Praatgroep - De grote kastanjejacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Jullie zijn allemaal supersnel, ik ben vanmorgen pas begonnen. Nu dus aan het wachten op de eerste oogst die van de kwartakkers komt. Het laatste beetje gewas dat over is, staat wel in de molen te wachten totdat mijn supervoer klaar is. Daarna kan ik in ieder geval een beginnetje gaan maken met leveren.
     
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Dat is ook normaal na 21 uur deze 24x als je geen +1 of +2 bonus hebt of uitgebreid met SM hebt gestrooid,
    en haal je deze Quest ook op je sloffen met dit aantal van al 24 x geleverd.
     
    harm-jan70 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 52 taken volbracht. Gisteravond voor het slapen gaan vergeten te oogsten..Lekker handig. Maar wel relaxed om er uren niet mee bezig te zijn met de boerderie
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb helemaal geen oogstbonus, of gesmeten met sm. Alleen 2 keer sm op grote vierkanten om genoeg te hebben om 3 velden met kwartakkertjes in te kunnen zaaien. Was/werd vannacht vroeg wakker dus maar toch even geoogst had eventgewas gezet en geen lang gewas. Daarna lekker door geslapen was vandaag vrij xD;)

    Wel 5 keer een veld met grote vierkanten en veredelde anjers gezet voor de drops. Dit was 200 sm dus dat valt wel mee. 110 sm voor het eventgewas dus totaal 310 sm dat vind ik geen strooien. Dit moeten de meeste toch wel kunnen missen lijkt me. Tenzij je de kastanje wolkenrij hebt. Zonder wolkenrij duurt zo,n vierkant met anjers 1 uur (inclusief 1 stol en witte onschuld + veredelingen)

    Rest eventgewas gewoon met water en een enkele keer met mest extra.
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2018
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 30 x gespeeld.......:p
     
  6. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    van de 3 velden met event gewas 55 di gekregen
     
  7. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Was gisteren zo ziek als een hond en heb dus niets op de farm gedaan. Dacht eerst dit event maar over te slaan, maar als je dan uit een combinatie van superbomen, valeriaan en jute 300 di's krijgt is dat toch een mooi beginnetje. Ik zie wel tot hoe ver ik kom,heb dus toch maar net het eerste event gewas gezaaid....
     
    farmermikkie en miertje1972 vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu 64x geleverd..geen bonus en alleen in het begin sm gebruikt om genoeg gewas te krijgen voor m'n Kwartakkers en ook niet s nachts geoogst :)
     
    farmermikkie, jolanda13 en leni1955 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    62 keer geleverd nu, met gisteravond een 100% bonus maar nog niet met SM gegooid (behalve dan natuurlijk voor het vermeerderen). De gewassen lopen bij mij nu dus al voor op de DI, maar ik vind toch dat de dropjes best goed vallen uit het eventgewas. Een stuk of 70 elke keer van drie velden en normaal ben ik al blij met 40.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    De eekhoorns zijn door het dolle heen al 78 keer geleverd nu
     
    farmermikkie, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik zou niet meedoen en heb ook niets omgebouwd maar ben nu op 1,5 veld gewas aan het kweken, de eindstreep zal ik niet halen maar ben wel benieuwd hoe ver ik kom op deze manier, drops gaan iig super door alle stallen en werkstallen die op staan.
     
    farmermikkie, jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gelijk heb je. De eerste twee sieritems heb je sowieso in no time binnen en die zijn al hartstikke leuk :inlove:
     
    farmermikkie en leni1955 vinden dit leuk.
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Zit inmiddels op 44 keer:)
     
    farmermikkie, rikmark en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke bedankt!
    Gelukkig heb ik de stallen er niet opgezet.
     
    farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Even offtopic mopperen hoor. Ik had zeven van de negen anjerveredelingen binnen, dus ik op jacht naar de SM-liefde. Na tig pogingen begon mijn hartje sneller te kloppen: er was een veredeling onderweg zeiden de sterretjes. En ja hoor, het was de verkeerde :cry:

    Maar ik heb nu lekker wel acht van de negen veredelingen xD

    Stand van het event: 70 keer geleverd. Ik heb toch maar even met de supermest gesmeten, op grote velden anjers. Met witte onschuld, stollen en een paar levensdingen die ik per ongeluk had duren die nog maar twee uur en 37 minuten. Had ik nou die SM-liefde maar :music:
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2018
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 50 x gespeeld.........:p....truste tot morge.....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Goedemorgen boertjes en boerinnetjes, hier 48 x gespeeld
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Goedemorgen allemaal, net even kastanje hutspot genuttigd. De teller staat hier op 94x
    Moet wel lukken die 120x

    Iedereen veel S6 :D
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2018
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    zit hier op 32, di gaan voorspoedig, nu weer wachten op de volgende oogst.
     
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier nu pas begonnen ben een paar dagen weggeweest dus zie wel hoever ik kom
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.