Praatgroep De grote ontsnapping

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De spelletjes zijn niet aan tijd gebonden. Maakt niet uit hoe lang je erover doet, je krijgt altijd dezelfde punten.
     
  2. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    hoe kom je uit de domme kwest gevangenis
     
  3. henny

    henny Actieve auteur

    Voor mij is dit de druppel, meer had ik niet nodig. Ik stop met ingang van nu en ik wens iedereen nog heel veel speelplezier. Wat mij betreft is de grens bereikt en dat heeft BP echt zelf gedaan. Zoveel liefde, zoveel tijd en zo veel plezier heb ik in dit spel gestopt! Ik dank iedereen voor de fijne speeluren en ook voor de samenwerking. Ik werkte immers jarenlang voor BP daarom doet dit verrekte veel zeer, maar de grens is echt bereikt. Ik voel me enorm.............ja dat dus. Dag allemaal
     
    snietje1, peterk5, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Henny wat vind ik dat ontzettend jammer maar ik snap je helemaal.8)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    klopt, je kan van alles opschuiven.
    Dat inzicht komt vanzelf als je het spel eenmaal door krijgt.
     
  6. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Henny ik begrijp jou ook helemaal...
    De uittocht is wel in volle gang geraakt nu... :(
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel


    Heel jammer, Henny, maar ik snap het helemaal!!

    Team en BP - alweer een oud speler weg - pfffff - blijft weinig meer over!!
     
    hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Dit spel heeft teveel tijd nodig, bij de top 100 staat hij bij mij op no 500.
     
  9. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Pillow, ik reageer niet gauw, maar nu wil ik het toch ook kwijt,
    zoals Henny aangeeft is dit het zoveelste wat ze niet kan spelen, dus van direct opgeven is geen sprake. Henny is moderator geweest, dus als die ook al gaan opgeven ligt het echt aan BP en niet aan de speler. Het is jammer dat BP hier niet naar luistert, want het wordt al vaker aangegeven, En je kan wel zeggen dat er spelers zijn die er om vragen, maar als ik kijk want nog van de oudgediende iets schrijven op het forum is er nog maar bar weinig van over, dus het lijkt erop dat BP het spel om zeep wil helpen. Ik speel zelf nog steeds met veel plezier, heb nog geen 1 event overgeslagen sinds ik speel. Maar al die mini-games in de events, daar zie ik steeds meer tegen op,
    Daar die min-games heel veel tijd vragen.
     
    stien56, hwjstolwijk, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja de oud-gedienden zijn farmerama inderdaad niet begonnen te spelen vanwege al die (tijdrovende) mini-games, nu is er bijna elk event zo'n mini event en deze is echt tijdrovend, helemaal omdat je hoe verder je komt steeds meer items moet hebben.

    ik heb nog genoeg kc's maar als deze op zouden zijn zou ik ook niet meer mee kunnen doen aan een event -.-
     
    leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Dat begrijp ik wel dat je Henny een hart onder de riem wil steken, maar ze gaf al aan dat dit de druppel was, iets eerder had ze al geschreven dat dit het zoveelste event was dat ze niet mee kon spelen. Dat wilde ik hiermee aangeven en dat ze dus niet zomaar direct opgaf,
     
    hwjstolwijk, leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Nella 58 inderdaad.

    Sterker nog, Henny was een speler van het eerste uur. En is ook B.A. (Board Administrator) geweest. Als er iemand was, die het spel van binnen en van buiten kent, en van achter de schermen het spel door en door kent is zij het wel. Net als ik overigens.

    Henny is zeker geen opgever. Het gaat/ging haar om de koers die het spel vaart.

    Wat Thea 1963 al schreef:

    Er is vele malen gevraagd om minder events. BP kwam (als zij al) met de reactie: De spelers willen dit..., vragen erom... Zonder onderbouwing, bewijzen etc..
     
    owl., peterk5, Nella58 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gezellig weer.

