Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik kan de Leguaan nergens vinden, kan iemand helpen?
    Rechts of links, boven of beneden, in de midden of ergens op. Ik zoek mij t ...
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De leguaan is groen, hij zit rechts, rechtsboven de roze deken en rechts van de schop en links van de zweep en onder de trompet. Kan je hem nu vinden?
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    90 spelletjes gedaan linkerkant helemaal af , rechts tot 100 gekomen.
    Ben er nu klaar mee.
     
    Dorette58 en janniekwak vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hebben we een masseur in de zaal?
    160 spelletjes gedaan, nog 14 klaar staan.
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    knapperd 8)xD
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    xDxD
     
  7. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    ergens kon je alle platen vinden van de grote jacht maar ik weet niet meer waar
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klik op miekjes banner, dan wijst het zich vanzelf.
     
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 42 x gespeeld....moet de wolkenrij denk ik nog wel kunnen halen.......:p
     
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Geen klachten over de drops? Ik heb met supermest, sushi, oogstbonus en Jacks item en een leuke draai aan het rad (aardig wat inzet dus) m'n gewassen bijna binnen om tot aan de roze schorpioen te komen (rechts is dat 150). Maar de drops gaan dat weer eens niet redden. Ik heb eens gekeken hoeveel je dan nog zou moeten investeren als je dan toch die spelletjes zou willen spelen. Dan red ik het niet met het grootste pakket van 3300 tg. Aan de spelletjes ligt het hier niet; ik haal de 135 punten wel.

    Ik heb me gericht (voor de zekerheid) op 200 spelletjes spelen, maar ik heb maar voor 100 spelletjes drops. Het enige wat ik nog zou kunnen doen, is de woelige weide met supermest bestrooien, maar of dat de 2800 drops op gaat leveren die ik nog tekort kom, is ook maar weer de vraag. Toch jammer, want ik vind dit echt een leuk spelletje. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In de nacht een goed veredeld (dus lang) gewas met ambachtsproducten etc.
    Als je nu zoveel eventgewas over hebt, zou ik dat komende nacht op alle 3 de akkers doen.
    Ik heb bijvoorbeeld een gewas dat normaal 19:30 uur duurt en nu in ruim 9 uur klaar is. Dat geeft bijna 100% drops, dus bijna 600 drops in 1 nacht.

    En proberen meer howie donuts te krijgen. En wolkenrijen voor extra drops goed inzetten.

    Ik zit nu op 190 gespeelde zoekplaten, 1 nog in voorraad.
    Nog 14 spelletjes te gaan om het event af te ronden. Het is hier wachten op het eventgewas.
     
    Roos en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah ja, dankjewel. Zo doe ik het al wel ongeveer. Ik heb nu een gouden slot voor een oogstbonus. De andere zit CAT in, maar daar zou wat anders in kunnen. Nog een idee? Ik zag dat het event tot overmorgenavond duurt. Ik dacht tot morgen 14u, dus ik heb er een ruime dag bijgekregen (waarvoor hartelijke dank hahah).

    Die 600 drops in een nacht klinkt zo gek niet. Ik heb m'n oranje dahlia veredeld (langer dan jouw gewas van 19.30 dus), maar daar krijg ik niet 100% drops uit helaas.
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat verschil zit 'm toch in de howies. Maar daar valt niks aan te doen.
    Misschien heb je wolkenrij Party Tickets I, die versnelt bloemen.
    Verder kan je levenselixer en levensbron (erg duur hoor) gebruiken om je oranje dahlia's nog te versnellen.
    En ik gooi het hele event overal gewone mest over. Dat versnelt ook flink.

    Ik 'misbruik' dat veredelde gewas dus ieder event met (te) veel drops. Ik heb het eergisteren al op alle 3 de akkers gehad in de nacht.

    Er is niet iets dat je in je vrije gouden slot kan stoppen, om meer drops te krijgen, helaas.

    Het event duurt tot morgenavond 22 uur, helaas niet tot overmorgen.
     
    Roos vindt dit leuk.
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hahahaha.... Oeps.... morgenavond 22uur... Ik was een tikkie te enthousiast.
    Ik heb 1 Howie in de boom geplaatst en 1 Howie staat in m'n schuur. Vind het teveel gedoe. Maar eens afstoffen die ene uit m'n schuur. Mag ie voor een ruime dag buitenspelen.

