Praatgroep - De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    HA, de toverhoed is binnen xDxD

    Ik kon nog net die 9 TG binnen halen ook :inlove:

    En nu stop ik ermee ook. Mijn BD zijn op een haar na op dus eerst maar eens mijn wonden likken xD

    Maar het was een leuk event weer.
     
    Roos vindt dit leuk.
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    In de seizoenswinkel had ik wel gekeken (dat op zich is al een wonder), maar die +1 oogstbooster is toch niet voor eventgewas? Ik heb nog 14 van die fiches, die ik altijd vergeet in te leveren.

    Heb nog nooit zo goed gespeeld. Heb links nu op 100 staan en rechts op 13500. Beter kan niet :music:8)xD
    Ik kan er vanavond nog 60 spelen denk ik. Dan zal ik moeten wachten op het laatste roet. Morgen de laatste 40 spelen dan. Zal met roet krap worden.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je voor alle gewas gebruiken, ook voor eventgewas.
    Denk erom hij gaat meteen in
     
    Roos vindt dit leuk.
  4. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier juist de wolkenrij binnengehaald :)
     
    farmermikkie, kakelot69 en Roos vinden dit leuk.
  5. Marietje001

    Marietje001 Forumleerling

    Hoe kom je aan zo'n grote oogst uit je kwartjes? Is dat vooral door party tickets? Het is mij nog maar 1x gelukt om 8 uit mijn kwartjes te krijgen door wac, een oogstbooster uit een partyticket en susi's supermest.
     
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    Even kijken of ik het kan herleiden...
    Met WAC komen er 4 uit.. dan had ik 3x een 100% oogstbonus uit partytickets. Dan zit je denk ik aan de 10. Dan nog sushi erbij waardoor je op 13 zit. Dan had ik een +200% bonus (duurde korter) en dan nog een oogstbonus voor eventgewassen uit m'n schuur. Daar had nog een oogstbonus uit de winkel van het seizoen bij gekund, maar meer had ik niet nodig. Heeft me ongeveer 200 partytickets gekost, maar die gebruik ik nauwelijks, dus dat kon prima.
     
    farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  7. Marietje001

    Marietje001 Forumleerling

    bedankt voor je antwoord! dat zijn heel wat oogstbonussen en partytickets. Ik draai de partytickets altijd meteen als ik ze krijg, maar ik zie dat ik ze dus beter kan opsparen xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  8. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Wolk gehaald. Gestrand op 73, en op 67.
    27 gewasjes over en een grote berg roet(596)
    Wat een leuk event. Deze mag vaker voorbij komen
     
  9. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Leuk event maar duur tekort ondanks veel SM en bonussen .
    tot 131/136 gekomen roet is op nog gewas voldoende.
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuk event . Ik ben tot en met 135 rechts gekomen . Had ik het wat minder druk gehad dan had er meer in gezeten . Dankzij de platen van Miekje lukt het me om een hoog gemiddelde met het 90 seconden spel te halen .
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Joehoe....! Ik heb het gehaald. Helemaal. En nog 5 minuten over op de teller. Makkelijk spelletje eigenlijk xD
    Zag dat over 5 minuten de keuken van het slot gaat :music:
     
    kakelot69, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Hier ook alles gehaald, wel een paar oogstbonussen gedraaid, behoorlijk veel susi en supermest gestrooid. Dankzij Miekje in de meeste spelletjes 135 punten gehaald.:D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Links alles. Rechts gestrand bij 95. Het spel is 1 van mijn favorieten en de Carnavalswagen natuurlijk :inlove:
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.