    Hier gaat ie best lekker, ik heb nu 33 keer gespeeld en morgenmiddag heb ik (dank zij het rad) de gewassen bij elkaar voor de roze vlinder, hoera! De DI beginnen inmiddels zwaar achter te lopen, maar dat is niet gek met twee oogstbonussen. En ik heb nog tijd zat om de DI bij te werken dus het gaat vast helemaal goed komen xD
     
    -matthias1952-, Huhmmie38 en janniekwak vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je gaat hard Kakelot, hier zit ik op 28 keer gespeeld.

    En jammer te lezen dat er boertjes zijn die er geen lol meer aan beleven. Moet wel leuk blijven en als je vind dat er teveel events zijn dan doe je daar toch niet aan mee? Zo doe ik het in elk geval
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben een echte eventspeler, maar zelfs ik laat er wel eens eentje zitten. Best wel zen hoor, een keer een weekje aanklooien voor de quests.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Van mij mogen ze deze mini game niet meer terug laten keren of een knop er bij zetten waar je een spel gelijk klaar kan laten zijn en dan minder muntjes te geven. De mini game duurt me veel te lang en na een paar keer spelen ben je het echt al zat. Nu heb ik wel er een hele hoop achter elkaar gedaan (had jack`s cadeau`s en ook nog een bonus van de planten) Laat een mini game echt een mini game zijn en maar bijvoorbeeld maximaal 2 minuten duren.
     
    herma1234 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Was het maar zo simpel Reggeafeeks. Als men niet altijd of veel mee doet aan de events, (wat veel tijd kost), gaat men toch bepaalde producten missen, waar anders niet gratis is aan te komen. Denk aan supervoer, supermest, e.d.
    E.e.a. geldt ook voor mysterie stallen en bomen.

    Dan komt men voor de keus te staan, bepaalde onderdelen in het spel te "moeten skippen, of betalen.
     
    peterk5 vindt dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    BP doet ook heel handig tegenwoordig upgrades voor een sieritem er in zoals de fabriek en de boomhut. Dan sla je ook minder snel over.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou wat waar is is waar: ik 'moest' er net 17 achter mekaar doen en zo tegen nummer 12 was ik het ook wel zat hoor xD

    Maar ja, dat is nou eenmaal het lot van de speler die zo verschrikkelijk nodig een roze vlinder moet. Niks aan te doen.

    En natuurlijk gaat het BP om het geld, het is nou eenmaal geen charitatieve instelling. Ik zie daar echt het probleem niet van hoor. Als je er geen geld of tijd in steekt kun je niet altijd hebben wat je hebben wilt, jammer dan. Maar je kunt altijd nog wel miljarden BD bij elkaar gaan spelen of zo als je daar lol in hebt, en als er niet van die idioten zouden zijn die er wel geld in steken kon je dat pleziertje ook vergeten.
     
    LucieSchreurs en breston18 vinden dit leuk.
  20. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ik ben sinds begin april weer begonnen met spelen, en loop best veel achter want heb 3 jaar niet gespeeld.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mini games wel leuk vind, maar ik heb er ook de tijd voor.
    Maar kan me voorstellen als je een baan hebt of een druk gezin dat je de tijd er niet voor vrij wilt of kunt maken.
    Vind wel dat er veel tegelijk is, dat vind ik wel jammer.
    Soms kan ik niet meedoen omdat ik bijvoorbeeld de gewassen niet heb of de bomen of dieren, want er is gigantisch veel bijgekomen de afgelopen jaren.
    Deze ken ik gelukkig beide mee spelen, maar als ik zie wat er in juni komt heb je geen tijd om je gewassen wat op te krikken of nieuwe gewassen te telen, pppfff veel keuzes maken en hopen dat ik met de ruil dag misschien iets kan ruilen want mis echt veel bomen en stallen geloof ik.
    Maar langst de andere kant het is een spelletje en dat moet het blijven
    Wens iedereen veel speelplezier.
    En ik hoop morgen de roze vlinder tuin te scoren, ben dan ook klaar met dit event nog ff door telen voor wat extra farm munten want heb die nog veel nodig en dan de rest ff aanvullen zover dat gaat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.