Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hallootjes, eens kijken of ik nog weet hoe het allemaal werkt:D.
    Zoekplaatjes altijd leuk!
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  2. Marietje001

    Marietje001 Forumleerling

    Het is gelukt! ik heb 1 piccolo kist binnen :inlove: hopen dat er iets leuks uit komt
    nog 1x oogsten en dan heb ik genoeg event gewas voor de 2 andere piccolokisten maar helaas lopen de drops een beetje achter dus ik denk niet dat ik die ga halen. maar vind het toch een geslaagd event:D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    volgende event staat er ook al.....
    hier nog 1 keer oogsten dan 55 spelletjes kunnen spelen helaas geen kistje....
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hey hallo! Wat leuk!
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Gelukt alle 3 Picollo kisten binnen. Links gekomen tot 81. :D
    Was een leuk event alleen jammer dat het spelletje niet snel reageerde. Sommige items moesten wel vaak worden aangeklikt voor het spel reageerde. :cry:
     
  6. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    o_Ok spijtig dat ik ettelijke keren punten van de plaatjes verloor omdat het spel vastliep.
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dankzij een paar oogstbonussen had ik genoeg gewas om de linker kant uit te spelen, vandaag wel even met de veredelde anjers aan de slag geweest om ook de drops erbij te krijgen. Heb nu nog ruim 1800 SM over, dus kon wel een keertje. Vond ik het wel waard voor de 2 picollo kisten en aan de rechterkant zelfs nog tot 91 gekomen, dus nog wat TG'tjes gescored.
    Nu weer alles klaarzetten voor het volgende event. :music:
     
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Deze keer was het echt een stuk lastiger. Ik heb links tot en met de 90 spelletjes gedaan, maar rechts dit keer opgegeven (tot 95 gekomen). Gewoon omdat het niet leuk spelen was. Niet omdat ik het geen leuk spelletje vind dus.

    Andere keren haalde ik altijd 135 punten en dan ergens tussen de 10 en 14 seconden over (record staat dacht ik op 18 seconden). Een spelletje dat me dus ligt. Maar dit keer was dat echt anders. Bijvoorbeeld bij de inmiddels bekende xylofoon was het nu echt lastig en ik snap van nog een heel stel voorwerpen dat ze lastig zijn.

    De xylofoon heb ik een keer tot het laatst laten staan.. en er toen toch nog 6 volle secondes voor nodig gehad om m weg te krijgen. Dat is wel heel veel als het het laatste item is. Ik zag toen dat er hier al een hint werd gegeven waar te klikken, maar dan nog... Hopelijk de volgende keer weer wat beter te doen.

    Dank weer voor de woordenlijsten Mieke. En ook ieder die daar aan meegeholpen heeft.
     
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier de eerste piccolo kist binnen gehaald en aan de rechterkant
    ach lang niet genoeg punten maar leuk spel volgende keer beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.