    Edit: Net m'n oranje dahlia geoogst. Die stond op 162 kwartjes. Ik kreeg er 80 roet uit. Dat is inclusief 2 howies dus. Als ik dat vertaal naar de andere velden waar nu nog eventgewas staat, dan zou ik op ongeveer 530 drops komen als ik overal dahlia had staan. Ze doen er bij mij 5u (en 7 minuten?) over. Ik zou zo nog 5 oogsten moeten doen dan. Dan zou ik wel genoeg drops hebben, maar dan weer niet genoeg gewas. Het is wel echt passen en meten hoor. Het blijft een momentopname dus ik ga gewoon enthousiast weer kijken over 5 uur.
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2021
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat valt me tegen, 50% drops uit zo'n lang gewas.
    Je hebt er dus supermest over gegooid?
    Kijk maar wat het je waard is om veel verder te komen met het event, of de prijzen het waard zijn.

    Dit is wel een extreem moeilijk event om helemaal uit te spelen hoor. Een uitdaging voor de spelers met grote voorraden supermest en zo.
    De wolkenrij is eigenlijk het doel, en alles wat we meer kunnen binnen hengelen, is leuk meegenomen.
     
    Roos vindt dit leuk.
  16. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Heb hier en bij broer de wolkendek binnen . Het vakantieadres levert internet maar zo traag dat 70 punt Voor 10 het meest haalbare is . Nu duurt het soms zo lang dat het zoekplaatje wegflitst en helemaal niks geen punt meer dus stop hier mee
     
    Roos en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niet leuk @vinc05 dat trage internet.
    maar, geniet toch maar van je vakantie.
    hier wolk klaar. nog wat doordoen voor extra prijsjes,
    snel gaat het niet, geen enkele bonus gedraaid. maar alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.
    fijne nacht iedereen, en morgen gezond weer op.
     
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Valt mij ook tegen. Ik heb gisteravond nog 3 velden met oranje dahlia geoogst. Ik kreeg daar 265 drops uit.

    Vannacht had ik er boekweit ingedaan met 407 drops als resultaat. Is toch karig. Zeker als je gewas hebt om aan die roze schorpioen te komen, maar daar 2800 drops voor mist. Maar... ik heb het spelen nu iets krapper gerekend (speel graag op safe). Als ik nu gewoon altijd 135 punten haal, wat ik tot 14u zeker ga doen, dan heb ik er maar 2100 nodig. Ik had wat spelletjes extra gerekend, maar die ga ik niet nodig hebben. Maar of ik die 2100 ga halen...

    Het is wat je zegt. Voor de spelers met grote voorraden supermest. Nou had ik er daar denk 12.000 ofzo van op de plank liggen (gebruik ze nauwelijks). Nou wilde ik wel zakken tot 9000, maar dat ga ik dus al niet redden. En al had ik er de 100.000 van liggen, dan ging ik het denk nog niet redden. Ik heb hortensia ook veredeld (en in een slot zitten dus), die scheelt met m'n oranje dahlia bijna niets (6 minuten denk ik). Heb er nu dus hortensia inzitten die over 4 en een half uur klaar is (m'n bloemenkorting loopt nu ook). Nou denk ik dat m'n boekweit (6u) beter dropt, dus ik verwacht van de hortensia nu niet dat ik de 400 drops ga halen.

    Nou moet ik toegeven... ieks... ik vergeet dus wel die Howie te verplaatsen. Die staat nu dus nog op m'n woelige weide een kwartveldje te bezetten... Toch heb ik nog hoop... Ik moet nu denk ik, als ik goed even snel gerekend en onthouden heb, nog 35 spelletjes aan roet verzamelen. Zal dus een tijdkwestie worden, want die spelletjes moeten ook nog gespeeld.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi ik ga het denk ik net niet reden zit nu op 137 maar hoop in ieder geval 150 te halen maar is ook al moeilijk nu met supermest aan het zetten krijg er 9 per veldje hopelijk haal ik het ...
    s6 ;) voor degene die nog bezig zijn gr Tineke
     
    Laatste bewerkt: 14 September 2021
    Roos vindt dit leuk.
  20. Roos

    Roos Forum-hertog

    Woehoe... 19 per veldje... dat is lekker. Haal je het wel met drops dan? Ik zit nu op 124 en kan nog 8 spelletjes spelen. Voor mij is het 1 rondje gewas en verder alleen drops binnenhalen. En de spelletjes nog spelen dan natuurlijk. Niet vergeten dat dat ook tijd kost xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.