Praatgroep - De Grote Knaller

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ga langzaam door, heb niet het doel om het gehele event te halen maar de 2 stallen zijn zeer welkom. Als ik die binnen kan halen dan is de staak ook prima te doen.

    Hebben jullie het bericht gelezen:
    Hallo boeren en boerinnen,

    In het kader van internationale vrouwendag zet Farmerama alle vrouwen in het zonnetje.

    Gelukkig zijn het niet alleen de boerinnen die hiervan mogen profiteren en mogen alle boerinnen én boeren gebruiken maken van de bonuscode women2020 en ontvangen een kleinigheidje op hun account.
    Deze bonuscode is eenmalig te verzilveren vanaf nu tot dinsdag 10 maart 2020 om 23.59 uur.

    Wij wensen alle boerinnen een fijne internationale vrouwendag 2020! En een fijne dag voor iedereen.

    Jullie Farmerama

     
    boermars, farmer(2011) en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik had woensdag aangegeven om niet met het event te beginnen maar ....... het bloed kruipt waar het niet.........
    Zit toch maar op mijn stoel met het been omhoog mij te vervelen en ben begonnen met het zaaien met wat supermest.
    Daarna een paar oogstbonussen voor 24 uur gedraaid en ik heb goede hoop dat ik het event uit kan spelen.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Succes, en nogmaals beterschap :inlove:
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga morgen de 2 stallen binnen halen en dan is het event voor mij geslaagd!
     
    janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wij hebben het event afgerond.
    En de bonuscode verzilverd die hier boven aan de pagina vermeld staat.
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De vis en de tak zijn binnen. Moet lukken om vandaag het event af te ronden.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn event is met vier uur verlengd: ik ben gisteravond blijkbaar vergeten de baha-gewassen te oogsten xDxD
     
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier nog twee keer oogsten en dan heb ik precies genoeg gewassen, inderdaad een beetje saai. Je weet al op voorhand dat het haalbaar is met vier keer per dag oogsten. ik vind een event met strategie toch ook altijd heel leuk
     
  9. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    dank je wel
    donderdag zal blijken of er toch nog geopereerd moet worden of dat de week rust dat goed gedaan heeft en het niet nodig is.
    in ieder geval ben ik hier 6 weken zoet mee
     
    Reggaefeeks en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. powerrage

    powerrage Forumleerling

    ligt aan mij :oops:, ik heb heel veel bomen op het regenwoud te staan , maar krijg bijna geen houten kistjes , doe ik wat fout
    zo haal ik het natuurlijk nooit :cry:
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event afgerond
     
    bjorke-annika, nientje1950 en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat is 'heel veel'? Als je gewoon het hele regenwoud vol zet met 20-uurs bomen (188 stuks) moet je redelijkerwijs een stuk of honderd kistjes per oogst binnen kunnen halen. Dat was bij mij tenminste wel het geval en ik sta nou niet bekend om mijn eeuwige mazzel met drops. In jouw geval zou ik die bomen wel turbomest geven (als je daar genoeg van hebt) en voor je ze neerzet een fiool van groei gebruiken, want zo veel tijd heb je niet meer.
     
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook afgerond :)
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Heb je wel 20 uurs bomen neergezet? Die droppen het meeste. Ik had bijv. bananen bomen neergezet en ik heb het event vanmiddag kunnen afsluiten.
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb helemaal niks gehaald, sta nog bij de start. xD 1x stukje steen gelegd en verder niks noppes nada gehaald.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is jammer schaap. Je mag mijn schaapitem wel hebben, ik kan die ene rij wel missen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt er beter niet teveel energie in steken als je er toch geen tijd voor hebt:music:. Hier event afgerond blij dat deze af is -.-. Op naar het volgende event:music:xD
     
  18. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb het gisterenavond afgesloten/binnengehaald.
    Persoonlijk vond ik dit wel eenvoudig en leuk event, hoefde niet te puzzelen/rekenen
    zo heeft ieder zijn ding :D.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    ik heb het event uitgespeeld, maar heb de cake explosie en pinata-verrassing niet.
    wie weet hoe dit komt?
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat zijn sieritems met speciale ladingen. Je hebt ze wel, ze staan waarschijnlijk in je inventaris en anders op een akker.
    Als je als zoekopdracht + intikt bij de sieritems bij het blauwe vaasje, komen ze vast tevoorschijn.

    Deze sieritems moeten eerst op de akker, om de speciale lading eraf te halen. Daarna kunnen ze op de bonestaakrij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.