Praatgroep - De grote ontsnapping II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    nog steeds draaiende bloemen en niets kunnen doen of aanklikken...:oops:
    maar......andere internet sites geen enkel probleem mee
    dus dan begrijp ik het niet zo goed allemaal nu
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/threads/problemen-spel-30-augustus-2020.36840/#post-754871
     
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier doet alles het weer !!!!
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  4. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    hier gelukkig ook weer...........
     
  5. fc.matt

    fc.matt Doorzetter

    Ik heb eerst die blauwdrukken maar gedaan, dus heb morgenvroeg het benodigde aantal daarvan. Dan alleen nog de cakes, maar gezien ik daar dan maar 6 of 7 keer volledige oogst voor nodig ben weet ik nu al dat ik een tekort heb aan DI. Ben namelijk over de helft met gewassen, maar net over 1/3 met de DI. Dat wordt dus andere gewassen zaaien straks! Echter vroeg ik me af wat een beetje een goede tijd is om in te zaaien.
    Want als er tussen (bijvoorbeeld) 10 en 18 uur weinig verschil in dropjes zit dan is het dus effectiever om voor de 10 uurs gewassen te gaan. Ik heb namelijk veredelde rozen die dus iets sneller groeien. Maar vroeg me af: Zijn die rozen goed genoeg? Of beter wat anders?
    Hopelijk kan iemand mij daar wat raad over geven ;)
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het belangrijkste is dat je ze dan wel als ze klaar zijn direct kan oogsten, rozen met water en mest duren volgens mij ca. 7.45 uur. Als je die er nu op zet, zou je morgen dus even voor achten klaar. Als je dan kan oogsten, is het goed. Als je pas later kan oogsten, dan kan je er ook beter een nog langer gewas opzetten. Langere gewassen geven echt meer drops, maar 2 oogsten rozen, die door je veredeling sneller klaar zijn, is dan vaak weer beter dan in diezelfde tijd 1 oogst met langere gewassen.
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest. :)
     
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    Was alweer vergeten hoe tijd rovend dit spel was.Ben nu bij 33
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  8. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Tijdrovend zeker maar wel heel leuk! Succes met de laatste loodjes:D
     
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    De wolkenrij is binnen.
    Nu op naar de Roze hamsterstal, moet lukken.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  10. fc.matt

    fc.matt Doorzetter

    Ik zorg idd dat ik altijd oogst direct of vrijwel direct nadat de gewassen klaar zijn.
    Ik zal kijken hoe het uit gaat pakken met de roosjes!
    Hartelijk bedankt voor je hulp! :)
     
    Sanham en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ben pas op 29....weet niet hoe jullie het doen maar ik kan 4 x per dag oogsten....en plots komen de di niet meer..:oops:
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 40. In het begin van het event een beetje met de supermest gesmeten, dat wel. En wat die drops betreft: bij dit event zijn de drops uit de eventgewassen gewoon niet toereikend dus ik heb twee keer (veredelde) anjers neergezet voor de nacht. Het wachten is nu op de drops voor het laatste potje en dan hou ik ermee op, want de roze hamster ga ik niet halen aangezien ik woensdag de hele dag moet werken en het doolhofspelletje spelen op een mobieltje is geen doen. Maar de rij is zo goed als binnen en het is een leuke rij, dus ik ben dik tevreden :inlove:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier nog 1 spelletje dan heb ik de roze hamster ook binnen.
    En dan stop ik er ook mee kom precies uit met me gewassen.
    Laatste spelletje over een uur doen.
     
  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Nog 7 dropjes en gewassen genoeg om de molen te laten draaien en dan heb ik de roze hamster ook binnen
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok ik ga tot en met de rij. heb geen zin te stressen voor een roze hamster die toch niet of nauwelijks op gaat staan. Bovendien is dit spelletje mij te tijdrovend en kost het me net teveel energie. Ik heb een gehoorgangonsteking en hoor dus niets op dit moment aan één oor en dat kost al genoeg energie.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. boermars

    boermars Forum-hertog

    Hier ook nog 1 spelletje en dan is de rij binnen.
    Dan haak ik af, vind het geen leuke game en idd tijdrovend ook.
    Veel speelplezier voor diegene die doorgaan!.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben pas bij 20 doordat ik op vakantie was (gezellig met het gezin, veel belangrijker dan een spelletje ;)). Ga er ook niet vanuit dat ik de wolkenrij ga halen, maar ga lekker shoppen met de muntjes. :D
     
    boermars, -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog 7 spelletjes tot de wolkenrij. Hopelijk lukt dat vanavond.
     
    boermars en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. fc.matt

    fc.matt Doorzetter

    Geen idee hoe jullie allemaal zo snel zijn :eek: Maar ik loop vast op de drops... Heb de gewassen binnen, maar moet gewoon nog 1400 drops.... Vind dat echt wel echt enorm jammer dit evenement :(
     
  20. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Ik heb veredelde anjers, dus dan zet ik die op grote velden met water, mest en supermest. En ik zet een stol en witte onschuld aan.
    Dan duurt het ong. 1 uur voordat het klaar is. Zo kom ik aan iets meer dropitems.
    Duurt zelfs 41 minuten. Dat doe ik alleen als ik inderdaad te weinig dropitems heb.
     
    Laatste bewerkt: 1 September 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.