Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Roet en vergrootglas gaan prima. Nog geen probleem gehad zelfs nu nog 399 roet en 90 vergrootglas. Dat loopt prima.
     
    kakelot69 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Kan je nog verder spelen na 90?? voor de rechterkant?? of stopt het dan......zit nu op 86
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat kan.
     
  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel voor je antwoord. ;)
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo gaat wel lekker hier hoor
    Maar zo als elk jaar is het gewoon niet haalbaar of je moet ontzettend veel supermest gebruiken gemiddeld zit ik op 125 punten per beurt maar je red het echt niet helaas ,,,,,,elke keer de leukste prijzen zijn niet haal baar
    S6 all Grt Tineke
    Of ben ik de enige die hier over klaagt ?
     
  6. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Is er een consumptie te gebruiken waarbij je eventgewassen sneller groeien en/of meer eventgewas krijgt?

    Ik wil heel graag die wolkenrij halen maar ben nog lang niet zo ver. Te weinig tijd ervoor gehad. :(
     
  7. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Let op mensen, de plaatjes wisselen vandaag pas om 15.00 uur........ipv. 14.00 uur, waarschijnlijk gezien de overschakeling van winter - naar zomertijd.
     
    Boeretrien1, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op eventgewassen werken alleen supermest en oogstboosters, helaas.

    Hoe veel moet je er nog?
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 34 gespeeld en kom steeds dichter bij 3e item. :music:
    Bij recht kreeg ik geheel onverwachts de mooie wonderkist Piccolo bij nr 40 en bij nr 41 5 tulpgulden. :D De super de luxe eindprijzen kan ik niet halen, maar ik ben nu al heel blij met 2 items en alle mooie cadeautjes. :music:

    Ik heb alleen met 1 plaatje echt problemen. Die is zo donker dat ik bijna geen verschil en missende objecten zie. Volgens mij is het in een soort grot ofzo.

    Ga weer vrolijk verder.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Buiten wat kakelot heeft neergezet doe je de eventgewassen wel op kwartveldjes met wac? Verder zou je kunnen proberen in de molen oogstbonussen te draaien als je genoeg draaien hebt staan en eventueel uit kistjes kan halen.
     
  11. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    als ik de mammoetboom wil halen, moet ik nog 245 spelletjes spelen. Zelfs als ik al mijn supermest er tegenaan gooi, kan ik niet zoveel oogsten... Ik zit nu op 77 spelletjes en heb al veel supermest gebruikt :cry:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik nu 40 gespeeld.
    Nog 8 voor 3e item en 10 voor de wolk.
    Volgens mij moet dat haalbaar zijn. :music:

    Ga weer vrolijk verder.
     
    daisy17858 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  13. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Zeker nog 25! Nouja, ik ga ervoor.



    Ja, mijn velden zijn vol kwartveldjes met WAC en oogstbonussen draai ik echt zelden. Heb er vanaf september nog maar 2 gedraaid terwijl ik er altijd elke dag naar kijk en vaak zat draai. Ik heb wat dat betreft met die oogstbonussen gewoon pech.

    Ik ga mijn best doen om het te halen :D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Niks meer staan op het land wat uit een wonder kistje kwam wat extra geeft.
     
  15. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Nee helaas niet, we duimen voor de 50 :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo 90 keer gespeeld en bijna elke keer 135 nu nog kijken wat ik rechts erbij kan halen:p
    was toch ook wel saai 30 keer dezelfde plaat spelen ;)
     
  17. het gaat bij mij zo langzaam! pas 21 spelletjes gespeeld..
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier staan 172 spelletjes klaar om weg te gaan spelen. Verder nog drops verzamelen, want eventgewas is nog over.
    Ik denk dat ik een heel eind ga komen. Hoewel die mammoetbomen direct de schuur in gaan, samen met hun 48 broertjes, die al jaren het daglicht niet hebben gezien xD

    Kosten: 2000 supermest, 1 keer alle jack's kado's geactiveerd, 2 oogstbonussen.
     
    Laatste bewerkt: 27 Maart 2023
    Borkie, daisy17858, GerwinenElise en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Knap hoor met al die extra's. Succes met 172 x spelen. Straks heb je vierkante ogen. xD Hoe ga je al die 172 weg krijgen. :oops:
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat wordt even doorbijten. :eek:
    Die zoekplaten zijn al niet mijn favoriet. Het zijn gelukkig wel 'makkelijke' zoekplaten, die er nog goed in zitten van de vorige keren.
     
    nientje1950, schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.