Praatgroep - De grote ontsnapping II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb nu alle eventgewas binnen , alleen de drops nog niet.
    Maar kan nu oranje dahlia's zetten die ik twee keer per dag kan oogsten.
     
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Je gaat weer lekker John. Ik ben nog met de gewassen bezig maar begin nu een tokort aan drops te krijgen, ach we hebben nog de tijd en het is eigenlijk altijd nog goed gekomen, en anders in de nacht een keer een langer gewas
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Drops heb ik nu ook tekort.
    Maar al 25 spelletjes gedaan nog 25 tegaan.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook drops tekort. Maar zit ook al op 26. Zal wel gaan lukken 41 spelletjes. :D
    Misschien wel 50 als ik zin heb. :oops:
     
    Laatste bewerkt: 29 Augustus 2020
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Op facebook te vinden.

    STRDY
     
  6. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Dank je wel gebruik geen facebook dus was hem anders ook niet tegen gekomen.
     
    Boeretrien1 en maad vinden dit leuk.
  7. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Je kan ook het opgelichte gedeelte uit het doolhof schuiven, en het dan zo zien te plaatsen dat het naast die boef komt te staan dan kun je er zo opspringen.;)
     
    maad vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nu 22 keer ontsnapt en ook drops tekort. Dit weekend ga ik zoveel mogelijk eventgewassen maken en daarna, als ik toch moet werken, veredelde anjers erop met ambachten. De rij is op die manier prima te halen en hoe ver ik kom met de extra opdrachten zie ik nog wel.
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben pas gisterenavond begonnen, en nu 4x gespeeld. Ik ga gewoon voor de kleine prijsjes en lekker winkelen met de muntjes. :music:
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Als je klaar bent kan je dan nog verder voor muntjes ?
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Collega speler komt er ook niet meer in op de gelijke tijd ongeveer

    Ligt er misschien een server plat???


    Kan ook ergens anders nog zitten
    Maar even rustig afwachten denk ik
     
    Laatste bewerkt: 30 Augustus 2020
  12. henny

    henny Actieve auteur

    Voor mij is dit zinloos, mijn man heeft het voor me gedaan...maar dank je wel voor je moeite. Echter gisteren deed hij er 8, die stonden er. Ik had 13 beurten weer erbij gehaald dus zou de teller nu op 21 moeten staan toch? Nee dus, op 16 en hij heeft het 13 keer gespeeld zegt hij....
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    -freedom5555- vindt dit leuk.
  15. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    snik......áls t al lukt om in te loggen......
    pffffff
    draaiende bloemetjes....blijven aan cursor hangen...krijg niets aangeklikt...:cry:
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    ansimon vindt dit leuk.
  17. ansimon

    ansimon Doorzetter

    spel is momenteel een drama, bloemetje blijft draaien, na verversen werkt het voldoende om van veld te wisselen en dat was het. Half uur gedaan over de wolkenrijen. zonde van de oogstknecht.
    Uiteindelijk maar via de telefoon gespeeld. Ik heb alleen geen onbeperkt tegoed dus dit moet niet te vaak gebeuren...
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog steeds geen probleem hier , net spelletje 41 gedaan wolkenrij is binnen.
    Nog 9 spelletjes om alles te halen gewassen al genoeg.
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  20. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Uren kon ik niet op de boerderij komen, andere sites deden het gewoon, echt een probleem van Farmerama geweest. Echt balen zeker nu er twee events zijn. Zeker twee oogsten gemist voor de ontsnapping, :cry:Hoop dat ze iets doen om te compenseren, bv 100 supermest ofzo....

    en helaas nu nog steeds problemen, weigert om een andere wereld te openen, kom niet op de volle maan :(
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 Augustus 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.