Praatgroep De grote ontsnapping

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Die doolhof vind ik vreselijk, maar de prijzen leuk, dus toch maar mee doen.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 250 di's gekregen uit me 3 velden kwartakkers chrysanten
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    168 DI van drie velden gentiaan. Das toch al weer ruim 10% van de totaal benodigde hoeveelheid xD
     
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    244 en op kleine broer 197 dus dik tevree......
     
  5. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik heb 147 di en ook van gentiaan...:D
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    op dit moment 332 DI ik heb het zo gefikst dat straks na het oogsten de bloemencake erop gaat dat kan ik het morgen weer recht zetten met blauw drukbloem . Tja het blijft een rekensom . En op de klok kijken :wuerg:
     
  7. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    Ik heb 221 van rozenbottels
    Vraag me af waarom er zon groot verschil in zit
     
  8. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    Ik kom er niet uit met het doolhof. Het zal wel aan mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht liggen....
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    het item dat je moet ophalen in het doolhof licht op. als je niet alle items hebt (verschillend voor elk spelletje) kan je niet uit het doolhof "ontsnappen")
     
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ook niet, de eerste lukt al niet dus ik ga heerlijk relaxed boeren zonder event.:inlove:

    Oh Matthias zit er tussen:)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik werd plotseling overvallen door RL, dus ik heb een oogst gemist. Maar gelukkig draaide ik een 100% xD

    Zeven spelletjes gespeeld nu, nog 68 te gaan :music:
     
  12. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier word ik niet vrolijk van.Oftewel snap hem niet.
     
  13. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    je kunt schuiven tot je een ons weeg niks ga geen tijd meer aan wagen gezien
     
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Je krijgt elke keer het stukje "pad" wat je uit de rij duwt en daarmee moet je proberen het pad zo te leggen dat je bij het voorwerp kan komen wat oplicht. Soms moet je een paar keer schuiven voordat je 1 pad hebt.
     
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Bedankt voor je reactie, maar er komt toch meer bij kijken, je moet met het plaatje van de boef op het oplichtende item "plakken"Het is alweer lang geleden dat we dit gedaan hebben,het duurt even , maar langzaam maar zeker kom je er weer achter wat de bedoeling is.
     
  16. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Denk in stukjes:

    Eerst ga je naar het oplichtende stukje, de schat.
    *Iedere keer als je een pad kan leggen dan verplaats je de gevangene stukje dichterbij de schat.
    *Je kan stukjes pad invoeren of de stukjes gebruiken op een pad op te schuiven.
    Of je kan het in te voegen stukje gebruiken om de schat dichterbij te plaatsen.
    Je hoeft dus niet het hele pad in 1 keer te leggen.

    *Nadat je bij de eerste schat bent kijk je waar de tweede ligt als dat gevraagd wordt(en derde etc, totdat je klaar bent) en ga je op weg.
    Met ieder stukje probeer je dichterbij te komen en pas daarna naar de uitgang.

    Maak je niet druk om het hele pad, denk alleen aan dat ene plekje waar je wilt komen, het pad achter je kan je gewoon weer veranderen.
     
    Laatste bewerkt: 30 Mei 2019
    hendrika73 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. henny

    henny Actieve auteur

    Kan ik het preces versnellen? Dus doolhof in en weer uit? Dit kost erg veel tijd en ik snap het ook echt niet, mis het inzicht wat je hier voor nodig hebt!!!!
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, dat kan niet. Behalve dan op een handige manier die stukjes in het doolhof te schuiven.
    Je moet echt onderweg 1 of meer van die spulletjes oppakken, in de volgorde die het spel aangeeft.
    Dus het oplichtende dingetje, die moet je als eerste pakken.
    En dan kijken welke daarna oplicht, en daarnaartoe werken.

    Links bovenin je scherm zie je hoeveel dingen je moet pakken in totaal.
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je kunt ook het pad waar de gevangene op staat er uitschuiven. Zo ben ik al een paar keer sneller bij de uitgang gekomen.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  20. henny

    henny Actieve auteur

    Als je het niet ziet dan kost het veel te veel tijd. Ik incasseer mijn verlies en stop maar eens voor de zoveelste keer met een event..........verder zal ik zwijgen.........
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.