Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    -.-
    Was ik net zo trots op mijn 370 DI uit velden met riet/krokus :wuerg:...xD
     
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Nou, ik heb 320 drops ontvangen.
    Vond het eigenlijk wel een mooi aantal ;)
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    362 dropjes van amelkoren. Ik vind het mooi hoor :D
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    veld lange bomen en 2 velden hortensia 480 DI en 40 vergrootglazen.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kan er een modje de oude posten in het mediatheek draadje weghalen schept verwarring gaat over andere platen
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Helemaal mee eens: IRRITANT!!!
    Moet ik al mijn mammoetbomen én arboretrums én menagerieën verplaatsen.... GRRRRRRRR :-((
    Ik vind de zoekplaatjes de leukste quest maar houd alsjeblieft eens rekening met het feit dat het spel nog steeds constant in de wacht springt en vast loopt waardoor het tijden kost om dingen te verplaatsen terwijl dat extra vervelend is omdat er een ander veld beschikbaar is dat net zo goed gebruikt had kunnen worden als tweede veld!!!
     
  7. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dat is dus niet want daar start vrijdag het weekendevent.
     
    LucieSchreurs en janniekwak vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    40 zoekplaatjes gedaan dus wolkenrij komt in zicht.
    Dan verder voor de picillo kisten.
     
  9. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ja, daar kwam ik nu ook achter... Dit soort weekend events waarvoor je elke keer je hele boerderij moet ombouwen worden door mij dus NIET op prijs gesteld :-(
     
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Tja zoveel mensen zoveel wensen en zoveel manieren om de boerderij in te richten. Ik vind de weekendqueesten wel leuk en kies ervoor om het bos deels te blijven gebruiken voor bomen en stallen.

    En ombouwen? Ik heb dus veldjes liggen, kan ik door de week fijn mijn gewasssen bij werken, komen die queesten ook nog eens klaar
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik mis bij het eiland speelgoedschip en vollybal
     
  12. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    de volleybal ligt net boven de bongo's naast de kano. Het is een klein geel balletje . Het speelgoedschip zit in een glazen fles, ligt net onder het touw in de zee.
     
  13. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    zal opletten als ik het eiland weer heb bedankt
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tuurlijk Annie alles ligt aan een ander
     
    janniekwak en leerub vinden dit leuk.
  15. tommy701

    tommy701 Forumleerling

    Moet Annie wel gelijk geven. Wanneer ik eerst hoofdveld oogst blijven bloemen draaien en moet ik uitloggen. Wanneer ik open plek eerst oogst en daarna hoofdveld is er niets aan de hand. Is wel merkwaardig.
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Speel je in de client of is je systeem sterk genoeg om het spel gewoon te spelen
    Er zijn systeem vereisten voor het spel om het gewoon in een browser te kunnen spelen

    Van een brommobiel kan je ook niet verwachten dat hij 100 kan rijden op de snelweg
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Echt wel xD ... :oops:
     
    miekje9 vindt dit leuk.
  18. tommy701

    tommy701 Forumleerling

    Ja, ik kan het spel gewoon spelen, maar client gaat net iets sneller. Gewoon spel kan zonder probleem geoogst worden. Maar jou vergelijking met brommobiel vind ik onzin. Als je via client speelt moet dit toch ook reageren zoals in gewoon spel.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    client is gemaakt om laptops en pc s die minder snel zijn toch het spel volledig te kunnen spelen
    De omzetting vanuit flash bracht met zich mee dat het spel gewoon meer vermogen vraagt van de laptops en pcs daar is niks aan te veranderen helaas
    vandaar de vermelding over de systeem vereisten
    Ik was toe aan een nw laptop en heb nu de vereisten die het spel stelt dat nodig is
    Tuurlijk heb ik ook nog wel eens bloemetjes geloof me
    Als we met ze allen tegelijk iets willen dan gebeurd dat

    Maar als je dus een minder zwaar systeem hebt is het aan te raden om in de client te spelen

    Overigens is bij heel veel online spellen de systeemvereisten zoals hier nodig om te kunnen spelen

    Nou mijn scootmobiel kan het echt niet
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  20. tommy701

    tommy701 Forumleerling

    Ok Miekje, alles duidelijk. Bedankt voor je uitleg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.