Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    We gaan weer op zoek en we hebben alvast de praatgroep gevonden :)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Deze gaat aan mijn boerderij voorbij.

    S6 iedereen die er wel aan mee gaat doen.
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen
    Dit vind ik een leuk spel
    S6 allemaal die meedoen
    Gr Tineke;)
     
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier ook. Meestal veel tijd over doordat dit spel me echt ligt.
    En ik zag een secretarisvogel, dus ik ga vast een plekje vrijmaken :D:pxD
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb hem ook gezien, maar euh euh:oops: dan moet je (mits Hofje goed gerekend heb) als je bv een gemiddelde van 90 punten hebt per spel. 222 spellen spelen.
    En dus 91.464 gewas zien te maken en 6.216 Di zien te verzamelen.
    Euh euh:wuerg: ...Succes xD
     
  6. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Ik doe ook weer mee, plaatjes zoeken gaat me meestal goed af dus ik heb er zin in
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik twijfel nog. Zo verschrikkelijk goed ben ik niet in dat zoeken en ik heb ook al geen hopen SM over. En met die lange volle maan ga ik me ook wel vermaken denk ik zo xD
     
  9. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat snap ik helemaal hoor. Voor mij is het binnen 150 spelletjes denk ik, tot en met de secretarisvogel. En het scheelt dat ik het een leuk spelletje vind. Het is voor mij een sport om meer dan 15 sec over te houden. Maar eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat zo’n vreemde vogel niet voor iedereen bereikbaar is. Voor mij staat het event op 2. Na het carnavalevent.
     
  10. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    net weer bahamarama bomenveld herplant en nu moet je weer de open plek met bomen ruimen voor dit event! waarom niet gewoon veld 0 en 1 !! Dus nee deze keer laat ik t aan me voorbij gaan :(
     
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    gaan weer zoeken maar goed dat ik van de vorige x de plaatjes bewaard heb
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    scheelt weer een boom en een doos inkt
     
    vinc05, -matthias1952- en gelderblom vinden dit leuk.
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Toch wel weer heel jammer dat de drops niet uit de stallen komen. :sleepy:
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Lekkere wolkenrij, eindelijk een +1 oogst voor granen. (Beetje jammer voor mij dat al die quests met lange granen al af zijn, maar voor wie nog niet zover is, pak die wolkenrij! )

    Wat wil jij en ook andere spelers toch met drops uit stallen? Dan krijg je toch nooit genoeg drops bij elkaar? Je kan maar 44 stallen kwijt op de hoofdakker en woelige weide, en ik geloof 41 op de open plek. Daar red je de drops toch nooit mee?
    De enige uitzondering die ik kan bedenken, is de menagerie, waar maximaal 8 stallen in passen.
     
    jolanda13, vinc05 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Eens hoor, maar in het verleden zijn er ook wel eens events geweest waar de drops alleen of hoofdzakelijk uit de stallen kwamen, denk bijvoorbeeld aan de Beeldige Bloemen die toen zo veel stof deden opwaaien omdat 'iedereen' de hele tijd maar strak vast bleef houden aan die anjers terwijl stallen veel beter dropten. Ik ben met Hendrika cs. eens dat zo'n opzet ook wel weer eens leuk zou zijn.

    Edit: Ik ga toch maar meedoen. Erg ver zal ik niet komen maar de rij moet toch haalbaar zijn en die is inderdaad wel heel erg leuk :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2021
    vinc05 vindt dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben dus 1 van die spelers die normaal stallen heeft staan. Met events waar het ook uit stallen komt heb ik altijd meer drops als ik ook wat (werk)stallen heb staan dan wanneer ik alleen gewassen zou doen. Standaard staan er bij mij altijd een paar stallen en bomen en dan 75-80 procent veldjes. Als er een event is waarbij het niet op bomen of stallen is dan pas ik (tijdelijk) wel even wat aan.
     
  17. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    veld 1 kan niet want daar start vrijdag deel 4 van de weekendquest
     
    janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hij staat bij mij nog niet in het eventklokje... en het spel verversen blijft even hangen...:oops:

    En inmiddels gearriveerd... kan beter een uurtje later beginnen:wuerg:xD
     
  19. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    Klopt dat is dan 3 events tegelijk en dat is me een teveel . Jammer van de wolkenrij die had ik graag gehad en de secretarisvogel maar daar kom ik nog wel aan.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Had 543 roet en 42 vergrootglazen uit 2 velden hortensia en een veld bomen.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.