Praatgroep - De grote kastanjejacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik sta op 102 keer ingeleverd.
    ik heb wel het geluk gehad dat ik net 200% draaide bij de molen
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog 26 keer leveren/3 keer oogsten voor de rij, en dan hou ik ermee op want ik moet vlinders maken xD
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb er 72 ingeleverd. Ik ben ook van plan om te stopppen bij de wolkenrij, maar veel verder zal ik sowieso niet raken.
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb inmiddels 70x geleverd. Nu word het zwaarder omdat de hoeveelheid eventgewassen hoger word en dus de stapjes minder snel gaan. We zullen het zien.
    DI gaat momenteel nog goed, heb nog 171 op voorraad.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De hoogste hoeveelheden eventgewas zitten aan de rechterkant, dus ik maak links helemaal af en dan ga ik rechts tot 45. Dat heeft meteen het voordeel dat ik de leukste (volgens mij dan) extra sieritems nog even meepik. DI heb ik niet veel meer nodig, nog negen stoofpotjes en dan nog 45 losse kastanjes. Het grootste deel daarvan zal wel uit de eventgewassen komen en wat er dan nog ontbreekt komt vanzelf wel uit de vlinders.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2018
    BoerAnnelies, HofvanDromen en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Links ben ik bij 53 en rechts bij 45. De drops laten me in de steek. Ik ploeter voort.
     
    kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar dan gaat het toch best goed?

    Ik ben niet veel verder hoor, ik zit nu op honderd precies.

    Als je alleen voor de rij gaat zou ik trouwens verder gaan op links, daar wordt minder eventgewas gevraagd. Want dat vind ik wel een dingetje van dit event: de enorme hoeveelheden gewas. Voor de rij hoef ik nu nog maar twee keer te oogsten maar als ik alles zou willen halen zou ik nog vijf keer extra moeten en daar pas ik voor.
     
    -matthias1952- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  8. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    de wolkenrij is binnen:) links helemaal geleverd en rechts t/m 48 kijk wel hoever ik ga het gaat nu wel lekker zo
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    66 keer geleverd en dat op 1,5 veldje gewas, niet slecht vind ik en met 90 uur op de klok zou er zelfs een wolkenrij in kunnen zitten, vind het gewas wel lang duren:wuerg:
     
    Katinka1700, HofvanDromen en kakelot69 vinden dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    50 keer geleverd, gewas duurt idd wel lang, oogst niet lekker qua tijden.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de rij is binnen en de items staan op de siertuin
     
    BoerAnnelies, bjorke-annika en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, die zesuursdingen zijn ook mijn favoriet niet. Vorig jaar met kerst hadden we een eventgewas van 9,5 uur, dat vond ik wel fijn want daar kun je met water precies omheen slapen of werken. En vieruurs gewassen vind ik ook lekker, want dan schiet het tenminste een beetje op. Maar zo'n zesuurs geval is net van alles niks xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Goedemorgen allemaal, ik snap er weer eens niks vano_O
    de linkerrij heb ik helemaal klaar en rechts tot en met 47. Alle items en de wolk heb ik gekregen en staan ook afgevinkt, maar....
    als ik de items op de wolk wil zetten staat er dat ik ze niet in mijn inventaris heb:wuerg:
    Net nóg eens gecontroleerd en ze staan wel in de schuur allevier en niet per ongeluk ergens op het land.
    F5 en opnieuw opstarten helpt ook niet, wát doe ik fout???
    Wie weet het en wil het mij ook vertellen?
     
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ik denk dat het de items met bijzondere inhoud zijn - die moeten eerst op het veld - zie ook de faq
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet ze eerst op het land zetten voor de bijzondere ladingen. Daarna kunnen ze pas op de wolkenrij
     
  16. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Oh gruizels wat een uilekiek, dat was ik weer vergeten:oops:
    Dank je wel Enk!

    Dank je wel Stien, ik ben een ouwe sukkel:oops:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 November 2018
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Jacq is blij, wolkenrij gehaald nu nog ff door sprinten voor de extra items:music:
     
    gelderblom en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog 22 DI voor de rij, maar die zullen vandaag vanzelf wel ergens uit de grond komen. Dus hup hup vlinders maken xD
     
  19. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hoi kakelot,

    inderdaad hoef je links minder gewassen, maar rechts zit wel het sieritem dat 5x 1 TG oplevert. En dat is ook niet verkeerd ;)

    Ik heb nu rechts 46x ingeleverd en links 52x. Gisteravond 100% gedraaid, dus daar profiteer ik vandaag nog de hele dag van ;)
    Ik ga zeker een heel eind komen, we hebben nog iets meer dan 3 hele dagen :) :)
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee hoor, die zit ook links. Ik heb er tenminste keurig twee op mijn landje staan nu :D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.