Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het zijn inderdaad een aantal items, met als allermoeilijkste de xylofoon, maar ook de munten, banaan, maansikkel en nog wat items bij het diner. Bij de kas is het open raam lastig als het imkermasker er nog voor hangt, want dat reageert niet als je op het rechterraam klikt.
     
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    linkerkant klaar en de rechterkant al over de helft :music:
    en met nog 80 uur te gaan moet dat ook zeker lukken:)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    bij de muzieknoten lukt het als je bij het onderste muzieknoot het bolletje van de noot aanklikt
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kwam net precies hetzelfde melden.

    En de xylofoon: dwars door het vakje met zoekwoord heen, dus onderaan de xylofoon.

    Maar het blijft duidelijk minder soepel dan vorige keren.
     
  5. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik doe meestal rechterkant en heb dan vaak 85 tot 95 punten, eerst doe ik de meeste verschillen die ik zie en als ik treuzel begin ik met vergrootglaasjes:D
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh, die verschillen ga ik niet eens meer proberen, daar ben ik zo slecht in xD

    Met het gewone zoekspelletje heb ik nu ook meestal 85-95 punten, dus we gaan vooruit.
     
  7. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    het werkt niet erg lekker met het zoekspel, reageert erg traag haal dus nu niet meer de volledige lijst, xylofoon zoals ook andere zeggen al helemaal niet, dus er moet nog veel verbeteringen komen, misschien zoektijd iets verlengen.
     
  8. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    zoekspelletje is ook wel leuk, ik heb er aantal maar zijn in het engels en dan is het echt zoeken, meeste woorden weet ik wel maar sommige moet ik ook uitvogelen wat het is:oops:
    Is ook vervelend, Ik lees er veel over en heb zelf ook al een paar keer gehad. maar het is hier nog te doen.
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Het gaat wel heel goed alleen de xylofoon:wuerg: werkt echt niet
    Maar qua punten haal ik gemiddeld wel 120 punten links klaar en rechts 93 dfat is niet te halen helaas
    En uit mijn piccolo kistje een jack;) heel blij mee en ingrids leerling 30 keer 6 supervoer en de andere is nog niet klaar
    Allemaal nog s6
    Gr Tineke
     
    Roadrunner14 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die xylofoon werkt wel als je net in het tekstbalkje klikt dat eronder staat.

    Stand van het event: 77 keer gezocht nu (dank zij jack en een 100% van het rad), dus ik hoef nog maar 13 spelletjes om de linkerkant uit te spelen en dan is het event wat mij betreft klaar. Aangezien we nog meer dan twee dagen op de klok hebben heb ik de open plek maar weer omgebouwd om ook nog even te kunnen profiteren van de Happy Werkplaatsendag. Verder heb ik in het kader van de fijne korting een picassopaard weten te fokken voor de soep xD, en uit een verbeteringenkistje kwam een 200% :inlove: .

    Kortom, het gaat best lekker hier.
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Gefeliciteerd hoor.... mooi .....dank je zal het uitproberen
     
    Laatste bewerkt: 28 Maart 2021
    kakelot69 vindt dit leuk.
  12. Marietje001

    Marietje001 Forumleerling

    Ik zit inmiddels op 55 spelletjes, maar mijn doel is om een piccolo kist te krijgen dus ik ben nog lang niet klaar. Wel heb ik door een oogstbonus inmiddels een grote voorraad aan event gewas maar daardoor heb ik wel veel te weinig drops-.-. Heeft iemand nog tips om snel drops te krijgen? ik speel wel zonder geld uit te geven dus ik kan helaas niet veel sm of tg kopen... Ik heb nu maar veredelde rozen op de openplek gezet met water zodat ik maar 1 veld aan event gewas oogst mis loop. Hopen dat daar wat meer roet uit komtxD
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Je zou met de nacht een keer alle velden met je langste gewas kunnen inzaaien (dan wel op kwartakkers, want anders krijg je nog maar een max van ca. 40 drops per veld).
     
    Marietje001 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    kan niet meer spelen....:(...spel loopt vast
     
  15. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Joepie, links is klaar, ben benieuwd wat er uit de piccolo kisten komt. Nu nog even tot morgen verder gaan voor extra prijsjes.
    Succes met zoeken iedereen.

    Uit de piccolo kisten, twee bloemenliedjes en 1 jacks cadeau.
    Blij mee.
     
    Laatste bewerkt: 30 Maart 2021
    Dorette58 vindt dit leuk.
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    ik ga links 1 piccolo kist halen ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. klakje

    klakje Oudgediende

    Jacks cadeau uit de piccolo. Over 10 minuten oogsten en dan de 2 piccolo's binnen halen en dan stop ik. Morgen wordt een mooie fietsdag.
     
  18. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik ga de piccolo kisten niet halen denk ik, Mijn strategie was gedurende de spel niet geweldig. Ik sta links op 23 en op rechts 62, heb nog velden met gentiaan voor roet en dan nog moet ik nog 10876 calliandra hebben en roet. Dat ga ik niet meer halen. Hoop dat ik rechts de luchtbel nog haal. Pffff. Als ik het even anders had aangepakt had ik het gehaald. Volgende keer beterxD
     
  19. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb nu 61 spelletjes gedaan, en sta dus op 23. Aan de ander kant op 60.
    Ik heb toch minder kunnen spelen omdat mijn hoofd toch andere dingen had om zich op te concentreren....zoals ademen. pffff.
    Nu nog velden volstaan en de wekker gezet, voor nog een rondje spelen. Ik dacht dat het tot 14 uur zo duren maar is langer zie ik net.
    Ik heb elke keer gespaard tot ik 20 spelletjes had en dan achtereen spelen, dan heb ik de laatste spellen elke keer wel minstens 95 punten
     
    Roadrunner14 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Links met veel kunst en vliegwerk de 90 spelletjes gehaald . Met een gemiddelde van 120 punten ook links best aardig gedaan . Uit de piccolo’s kwam een berenvriend , plantenspuitkunst en een hamstervanger . De laatste is erg leuk .
     
    Dorette58 en Roadrunner14 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.