ben ik een te vrede boer xD
    met grote glimlach en vriendelijk groeten
     
  4. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    ik vind dit ook geen leuk event..... duurt te lang en de minigame om te ontsnappen kost teveel tijd. Speel het een volgend keer ook niet meer mee. Dan liever quests inleveren.
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  5. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik heb het volbracht tot en met 75 spelletjes, maar ik ben er nu helemaal klaar mee.
    Een minigame vind ik leuk, maar dit was wel een heleboel teveel van het goede.
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  6. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Heb 77 spelletjes gespeeld en voor die laatste 2 gewoon 25 muntjes per spelletje gekregen en die nog uitgegeven in de winkel. Heb nu nog 1 muntje over en ben er ook helemaal klaar mee o_O Maar de roze muis en vlinder passen perfect op m'n boerderij :pxD
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gisterenavond de laatste 20 spelletjes weggespeeld (t/m de 75)
    volgende keer mogen ze ons wel een week extra de tijd geven om de spelletjes weg te spelen :wuerg:xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Laat ze volgende keer dit spelletje maar weglaten of dus zoals ik eerder al zei een knop om het spelletje over te slaan. Dacht vanochtend na berichtje van Dahlia van ik heb ook nog wat gewas staan om nog wat te spelen en toen snapte ik eigenlijk ook gelijk weer waarom dat er ook nog stond.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    0ok ik vond het spelletje te lang duren. Heb vanochtend met enige tegenzin de laatste keren uit de gevangenis weten te ontsnappen.
    En ik had moeite het oplichtende objectje te vinden. Misschien mag dat een eventuele (hoop het niet) volgende keer iets opvallender.
     
    owl. vindt dit leuk.
  10. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    @thea71 xD Ik kwam nog 1 muntje tekort voor de partytickets, toen ik er 75 had gespeeld. Toen zei m'n man: Kan je nog spelletjes maken? Net genoeg drops om er nog 2 te kunnen maken. Op goed geluk geprobeerd of ik voor de 76ste nog muntjes zou krijgen :oops: Gelukkig (vooral voor mijn man xD) kreeg ik ze. Als ik ze voor niks had gespeeld, was ik waarschijnlijk even niet meer zo vrolijk geweest :)
     
    boemer49 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor mij hoeft het spelletje niet helemaal weg te blijven, maar zes of zeven schatten ophalen elke keer vond ik ook wel wat teveel van het goede. Vooral omdat het aantal schatten verder geen enkele invloed had op het aantal muntjes dat je kreeg. Misschien is het een idee om het spelletje zo te maken dat je zelf kunt bepalen hoeveel schatten je ophaalt en dat je dan 5 muntjes per schat krijgt, of zo.
     
  12. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    zo 75 keer gespeeld event klaar dus. En ik vind minigames best leuk maar dit vond ik toch ook te langdradig worden om 7 items op te halen voordat ik uit het doolhof kon dit doe ik volgende keer niet meer kost veel te veel RL tijd
     
  13. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Zo nu een wel verdiende rust pauze tot 6 juni .
    [​IMG]
     
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    Jou ontsnapping is wel goed gelukt zalig strand daar ze vinden je niet als je niet wil xD
     
  15. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Net niet de wolkenrij gehaald omdat ik de laatste ontsnappingen op mijn telefoon moest doen. Wilde stukjes draaien om ze beter te kunnen gebruiken, gingen ze al het veld op, precies zo dat ik het vaker moest doen om verder te kunnen. Dus helaas te weinig tijd om het uit te kunnen spelen. Ik vond die minigame al zo leuk om te doen.... niet dus!
     
    vinc051 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.