Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja daar zit wel wat in eigenlijk

    moet ook beloning komen voor als je seconden overhoud na het zoeken
     
    Roos en vinc051 vinden dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik houd geen seconden over hoor heb ze voor de 10 onderwerpen zoeken dik nodig.
    Maar Venus kom ze maar even hier brengen en dan mag je ze ook inleveren voor 135 puntje per spelletje.
    Ga ik nog even wat gewassen zaaien en oogsten want dan kan ik wel verder gaan dan spelletje 130.
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Maar heb niet steeds 135 punten gehaald hoor , en als het kon had ik overgehouden
    spelletjes aan je overgemaakt.:oops::mad:
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    bedankt Venus jammer dat dat niet kan.
    wij komen in ieder geval tot 130 spelletjes heb het gewas er al klaar voor.
    maar kleine broer en ik gaan wel de stokstaartjes halen uit seizoen event .
    Daar zijn we ook helemaal happy mee.
     
    Roos, LucieSchreurs en venus261256 vinden dit leuk.
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zo zeg.. het idee alleen al. Dan zou ik dik binnenlopen. Dit is echt helemaal mijn spel. Heb ondanks alle spellen* wegwerken met een vinger op een mousepad, toch altijd tijd over. En inmiddels staat m'n record op 21 seconden over zelfs. (ga ik me nu even zitten generen... eigenlijk kan dat natuurlijk niet :p:music:xD)

    Edit: *alle spellen tot nu toe gespeeld dan... ben nog niet klaar :oops:xD
     
    _Jeanie_ en venus261256 vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja jammer dat je geen extra punten krijgt en het duurt kort om alles te halen heel erg helaas
    De meeste mensen halen de tg boom niet moet echt wel een paar dagen langer bij de laatste spelletjes haal je het echt niet in 2 keer 135 punten helaas
    Zo stoppen straks nog meer mensen leuke prijzen maar niet te halen
    Hopelijk doen ze er wat mee ?:cry::cry:
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tineke in de faq staat dat de wolkenrij niveau gemiddeld is
    En dat alles dus moeilijk is
    dus erover zeuren bij bp heeft geen zin staat duidelijk aangegeven dat het moeilijk is en dat is het dus ook
    Ik vind het wel leuk echte uitdaging om te spelen
    hier nog een ernstig drops probleem......

    maar ook dat lossen we op :p
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    JA DAT SNAP IK WEL MAAR ZOU WEL LEUK ZIJN VOOR IEDEREEN OM ALLES TE HALEN IK.ZELF HAAL HET WEL MAAR JAMMER VOOR DE REST HELAAS MAG TOCH WEL PLEITEN VOOR IEDEREEN ;):oops:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Daar heb jij gelijk in miekje staat aangegeven in de faq , dus kan je er al van uitgaan
    dat je er meer voor moet doen.
    Maar hoe los je het dropitem tekort op dan.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    sm op de anjers gooien
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Okido , succes nog
     
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hoever ben je inmiddels, Tineke?
    Ik kijk niet naar hoeveel punten per stap, maar naar hoeveel punten totaal tot aan m'n volgende doel.

    Edit: Ah.. zie nu een ander bericht (had ik blijkbaar gemist), dat je het zelf wel gaat halen. Tja.. snap je standpunt, maar in het begin kon ik ook niet alles halen, nu meestal wel.
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2020
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hier nu even smijten met sm per akkertje 24 gewas.
     
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    Niet te geloven zeg. Dan mag je je rad wel laten restaureren nu zeker? Dat is niet niks zeg.
    *steekt duim omhoog*
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat een geschreeuw hier ineens.

    Ik heb mijn doel (de linkerkant uitspelen) bereikt. Helaas kwam ik net negen puntjes tekort om nog wat TG binnen te halen, dus ik gooi zometeen mijn laatste 66 eventgewassen er nog maar even op, dat ik morgen nog een potje kan zoeken voor ik naar mijn werk ga xD

    Oh, en ik ben helegaar niet van plan om te stoppen hoor.
     
    LucieSchreurs en hendrika73 vinden dit leuk.
  16. heideroosje

    heideroosje Gelegenheidsauteur

    ja dan moet je ook maar weer genoeg sm hebben en ja kopen maar dat doe ik niet . vind het echt niet leuk zo ga er extra uit maar ben nog genees halve weg. vind het echt een rotstreek. tg bomen erin zetten die toch niet te halen zijn. mag van mij ook paar dagen langer duren. zo is er echt niks aan als je al weet dat t niet te halen is.
     
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ben ook nog steeds op jacht. 0ogstbonussen uit de voorraad en van het rad krijg nu 19 van een kwart. 0ok lekker aan het smijten met SM en Susi wat ben ik blij met die bomen. Sorry buren voor de stank.. :music:
    Na dit event maar weer sparen.
    Ik zie de eerste toverboom xD
     
    Huhmmie38, _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik koop geen mest behalve de gewone op de markt
    Alles uit kistjes en draaien aan het rad
     
    hendrika73 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Het rad is mij op dit moment ook niet goed gezind
    Heb alle draaien gedaan maar helaas.......
     
  20. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Zo verging het mij ook...

    Tot gisteravond. Ik draaide binnen een paar keer 3 bonussen bij elkaar: +1 (6u), 100% (24u) en 200% (12u).
    Vervolgens heb ik een paar spelletjes gedaan om ook de +3 (24u) binnen te krijgen.
    Vervolgens met SM en zelfs Susie gesmeten: opbrengst 19 per kwart akker.
    o_Ok heb ik krokussen gezaaid met SM op comfortvelden. Om roet te krijgen. Opbrengst 67 krokussen per hele comfort akker.

    Nu heb ik 1 TG-boom binnen. De 2e verwacht ik ook binnen te kunnen hengelen.
    Het gewas hiervoor heb ik bijna binnen. Wel komt ik nog een hoop roet te kort.
    Ik ga morgenavond weer krokussen zaaien met SM om het dan nog ontbrekende roet aan te vullen.

    P.S. Mijn geheugen werkt niet zo goed dat ik 135 punten per spel binnen kan halen. Daarom speel ik telkens 'zoek de 10 verschillen'.
     
    Daxter1966, farmermikkie, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.