Praatgroep - De grote ontsnapping II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik denk dat het wel losloopt. De dropjes vallen prima: ik had er ruim 300 van hortensia's, met welgeteld 1 howie (in de boom) en de wolkenrijen die een hogere dropkans geven had ik per ongeluk gisteren al geactiveerd dus die deden het niet eens.

2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

ook hier van een veld hortensia en veld valeriaan 319 vijlen.
    ach het loopt meestal wel los als je maar op tijd oogst.

3. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Uit riet plus inclusief mijn 14 toverbomen 390 DI . Snap alleen niks van jou Howie ( in de boom ) Hoe krijg je die in de boom ? xD

4. kakelot69

Dat doe je door een rune in de boom der wijsheid (de allerbovenste geloof ik) vrij te spelen. Je hoeft dan niet de hele tijd met je howie heen en weer te slepen van veld naar veld, net als met de bekers. Helaas kan er maar één howie in de boom, maar ik heb er toch maar eentje dus mij maakt dat niet heel veel uit xD

RoelofAnton vindt dit leuk.
  5. Roos

Roos Forum-baron

Hier 388 drops uit m'n riet met een handvol bomen (8 bomen op woelige weide, hoofdweide denk de helft). Toverbomen (elders) niet meegerekend in dit verhaal. Totaal 397 drops gekregen.

Hier ook 1 howie in de boom (ergens bovenin) maar er geen tweede in kunnen krijgen. Nog maar eens kijken..

Edit: ah... lees net dat er ook maar eentje inpast. Heb nog wel een Howie, maar geen zin om te slepen. Zeker niet als er al 388 drops uitkomen. Gaat dus al goed. Oh, had wel m'n droprat-theepot een duwtje gegeven voor het oogsten van m'n riet.

6. nouk64

nouk64 Doorzetter

Ik snap er niets van de tegel die ik draai laat niet los waar ik hem neerleg, lastig spek hoor :oops:

7. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

359 Dropjes uit 2 velden boekweit en 30 bomen. Geen slecht begin dacht ik dus ik ga met frisse moed beginnen:music:
    Succes allemaal:)

8. kakelot69

Je moet hem aan de zijkant van het rooster plaatsen, bij een pijl. Daarmee schuif je de hele rij of kolom een hokje verderop. Als je op die manier een deel van de weg naar je doel hebt vrijgemaakt kun je het poppetje verzetten.

Volgens mij staat er in de faq een filmpje, dat maakt het vast duidelijker dan mijn gebrabbel xD

-mikmak- vindt dit leuk.
  9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Had hier uit veld alpenaster en ander oranje dahlia 410 drops plus 15
    toverbomen dus 425.
    En in het rad 2 keer oogstbonus gedraait , dus schiet lekker op.

10. nouk64

nouk64 Doorzetter

Bedankt voor je reactie , dat had ik al bekeken maar vind het erg moeilijk. pfff

11. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

o_Oo die boom bedoel je ! Ja die staat al geactiveerd :D Vind hem toch maar raar die Howie ooit met event gewas geplaatst op het ene veld zonder Howie kwamen er toch meer droppies uit als met een Howie van het zelfde event gewas . Leuk om morgen weer eens uit te proberen of die Howie nu echt zijn belofte waar maakt !;)

12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

pfff....deze plantjes zijn wel erg moeilijk met de hand te oogsten....:oops:...steken zo ver uit dat je het veldje mist..wordt een hele klus zo....maar we gaan er voor voor en ploeteren weer vrolijk verder....:p

13. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

geraak maar niet van start tot finish.

maad vindt dit leuk.
  14. kakelot69

In de faq staat een filmpje, daarop kun je zien hoe het werkt.

Hier gaat ie lekker, 12 keer ontsnapt nu. Je moet wel goed opletten dat je de beide gewassen een beetje in evenwicht houdt, en dat je niet per ongeluk alles opmaakt van het gewas dat je niet hebt gezaaid. Tot nu toe gaat dat bij mij nog goed maar we moeten de dag niet prijzen voor het avond is xD

vinc051 vindt dit leuk.
  15. gj1234

gj1234 Gevorderde

Ik ga ook weer een poging doen. di zijn altijd een dilemma maar ik heb al 265 zonder howie. ( als er iemand nog een howie wil ruilen Ik kan er wel 1 gebruiken.)
    Ben benieuwd waar ik ga eindigen dit x.
    De mini game vind ik wel leuk om te doen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Mijn stermunten worden in 1 keer omgewisseld voor BD etc. Kreeg hier een pop-up over. :wuerg:
    Staat nu in totaal op 3 stermunten, terwijl ik 7 spelletjes gespeeld heb.:cry:
    Er gaat iets niet helemaal goed. Stop nu maar even met spelen, tot het hersteld is

17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier hetzelfde probleem, hier werden mijn stermunten ook omgewisseld.

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier ook zelfde probleem...…..pop-up met omwisseling 48 stermunten...…..alles weg :oops:

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga navraag doen

-matthias1952- vindt dit leuk.
  20. Dylanemmer

Dylanemmer Forumleerling

Al mijn munten weg nog meer spelers daar last van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.