Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je vol voor een event wilt gaan zoals deze kan je het beste bij de start van een event beginnen met het verzamelen van de di's, meestal zijn dan al je wolkenrijen klaar en zet je ook stollen en witte onschuld in, als je dan een veredeeld lang gewas zaait wat gelijk klaar is heb je binnen no time een voorraadje di's en heb je de rest van het event de sloten vrij voor eventuele oogstbonussen die je wilt inzetten
     
    -matthias1952- en Roos vinden dit leuk.
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Over het algemeen lukt het me wel op de drops binnen te krijgen volgens die methode. Helaas komt er bij mij nu gewoon echt weinig drops uit. Het gaat in mijn geval om 5152 drops. Ik kreeg uit boekweit nog geen 100% drops. Ik zou 13 rondjes boekweit nodig hebben voor de dik 5000 drops. En dat is dan wel alleen als ik die boekweit op alle velden neerzet. Dahlia en hortensia heb ik veredeld, bloemenkorting loopt. Ik kreeg 265 drops uit de drie velden. Zo eens kijken wat de hortensia doet. Die kan ik over een half uurtje oogsten.

    Ik heb nooit een veredeld gewas dat meteen klaar is. Daar mis ik een wolkenrij voor. Of nou ja, de wolkenrij heb ik dacht ik wel, maar daar missen twee items als ik het wel heb. De hortensia doet er nu 4 en een half uur over 00k leuk :)

    Maar ik zal me een volgende keer nóg meer richten op de drops. Hoewel ik wel altijd in de gaten houd, dat je twee drops aan het eind nog zou kunnen bijkopen, maar twee eventgewas niet.
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan de krokus zo veredelen dat je alleen stol en witte onschuld moet eten om deze gelijk klaar te hebben met supermest. Hier voor heb je van de veredeling sm-liefde en combinatie mestliefde nodig. Je hebt geen wolkenrij hier bij nodig.
     
    Roos vindt dit leuk.
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik ben helemaal verbaasd. Ik dacht dat je daar die kastanjerij voor nodig had. Ik heb van de krokus al de sm-liefde. De ander ga ik bijmaken. Kan effe duren... maar dan heb je 00k wat :D
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    gewoon elke dag 300 krokus kopen in het rode mandje :p

    heb je de wolkenrij faraokruiden dan ook niet compleet? verder zijn er ook nog andere wolkenrijen die categorieën versnellen en natuurlijk de ambachtsproducten.
     
  6. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Ik had als doel de parkiet te halen, ben helemaal blij dat het gelukt is.:inlove:
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Drops gemaakt met amarant en nu nog wat erbij maken vandaar.... gaat aardig lukken denk ik
    S6 hopelijk haal je het ;)

    Probeer DI te maken maar in 1 keer werken de amarant niet meer zonde van mijn supermest ,,,,,,,,,,:oops::cry:stol en witte onschuld staat er in en veredeld
     
    Laatste bewerkt: 14 September 2021
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    De faraokruiden heb ik wel, maar die is maar eens in de 4 dagen te oogsten. Oftewel eens per event.
    Ik heb wel het idee dat ik m'n wolkenrijen beter zou kunnen beheren wat die vlaggetjes betreft. Zou de wolkenrijen ook nog wel in een andere volgorde willen zetten, maar daar mochten we nog 'even' mee wachten (nog geen tegenbericht gezien daarover). Eerst zette ik de vlaggetjes bij wat sowieso geoogst mocht, maar wellicht is het beter om daar vlaggetjes neer te zetten waar een wolkenrij is die je in de gaten wil houden. En dat dan in een mooie volgorde... :music:
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Met alleen de wolkenrij faraokruiden zou je ook een vereldeeld lang gewas gelijk klaar moeten krijgen, bijv. de anjers.
    Hier haal ik een item van een wolkenrij als ik die niet wil oogsten, bijvoorbeeld bij de wolkenrij faraokruiden haal ik dan de kleine ijslandse vulkaan eraf
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is gelukt, rechts is ook klaar.
    Dat kostte me 1300 supermest, 400 susimest, 1 oogstbooster 200% en ik heb 2 keer gebruik gemaakt van mijn jack's kado's.
    Ik heb 1 keer een 12 uur oogstbooster gekregen uit het rad.

    Ik vind het een leuk event, behalve dat het bijna ongezond is om zo vaak die zoekplaten te moeten spelen.
     
    #Stoffie78#, Roos, Dorette58 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hmm.. dat lijkt me niets voor mij. Dat ga ik vergeten. Ik ga nog nadenken over de juiste manier van inzetten van die vlaggetjes.. Toch bedankt voor de tip hoor; ik had er niet aan gedacht..

    Zo zeg... Gefeliciteerd hoor. Nu maar even uitrusten. Is het voor jou goed te doen die 135 punten? Ik houd altijd wel tijd over waar ik best nog een extra puntje (of roet) voor zou willen krijgen. Helaas.. Je vergat nog je Howies, die tellen natuurlijk ook mee. Oh en wat dacht je van toverbomen. Heb ik er inmiddels 10 van staan, dat is toch weer een paar keer extra spelen.
    Je hebt nog ruim tijd over ook..! Makkelijk spelletje eigenlijk xD
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, het is hier eigenlijk altijd 135 punten. Alleen de 1e keer na 14 uur meestal even iets minder, en als de telefoon gaat, of de hond buiten is terwijl het gaat regenen en dus direct naar binnen wil xD

    Gemiddeld zat ik op 134,5
     
  13. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ik wilde zo graag de parkiet...maar ik strand bij nummer 102 :cry: haal het nu ook niet meer... te weinig roet, te weinig gewas
     
  14. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik ben uiteindelijk tot en met 90 gekomen, heb de hellingboom binnen.
    Had ook graag meer willen hebben, maar voor mij was niet heel veel meer haalbaar.

    Was een erg leuk event :D
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dit keer net de wolkenrij gehaald en rechts tot 75 gekomen. Geen oogstbonussen en we zijn druk aan het klussen in de kamer van mijn zoon, dus hier en daar een oogst gemist. :music:
     
  16. Roos

    Roos Forum-hertog

    Mijn gemiddelde stond op 134,8. Maar dat is zonder hond. Vandaag was zelfs het hele huis voor mij alleen. Ik heb de roze schorpioen binnen, maar heb op het eind nog 50 roet gekocht en nog 11 roet voor het allerlaatste spelletje. Heb zelfs nog 2 roet uit twee rondjes wortelen geperst hahah. Het is voor mij echt een spelletje op het lijf geschreven. Record staat op 20 seconden over ooit gehaald en op 19 seconden over dit event. Maar als de tijd drukt.. zoals net tegen tienen, dan weet ik opeens niet meer waar alles is. Dan haal ik nog wel de 135, maar dan steekt het puntje van m'n tong uit m'n mond hoor.

    Ik heb vandaag heel vaak bij de slaapkamerplaat gedacht.. "dat is toch geen jurk".
    Voor mij een geslaagd event. Even m'n supermestbomen weer tevoorschijn halen.. en een plekje voor die roze schorpioen maken. Nou zal die staan 00k hahaha. En ik wist niet eens dat ik geen kapel-eik heb eh had. Als er een nieuw dier of boom is die ik nog niet heb, dan koop ik er eentje op de markt om me er aan te herinneren. Maar ja.. soms duurt dat even. Vergeten blijkbaar. Maar nu heb ik m :D
    Dank jullie voor de emotionele steun farmermikkie, ene Thea en andere Thea. Ik heb weer een hoop geleerd :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.