Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    hier blijft het ook hangen..... :cry: en de stand alone geeft foutmelding aan...."error".......
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    wanneer ga we eens normaal kunnen beginnen na een onderhoud
     
    Gert-Jannetje en Ingelogd vinden dit leuk.
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    zit er wel in maar lukt me niet wwns om een wac aan te zetten


    ja eindelijk hij staat er
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier nog niet. Ik kom het spel wel in, kan een paar akkertjes met de hand oogsten en er kwamen zowaar ook drops.
    Maar vervolgens met de knecht die akkertjes verwijderen is weer teveel gevraagd.

    Dit kost me nu al een half uur van m'n nachtrust :cry:

    Edit: wat een armoe. Na 51 minuten stond het eventgewas op de akkers. Normaal zit ik dan allang in de 2e ronde.
    Dit gaat me dus 386 supermest kosten, want ik ga echt geen uur nachtrust aan dit spel opofferen.
     
    Laatste bewerkt: 8 September 2021
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zit er nu ook weer in. Maar burenkado's versturen lukt niet. Of ja, ze lijken te versturen maar het tikt niet af.. Mijn teller blijft dan op 15 staan en heb 1 buur al 3x een kado gestuurd.
     
  6. Ingelogd

    Ingelogd Forumbeginner

    hier ook, heb net kunnen oogsten en zaaien nu kan ik niks meer,, bij elk event hetzelfde pfff
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Eerste oogst 390 roet uit 2 velden hortensia en 40 vergrootglas uit veld bomen.
    Buren cadeau lukt hier normaal.
    .
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bij mij gaat het met de burenkado's weer goed.
     
  9. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier 104 vergrootglas en 362 roet uit alleen bomen op alle velden.
     
    -freedom5555- en vinc051 vinden dit leuk.
  10. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik kwam er pas 14.45 in.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ga ik tot de 50 spelletjes en dan vind ik het wel weer mooi geweest :wuerg:xD
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo plaat is er en al 55 zoekwoorden voor borsteltjes fabriek:inlove::inlove::inlove:
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  13. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Hier staat de wolkenrij. Nu rustig verder voor de andere prijsjes .:D
     
    -doppie-, Dorette58 en gelderblom vinden dit leuk.
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Op vakantie dus zeeer traag internet .Ga dus maar niet voor veel punten maar zoek de 10 . Ach moet een keer kunnen, volgende keer maar weer voor zo veel mogelijk punten.
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik vind het rad heeeeeellleee maal niet leuk meer je party s kan je zo in een bodemloze put gooien kom enkel suikerdoorns uit :cry:
     
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Vanavond laat heb ik genoeg Calliandra om de wolkenrij en de laatste seizoenspunten nog binnen te halen (tm spelletje 57 links)
    Maar ik kom dan nog wel roet tekort. Kan daarvoor het beste lange gewassen en bomen neerzetten, toch?
     
    Laatste bewerkt: 11 September 2021
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het maakt op zich niet uit of je bijvoorbeeld een gewas van 12 uur inzaait, of 3 x een gewas van 4 uur. Dat zou ongeveer evenveel drops moeten opleveren. Zorg in ieder geval dat je kunt oogsten wanneer het klaar is. Dus niet in de nacht een oogst klaar hebben, terwijl je nog lekker ligt te slapen.

    Wat wel helpt, is je gewas versnellen met ambachtsproducten of door ze te veredelen. Of, als je ze hebt, goed gebruik te maken van wolkenrijen die bepaalde gewassen versnellen. Dan zijn je gewassen sneller klaar, terwijl je toch evenveel drops krijgt als wanneer ze de volle tijd nodig hadden. En in die gewonnen tijd, kan je dan weer drops verzamelen van een ander gewas.

    Ik zou nu geen bomen doen, tenzij je die vergrootglazen nodig hebt (die immers alleen uit bomen droppen).
     
    -freedom5555- en Dorette58 vinden dit leuk.
  18. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Bedankt!
    Ik heb veredelde rozen. ;)
    En kan ook nog wel wat vergrootglazen gebruiken, dus ga een combi doen van gewassen en wat meer bomen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Misschien heb je de wolkenrij Party Ticket I. Die versnelt bloemen ook nog eens met 10%.
    En de ambachtsproducten levenselixer (4%) en levensbron (6%) versnellen ook bloemen, maar die zijn erg duur.
     
    Dorette58 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Die wolkenrij heb ik niet.
    Maar wel genoeg levenselixer en levensbron; ga ik gebruiken.
    Opnieuw bedankt!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.