Praatgroep - De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bedoel je met het detectivegereedschap, de vergrootglazen? :)
    Hoe ga je het aanpakken? Screenshot en dan eerst heel goed kijken wat er allemaal te zien valt?
    Nog even geduld...

    Ik heb 69 spelletjes gespeeld, dus ben net voor de wolkenrij gestrand. Ik heb nu wel het hoogst gemiddelde dat ik ooit gehaald heb, dus mag toch niet klagen. Zo ga ik rechts het eind wel halen.
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    vergrootglazen gebruik ik eigenlijk nooit
    dus berg op voorraad
    Ik bedoel dat ik 20 keer kan zoeken
    En ja printscreen naast de lege leggen en de verschillen zoeken dan spelen en de juiste woorden opschrijven ook via printscreens
     
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ben eergisteren ook maar overgegaan tot zoveel mogelijk in 90 secoden en gaat me toch wel redelijk goed af.
    Nu op de linker kant nog 2 spelletjes en dan klaar .
    Rechts op 11250 punten dus het eerste item berenvriend met bonus op het veld gezet.
    Hoop dat Gazonknipper als ik die krijg op huisdierenverblijf veld kan.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja dat kan hij. In ieder geval als hij de lading nog heeft.
     
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Aaah..... Je hebt 20 spelletjes klaarstaan... Ik precies, alles bij elkaar, nul. xD
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    32 nu:music:
     
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Wat? Dat zijn er 12 meer.. Daar doe ik 4 oogsten over. Nog 4 minuten. Ga je dat redden?
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ja hoor mag ook op de farm van vriendin proefzoeken
     
  9. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Hier nu 21337 punten bij elkaar gesprokkeld, nu tekort aan roet. We zien wel waar het schip strand, wel nog net voor 2 uur de bekende platen afgezocht voor 135 punt. Heb ik die alvast binnen. ( ben niet zo goed in nieuwe platen)
     
    Roos vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En compleet de nw plaat
    succes
    hoogste score hier was net 118 bij de derde keer:music:
     
    Roos, Katinka1700, vinc05 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier 135 de eerste keer van de broeikas. Dankzij de woordenlijst en plaat uiteraard. Ik dacht dat m'n gemiddelde er wel aan zou gaan, maar ging helemaal goed.
     
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    mag niet mopperen met de nieuwe plaat gaat aardig
     
  13. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Jeetje! Wat gaan jullie allemaal hard.
    Ik tuur mij suf.
    Sommige platen gaan mij nu goed af...maar sommige zie ik nog steeds niks hahaha.
    90 sec geprobeerd, maar dan scoor ik nog minder dan het gewone spel. en zoek de verschillen is al helemaal niets voor mij.
    nu 45 spelletjes op links, en ik sta op 48 rechts....nog 11 spellen in de box, en nog 29 uur op de klok....we gaan het zien.
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je kan in het draadje in de mediatheek altijd hulp vragen waar je dingen kunt vinden
    Ik zelf doe altijd eerst alle woorden zoeken op de plaat en daarna ga ik pas spelen
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb gelukkig ook best veel loepjes, dus als ik nog tijd heb en ik vind iets niet, dan gebruik ik die.
    Nu beide kanten op 56. De wolk gaat lukken....hoop ik.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik heb de platen en zoekwoorden bij de fanpagina " van Miekje" geprint en de nummers bij de desbetreffende zoekwoorden gezet.
    Dat heeft mij heel erg geholpen om voor de 90 sec. variant te spelen en dan een gemiddelde van 120 te halen.
    Nu de linkerkant klaar en 15292 punten op rechts.
    Bij de molen een aantal bonussen gekregen dus ga nu op 4x1 velden met SM en de ambachten daarvan even snel gewas kweken.
    update om 12.30.Het tulpgulden gevende item ook binnen gehaald dus nu naar de ne0nstallen
     
    Laatste bewerkt: 16 November 2020
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb het idee dat ik iets niet goed doe. Ik oogst 5x per dag. Links sta ik nu op 85. Als ik daar het eind wil halen, moet ik nog 34 keer spelen. Dat betekent dat ik nog 5780 gewas moet binnenhalen. Vraag me af of dat nog gaat lukken.

    Aan de rechterkant is het een ander verhaal. Ik sta daar op 11.475. Dat betekent dat ik daar nog 16.050 punten moet halen om het eind te halen. Dat betekent dat ik nog 119 keer moet spelen. Dat zijn nu dus nog 20.230 gewassen om die 119 keer te kunnen spelen.

    Vandaag nog 3 oogsten... morgen nog 2 oogsten.. Dat zijn nog 4046 gewassen per oogst. Iemand nog tips?
    Boerenrad wil bij mij niet meewerken.
     
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit event is het boerenrad mij ook niet gegund al tig keer gedraaid maar geen enkele oogstbonus, hier heb ik 4 keer per dag kunnen oogsten heb nu 70 spelletjes gespeeld en maar liefst 6.710 punten.

    Het enigste wat je nog kan doen is met heel veel SM smijten maar dat zijn de beloningen niet waard, denk dat het dan zelfs goedkoper is om bij een koop event die items te kopen:wuerg:xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  19. Roos

    Roos Forum-hertog

    Gek genoeg denk ik dat ik het nu weer ga redden. Het was fout gegaan doordat ik uit jouw post in het begin (en ik vind jouw samenvatting altijd erg handig) een verkeerde conclusie had getrokken. Je had geschreven... totaan de wolkenrij.. zoveel keer en totaan 119 keer spelen had je 33 oogsten nodig. Dus ik dacht toen dat ik er met 33 oogsten was. Maar dat was voor geheel links en had niets met rechts te maken. Lekker suf van mij.
    En over suf gesproken.. dat boerenrad heeft ook nog blauwe tickets. Daar denk ik dus niet aan. Schoot me net te binnen. Komen nu 19 uit m'n kwartjes en dan doe ik er zo nog een eventoogstbooster bij om er 20 uit te laten komen. Morgen komen er dan nog 'maar' 18 uit (1 bonus was 'maar' voor 12 uur), maar het wordt nu meer de vraag of ik nog zoveel keer kan spelen, want dat is ook nog wel even een dingetje.

    Back on track. Ik moet nog even uitrekenen of ik nou nog wel supermest nodig heb, maar daar is de stapel hoog genoeg van om naar te grijpen indien nodig. Ohja.. die 19 was niet alleen uit blauwe tickets. Ik had er ook nog sushi opgegooid.

    Grappig genoeg heb ik nu al een schaapskooi roze en en kraaienverblijf roze en een glitterschaap binnengehaald uit dat rad. Hoef dus eigenlijk al helemaal niet meer te spelen.xD
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je nog seizoensfiches hebt zou je ook nog voor 9 fiches een +1 oogstbonus voor 1 uur kunnen kopen in de seizoenswinkel
    Die roze (werk)stallen en fokdieren komen hier ook wel eens voorbij in het partyrad alleen jammer dat ik die ook niet draai :cry:xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.