Praatgroep - De grote kastanjejacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanta236

    chanta236 Forumleerling

    Alle opdrachten voltooid en de balk vol. alleen de wolkrij kan ik niet vullen . Kan de items niet vinden, terwijl die wel op voorraad zijn
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende


    Die items moet je eerst een paar dagen op het land zetten om de ladingen op te maken, daarna kunnen ze op je rij.
     
    LadyFamerieke en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. chanta236

    chanta236 Forumleerling

    oke Dank je wel
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    en, de extra items die te verdien zijn hebben ook de speciale ladingen. super. (vorige keer waren ze alleen sieritems. )
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Zo hier is de wolkenrij binnen het heeft me wel wat supermest gekost maar aangezien ik zaterdag pas begonnen ben vind ik het toch knap dat ik de wolkenrij binnen heb.De rest houd ik voor gezien
     
  6. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    hier ook klaar kan nog even gewoon boeren en dan wachten op wat we morgen weer nodig hebben
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het hele event afgerond:)
     
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Staak is binnen, items staan op het veld. Straks nog 1 oogst voor een paar extra´s.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Dank je wel, dit was ook mijn probleem. Ik dacht dat je er na het oogsten niets meer aan had en wachtte netjes tot ik de wolkenrij binnen had.
     
  10. Laura512001

    Laura512001 Forumleerling

    Ik heb even een vraagje.. heb het event gespeeld, heb ook mijn wolkjes gehaald.. maar nu zegt hij telkens je items heb je niet snap er helemaal niets van heb ik iets gemist in het spel soms?
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je moet ze eerst op je siertuin of op een akker zetten, want ze hebben een speciale lading zoals supermest en tulpenguldens.
    Als je ze zo vaak geoogst hebt, dat ze geen lading meer hebben dan kun je ze van het veld halen en op de wolkenrij plaatsen...:music:
     
  12. Laura512001

    Laura512001 Forumleerling

    Okay de boel weer eens niet goed gelezen dus haha.. dank je wel ga er direct mee aan de slag
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -duiky-

    -duiky- Gelegenheidsauteur

    Ik heb de wolken rij gehaald maar nu kan ik de behaalde items der niet in zetten weet iemand hoe dat dat kan ?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die sieritems geven eerst nog leuke extra's bij het oogsten. Dus je moet ze eerst op een siertuin of akker zetten. Een aantal keer oogsten tot de ladingen op zijn. Dan pas kunnen ze op de wolkenrij.
    Let wel op dat je ze niet van je akker verwijdert voordat alle ladingen op zijn, anders ben je de ladingen kwijt.
     
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik kom er net achter de ik de wolkenrij helemaal niet kan vinden? Ik heb toch 120 keer gespeeld bij mijn weten en heb alle sieritems in de siertuin gezet en wilde net eens kijken waar de wolkenrij staat maar ik zie hem nergens?Rara:(
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die is wat naar beneden gezakt. Als je kijkt bij de rijen die niet compleet zijn vind je hem zeker. (Die met een paar donkere wolkjes boven het vraagteken)
     
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    daar heb ik gekeken maar daar staat hij niet bij?
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Vanaf het forum kunnen we niet met je meekijken. Dus dan kan je het beste een ticket naar support sturen.
     
  19. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ga ik doen bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.