Praatgroep - De grote ontsnapping II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier de afgelopen 2 nachten vereeldeelde anjers erop gehad en heb nu 40 spelletjes kunnen spelen, door een aantal oogstbonussen hier het eventgewas gisterenavond klaar, nu staan er ook weer vereelde anjers op.

    Voor de spelers die geen oogstbonussen hebben gedraaid is het qua di's een lastig event, normaal gesproken heb ik bij een event altijd een paar 100 di's over als ik alleen het eventgewas erop heb -.-
     
  2. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Gewassen heb ik wel maar kom veel di's tekort ... ook hier zondag niet kunnen spelen door draaiende bloemen terwijl verder alles op internet prima werkte.
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ga ik met wat geluk morgen denk ik nog net de wolkenrij halen.....:p
     
    boermars, farmermikkie en janniekwak vinden dit leuk.
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier ook veredelde anjers en de gewassen binnen . weinig hoop de benodigde di te halen
    . op vakantie dus morgen niet veel tijd meer. nou ja wolkenrij binnen dus weer tevree
     
  5. fc.matt

    fc.matt Doorzetter

    Helaas ga ik morgen wss niet verder komen dan 31 spelletjes :( Heb alle gewassen in de schuur, maar had achteraf beter tussendoor ook wat langere gewassen kunnen zaaien voor de drops. Helaas geen wolkenrij voor mij (dat klinkt leuk omdat het rijmt, maar dat is het niet :p)
    Had gehoopt de neonstallen-kist in de wacht te kunnen slepen voordat het event begon, maar achteraf gezien vééél te weinig DI (kom er wel 1200 tekort).
    Hoop dat dat bij toekomstige evenementen wat minder wordt, want vond deze toch wel heel pittig. Heb ook geen onbeperkte hoeveelheid supermest/mest dus even snel wat langere gewassen draaien gaat ook niet helaas. Desondanks wel een leuk event.
     
  6. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier op elke farm gehaald.Trots op mezelf.
     
  7. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Hier ook D.I. te kort.
    Ik heb nog wereldbes opgezet misschien haal ik de laatste 67 nog binnen voor de wolkrij.
     
  8. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Nog 34 vijlen om alles te halen, pittig event als je geen of weinig oogstbonussen draait.

    Blij het is gelukt om alles te halen.:D
     
    Laatste bewerkt: 2 September 2020
  9. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Lang geleden dat ik het niet kon halen. 3 vijlen te weinig en gezien de lage DI rate geen kans om dat nog goed te maken. Alle moeite voor niets:cry:
     
  10. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    3 vijlen zijn nog te halen hoor. Als je hier 6 TG wil aan spenderen, vijlen te koop bij het rode mandje.
    Stuur anders een duifje naar Batsheba en HannyBalleke, dan stuur ik je vandaar alvast 2 vijltjes.
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    3 Burenkadootjes en je bent er. Ik snap die tranen niet.
    En tenzij je nu van huis moet/niet meer kunt oogsten, snap ik niet waarom je geen 3 vijlen in 2 uur tijd kunt halen.

    Ik stuur je er alvast 1.
     
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Yes...de wolkenrij is binnen.........:music:....wie nog drops nodig heeft..stuur ff een duifje
     
    janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik was heel onduidelijk, krijg je als je haast hebt. Ik bedoelde dat ik nog 3 ontsnappingscakes nodig had.
    Lief dat jullie me een vijltje stuurde. Groetjes, Corinne
     
    simmeke54 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    en toch nog gelukt met velden veredelde anjer en bij mijn broer de veredelde uien met alles erop en eraan de di binnen kunnen halen. dat spelletje wel erg leuk maar het duurt wel erg lang voor je dat zoveel keer hebt gedaan.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.