Praatgroep - De grote kastanjejacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ga lekker weer meedoen, zoals altijd,hele leuke beloningen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Dit stond 21 augustus bij de officiële aankondigingen.

    "Hallo boerinnen en boeren,

    De wetenschap staat niet stil en zo is het Suzi eindelijk gelukt om haar speciale (super)mest een fors betere werking te geven. Meer oogstbonus en meer extra EP.

    Met nadruk mogen we daarbij benoemen dat deze verbeterde werking geen invloed zal hebben op de aantallen die bij events worden gevraagd, de verbetering heeft niet tot doel jullie tot aankoop van Suzi's mest te verplichten, een event moet zonder ook te halen zijn."

    Kan BP mij dan uitleggen waarom de aantallen de laatste tijd zo hoog zijn? Als we voorheen dit soort aantallen hadden, betrof het events die op alle velden gespeeld werden, niet alleen op de farm.
     
    rikmark, hoppetje, catootje65 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    BP heeft inderdaad wat uit te leggen maar negeert zijn spelers al een hele tijd compleet -.-

    Als het zo doorgaat zijn straks de events alleen maar nog te halen met oogstbonussen (die ik bijna nooit draai), mandjes of veel SM :wuerg:
     
    owl. en keukendeur64 vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dank je wel voor de melding. Het is aangepast in de faq:)
     
  5. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    bij opdracht 4 koekoek leveren. is dat een fokdier koekoek bij? zie t al is geen fokdier.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Bij 5 in de tabel zit er een verschil wat je in moet leveren
    winterkastanje en kastanje stoofpotje
    Verder is het overal gelijk links en rechts....
    is dit correct of foutje?

    @ikeliza
    dat is de gewone koekoek
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dit staat in de informatie van BP en ook bij testen dus als het goed is correct.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dank voor het kijken
    toen ik verder keek in het rijtje waren er nog meer verschillend:wuerg:
     
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Na het vorige event niet mee gedaan te hebben, ben ik er nu weer helemaal klaar voor:D. De elandpodia staan op, morgen even de knechten voor half geld kopen en dan ga ik er weer voor!
     
  10. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    nee ik lees gewoon de koekoek om in te leveren en dat is gewoon een dier, de koekoekbij is het fokdier hiervan maar die zie ik niet in het tabel.
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wat een mooie wolk . En schitterende sieritems .
    En wat een geweldige aantallen gewas . Ik sla over dat bevalt me heel goed . Niet meer de druk om op tijd te oogsten super . Ik denk dat ik maar in de mest handel ga want met deze aantallen valt daar wel een boerenduitje te verdienen
     
    rikmark, catootje65, lonnie57 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Voorlopig ga ik nog lekker door met de quests uit de coop, loopt lekker dus deze sla ik weer even over.
     
    rikmark, Butsmuts, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Spelen jullie met 3 velden gewassen of ook 1 met dieren?
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je de wolk wilt halen moet je 15 oogsten op 3 velden hebben .Tenzij je een oogstbonus draait is een veld met dieren niet goed mogelijk
     
    rikmark vindt dit leuk.
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik sla ook weer over.. Begint nu meer een gewoonte dan uitzondering te worden :). Als ik lees dat ik 15x moet oogsten pff, ik heb te vaak dat ik al een oogst "mis" overdag. Ik ga mooi verder met de questen, gewassen en dieren aanvullen. Dat laatste gaat de goede kant tenminste weer op, eindelijk weer alle dieren boven de 300. Nu nog de talloze producten inleveren én weer aanvullen ooit :) .
     
    boermars en Butsmuts vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Drie met gewassen natuurlijk, anders is het helemaal geen doen. Vijftien keer moeten we oogsten man :wuerg: Ik gooi alle bomen er ook af.

    Het is dat ik die sieritems en die wolk zo graag wil en dat ik dit soort events zo leuk vind, anders begon ik er niet aan xD
     
    -freedom5555- en janniekwak vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK sla over. Ik ga vrijdag op vakantie. Dus das al helemaal niet te doen om mee te spelen. Iedereen die wel mee doet succes.
     
    rikmark en bjorke-annika vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fijne vakantie
     
    annigjen vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.