Praatgroep de Grote knal

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Yes ik had van bibi al een wac gekregen maar hou me aanbevolen voor nog een .
    Ik heb inmiddels de kwarteltjes er al op gelegd zodat ik zoals Coco schrijft 1440 gewas per oogst kan krijgen met WAC.
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    stuur effe igm
    dan kwak ik er wel eentje over de heg.....:music:
     
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Heel erg bedankt Miekje,
    ook voor de duidelijke tabellen die je altijd verzorgt
     
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    leuke beloningen alleen is bij 3 goud waarschijnlijk een 0 vergeten bij de ep.
     
  5. sky57

    sky57 Forum prof

    Morgen komt er ook een naar je toe. Nou nog de nodige di's...
     
    sproetje06 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De vraag is hoe handig dat is. Morgen ben je eerst overal grote velden nodig om zo snel mogelijk voldoende zaaigoed te krijgen.
    Blijkbaar is er een behoorlijke groep spelers die je de WAC voor een extra account wel gunt. Je kunt ze ook vanaf je hoofdaccount zelf regelen. Vanaf de nieuwe regels mag dat. Normaal zou ik een beginner adviseren om pas de WAC in te zetten wanneer je binnen 18 uur 3x allemaal kwartveldjes kunt oogsten met eventgewas. Een pinky voor een mogelijke 4e keer is namelijk ook erg prijzig.
    En verder is het de vraag of je 1440 gewas kunt krijgen. Heb je het bos al vrijgespeeld?
    Succes met het event. Het is leuk om te kijken hoe ver je als beginner komen kunt, maar je ziet nu zelf al dat je als forumganger veel meer krijgt dan je gemiddelde kuiken.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook weer van de partij. Heb alleen weinig tijd, dus 8 uur gewas is wel lekker om te spelen. Ik zie wel waar ik uit ga komen.
    Sterren, GB en banaantjes zijn welkom. Het sieritem met schaap is weer geweldig. xD

    Ik start morgen zoals gewoonlijk weer wat later, maar dat mag de pret niet drukken. Iedereen veel succes met de start en natuurlijk weer veel speelplezier. :music:
     
    sproetje06, kimmie2012, Daxter1966 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik neem deze keer het zekere voor het onzekere. Gewas erop gezet tot morgenmiddag dus niet per ongeluk te oogsten.
    We gaan ervoor
     
    sproetje06, kimmie2012, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Goed zo voesje goed geregeld
     
  10. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Coco dank voor je raad. Ja ik heb het eerste veld dat je bij opstarten krijgt de open weide en en het bos de eerste stap.
    100 Mest op voorraad en ook 75 supermest voor het opstarten liggen ook klaar.
    Ik hoef natuurlijk niet voor alles te gaan maar als je eenmaal begint.....
    En bij deze iedereen die me wat gestuurd heeft heel erg bedankt ik zal het goed gebruiken.
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De eventgewassen zien er mooi uit, bekend, maar erg mooi. Die zet ik met veel plezier weer op mijn landje. Het sieritem krijgt wel ergens een plekje, al word ik er niet heel warm van dat ik een draai extra krijg. Die max van 10 moet je nu nog meer in de gaten houden dan die max van 5 eerst.
    Elke 72uur 5.000EP of TEP valt ook nog wel tegen.

    Maar ach natuurlijk gaan we er weer helemaal voor :)
     
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zo is dat.
    Gaan met die banaan xD
     
    schaapje52, sproetje06, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik heb de komende dagen heel weinig tijd, maar in drie dagen event afronden:wuerg:.... het zullen er bij mij wel 6 dagen worden xD ach we zien wel hoever we komen.

    Iedereen die mee gaat doen met het event heel veel succes.
     
    schaapje52, sproetje06, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    we gaan er ook weer voor...ik blijf wel zeggen ik vindt het gewas weer veel te lang duren 8 uur...:eek:
     
    sproetje06 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yep...ik ben ook weer van de partij...:)..al kan ik nog niet zo spelen als ik gewent ben..:sleepy:
     
    sproetje06 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ben jij je blokken dan kwijt :p
     
    rikmark, sproetje06, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    haha bedankt voor t rekenwerk!! ben gelijk al weer een stuk rustiger. ik kan altijd zo schrikken van die aantallen. maar als j t dan inderdaad door rekent naar t aantal keren oogsten is t gewas zeker te doen :D
     
    voesje, sproetje06, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    139 drops binnen.
    Geen slecht begin dacht ik zo :)

    Kan geen aansteekhout naar de buren sturen. :wuerg:
    Staan niet bij de cadeaus.
    Meer mensen hier last van?

    Edit: is inmiddels door BP opgelost :)
     
    Laatste bewerkt: 30 December 2016
    sproetje06, hildemarc en eevee60 vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier 153 163 en 169.
    Met alleen bomen en bij de minste wat stallen 6x schildpad.

    Super tevreden( denk ik)
     
  20. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Heb ik ook last van. Staat inderdaad niet bij de cadeaus
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.